• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.05.2022 11:28
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2022 17:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2022 17:35

Detail zákazky Z20224450

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.05.2022 11:28
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2022 17:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2022 17:35

Základné údaje

Z20224450

OF-253904

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6476733

Objednávateľ

36022047 04

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Povodie Hornádu, odštepný závod

Ďumbierska 14, Košice, 04159, SVK

Dodávateľ

31712380

Tempus - Trans s. r. o.

Rastislavova 110, Košice - mestská časť Juh, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Generálna oprava TATRA T 815 S1

Generálna oprava, nákladné vozidlá

  • 50114100-8 - Oprava nákladných vozidiel

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Generálna oprava vozidla TATRA T 815 S1
Funkcia
TATRA T 815 S1 6x6,2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
TATRA T 815 S1 6x6,2 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
GO TATRA T 815 S1 6x6,2 zahŕňa: kompletná oprava motora, renovácia alebo výmena všetkých časti motora
GO TATRA T 815 S1 6x6,2 zahŕňa: kontrola a pretesnenie hlavnej a prídavnej prevodovej skrine
GO TATRA T 815 S1 6x6,2 zahŕňa: kompletná oprava vzduchovej sústavy vrátane všetkých komponentov okrem vzduchojemov
GO TATRA T 815 S1 6x6,2 zahŕňa: kompletná oprava kabíny vodiča (prevedenie TERNO1) s výmenou skorodovaných časti za nové
GO TATRA T 815 S1 6x6,2 zahŕňa: kompletná oprava riadenia vozidla s výmenou guľových čapov za nové, prevedenie geometrie vozidla s predložením protokolu
GO TATRA T 815 S1 6x6,2 zahŕňa: kompletná oprava perovania vozidla
GO TATRA T 815 S1 6x6,2 zahŕňa: kompletná oprava predného nárazníka
GO TATRA T 815 S1 6x6,2 zahŕňa: kompletná oprava hydraulickej sústavy vozidla s výmenou hydraulickej nádrže za novú
GO TATRA T 815 S1 6x6,2 zahŕňa: kompletná oprava palivovej sústavy vozidla s výmenou palivovej nádrže za novú
GO TATRA T 815 S1 6x6,2 zahŕňa: kompletná oprava prednej, strednej a zadnej nápravy s výmenou brzdových obložení príp. bubnov
GO TATRA T 815 S1 6x6,2 zahŕňa: kompletná oprava výfukovej sústavy vozidla s výmenou tlmiča výfuku s koncovkami za nový
GO TATRA T 815 S1 6x6,2 zahŕňa: kompletná oprava elektroinštalácie vozidla s výmenou predných, zadných a prídavných svetlometov, smeroviek a odrazových svetiel za nové
GO TATRA T 815 S1 6x6,2 zahŕňa: kompletná oprava rámu vozidla s vyvarením popraskaných časti
GO TATRA T 815 S1 6x6,2 zahŕňa: kompletná oprava nadstavby (korby) vozidla s výmenou podlahy korby z materiálu HARDOX
GO TATRA T 815 S1 6x6,2 zahŕňa: výmena zadného nárazníka za nový
GO TATRA T 815 S1 6x6,2 zahŕňa: kompletná výmena olejových náplní a filtrov
GO TATRA T 815 S1 6x6,2 zahŕňa: kompletné opieskovanie jednotlivých častí, lakovanie vozidla polyuretánovou farbou, označenie vozidla výstražnými reflexnými prvkami
GO TATRA T 815 S1 6x6,2 zahŕňa: odskúšanie vozidla a kontrola vozidla po technickej stránke po vykonaní generálnej opravy
GO TATRA T 815 S1 6x6,2 zahŕňa: zabezpečenie platnej EK a STK s predložením protokolov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje predložiť návrh finančného plnenia v rámci realizácie opravy podpísaný štatutárom dodávateľa v lehote do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť výrobcom potvrdený certifikát, ktorý ho oprávňuje k uskutočňovaniu autorizovaného servisu na vozidla TATRA do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť Certifikát kvality ISO 9001 do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje predložiť Vyhlásenie dodávateľa, že má povolený prístup na portál TATRA PORTAL (TPD.TATRA.CZ) do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť Čestné vyhlásenie, že dodané náhradné diely v zmysle požiadavky na generálnu opravu vozidla budú výlučne originálnymi dielmi zn. TATRA do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ zabezpečí na vlastné náklady prepravu vozidla do miesta a z miesta plnenia predmetu zákazky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať obhliadku priestorov a vybavenia servisnej dielne do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy o dielo.
Objednávateľ sa zaväzuje prípadné vady dodaných náhradných dielov a poskytnutej služby neodkladne reklamovať v lehote do 4 pracovných dní od ich zistenia písomne, e-mailom.
Dodávateľ sa zaväzuje reklamovaný predmet zmluvy v rámci záručnej doby prevziať a vybaviť reklamáciu (odstrániť vady) do 4 pracovných dní od pristavenia vozidla do servisu dodávateľa.
Dodávateľ vystaví faktúru objednávateľovi až po prevzatí riadne a včas vykonaného diela bez vád a nedorobkov, t. j. po podpise Preberacieho protokolu, ktorý tvorí prílohu faktúry.
Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok na plnenie zmluvy o dielo.
Objednávateľ požaduje termín vykonania diela do 60 dní od uzavretia zmluvy o dielo a po pristavení vozidla do opravy.
Objednávateľ požaduje záruku 12 mesiacov od protokolárneho prevzatia vozidla z opravy.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy o dielo v origináli alebo overenej kópii s podpisom štatutára.
Pri vyhodnotení v prípade ak prvý v poradí nedoloží požadované doklady nasleduje druhý v poradí a ďalší.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Levočská 852/31, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

30.05.2022 11:00 — 30.12.2022 23:59

1,00 ks

59 500,00

59 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.05.2022 11:28

20.05.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.05.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 401
 358
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.05.2022 08:02 - Vstupná ponuka 59 499,00 € Cena bez DPH
19.05.2022 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka 59 498,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS