• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2022 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2022 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2022 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2022 15:55

Detail zákazky Z20224470

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2022 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2022 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2022 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2022 15:55

Základné údaje

Z20224470

OF-253696

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6488931

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stoličky

nábytok, kancelárska stolička

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39112000-0 - Stoličky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička č. 1
Funkcia
1. Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych stoličiek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kancelárska stolička č. 1 ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1.  Kancelárske kreslo v kombinácii čiernej ekokože a sieťoviny; vhodné aj pre vysokých užívateľov
1.2. Rozmery (Š x V x H) 57,5x113-123x59
1.3. Výška 113-123 cm
1.4. Šírka 57,5 cm
1.5. Hĺbka 59,0 cm
1.6. Konštrukcia kov/tvrdený plast/preglejka
1.7. Povrchová úprava konštrukcie chrómový lesk
1.8. 5-ramenná základňa na kolieskach áno
1.9. Pojazdné áno
1.10. Čalúnený sedák (polyuretánová výplň) áno
1.11. Poťah sedák čierna ekokoža
1.12. Poťah operadlo čierna sieťovina
1.13. Vysoké operadlo s priedušnou sieťovinou áno
1.14. Podrúčky chrómovo lesklý kov/čierny tvrdený plast
1.15. Páčka pre ovládanie funkcie pod sedákom áno
1.16. Funkcia výškového nastavenia áno
1.17. Funkcia operadla (poloha pevná alebo hojdacia) áno
1.18. Aj pre vyššie osoby áno
1.19. Min. nosnosť 120 kg
 2. Kancelárska stolička č. 2
Funkcia
1. Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych stoličiek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2. Kancelárska stolička č. 2 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2.1.  Rozmery (ŠxVxH) 46x99x50 cm
2.2. Výška sedu 46 cm
2.3. Nastaviteľná výška sedu 46-55 cm
2.4. Farba čierna
2.5. Materiál konštrukcie plast
2.6. Materiál poťahu sedadla sieťovaná látka/mesh
2.7. Materiál poťahu chrbtovej opierky sieťovaná látka/mesh
2.8. Min. nosnosť 110 kg
2.9. Lakťové podrúčky áno
2.10. Hojdacia mechanika áno
 3. Kancelárska stolička č. 3
Funkcia
1. Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych stoličiek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3. Kancelárska stolička č. 3 ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
3.1.  Rozmery (ŠxVxH) 67x112x70 cm
3.2. Hĺbka sedu 52 cm
3.3. Výška podrúčok 19 cm
3.4. Šírka sedu 47 cm
3.5. Nastaviteľná výška sedu 48 - 55 cm
3.6. Poťah čalúnený
3.7. Materiál poťahu syntetická koža
3.8. Zloženie poťahu 100% Polyuretán (podklad 100% Bavlna)
3.9. Farba poťahu čierna, alebo hnedá
3.10. Farba konštrukcie strieborná/zlatá
3.11. Lakťové podrúčky áno
3.12. Otočná áno
3.13. Nastaviteľná výška sedu áno
3.14. Hojdacia mechanika áno
3.15. Pogumované kolieska áno
3.16. Nosnosť min 135 kg
 4. Kancelárska stolička č. 4
Funkcia
1. Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych stoličiek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
4. Kancelárska stolička č. 4 ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
4.1.  Max. výška cca 56,5 cm
4.2. Min. výška cca 46,5 cm
4.3. Výška sedadla cca 46,5-56,5 cm
4.4. Hĺbka sedadla cca 48,5 cm
4.5. Šírka sedadla cca 50 cm
4.6. Výškovo nastaviteľné s plynovým piestom áno
4.7. Otočná sedacia plocha áno
4.8. Oceľová konštrukcia, povrch kovu kefovaný povrch
4.9. Druh textilu syntetické vlákno
4.10. Povrch textil kožený vzhľad, sieťovina
4.11. Označenie druhu textilu 1 polyvinylchlorid (PVC)
4.12. Podiel druhu textilu 1 : 30 %
4.13. Označenie druhu textilu 2 : polyester
4.14. Podiel druhu textilu 2 : 20 %
4.15. Popis druhu textilu 3 : polyuretán (PU)
4.16. Podiel druhu textilu 3 : 50 %
4.17. Lakťové podrúčky áno
4.18. Min nosnosť 140 kg
 5. Kancelárska stolička č. 5
Funkcia
1. Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych stoličiek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
5. Kancelárska stolička č. 5 ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
5.1.  Šírka 62 cm
5.2. Hĺbka 60 cm
5.3. Min. výška 129 cm
5.4. Max. výška 140 cm
5.5. Šírka sedadla 53 cm
5.6. Hĺbka sedadla 47 cm
5.7. Min. výška sedadla 46 cm
5.8. Max. výška sedadla 57 cm
5.9. Plastová časť polypropylénový plast, polyetylénový plast
5.10. Celkové zloženie 100 % polyester
5.11. Rám operadla/ Rám opierky/ Zadná tyč oceľ, prášková farba z polyesterového epoxidu
5.12. Podložka opierky polypropylénový plast
5.13. Molitan polyuretánová pena s hustotou 35 kg/m3
5.14. Rám sedadla vrstvená lepená drevená dyha
5.15. Pogumované kolieska áno
5.16. Min. nosnosť 110 kg
 6. Kancelárska stolička č. 6
Funkcia
1. Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych stoličiek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
6. Kancelárska stolička č. 6 ks 94
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
6.1. Rozmery (ŠxHxV) 43x59x min. 90-100 cm
6.2. Materiál ekokoža/látka/sieťovina/kov
6.3. Oderuodolnosť textílie podľa testu Martindale 100 000 oderov
6.4. Farba čierna
6.5. Nastaviteľná výška sedu maximálna výška - min. 53 cm
6.6. Hĺbka sedu min. 42 cm
6.7. Šírka sedu min. 42 cm
6.8. Výška chrbtovej opierky min. 57 cm
6.9. Šírka chrbtovej opierky min. 39 cm
6.10. Maximálna nosnosť min. 110 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
6. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
7. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky.
8. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
9. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
10. Tovar bude dodaný najneskôr do 45 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi.
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
12.  Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
13. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

27.05.2022 08:00 — 11.07.2022 15:00

1,00 súbor

12 000,00

10 000,00

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.05.2022 14:28

24.05.2022 14:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.05.2022 15:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 249
 63
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.05.2022 22:04 - Vstupná ponuka 12 000,00 € Cena s DPH
24.05.2022 13:38 - Najvýhodnejšia ponuka 10 497,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS