• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.05.2022 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2022 10:50

Detail zákazky Z20224412

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.05.2022 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2022 10:50

Základné údaje

Z20224412

OF-253844

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6472321

Objednávateľ

00738310

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Komenského 7, Banská Bystrica, 97528, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

zabezpečenie stravovania, stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, stravné lístky

  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 5,10
počet stravných poukážok počas platnosti zmluvy ks 6500 7500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu stravnej poukážky, rok platnosti stravnej poukážky, ochranné prvky proti falšovaniu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa a na ďalších sedem odberných miest v okresných mestách Banskobystrického kraja určené v objednávke.
Dodanie stravných poukážok na všetky odberné miesta zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky.
Dodávka stravných poukážok bude prebiehať systémom objednávka-faktúra. Objednávku na dodanie stravných poukážok do všetkých odberných miest bude objednávateľ zadávať raz mesačne elektronicky.
Spoločnú faktúru za dodanie stravných poukážok do všetkých odberných miest doručí dodávateľ po každom plnení do sídla objednávateľa.
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať rozpis sadzby DPH, jednotkové ceny plnenia bez DPH a s DPH a celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH.
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest.
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do všetkých odberných miest objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
Výška provízie za jednu stravnú poukážku v EUR (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 5 desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca VP = (5,10 x VP%) : 100.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Výška provízie je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Objednávateľ má právo v priebehu trvania zmluvného vzťahu požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky a dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Zmluvné strany sa dohodli, že min. a max. množstvá odobratých stravných poukážok sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral predpokladané minimálne alebo maximálne množstvo.
Dodávateľ si pri vrátení ani pri výmene stravných poukážok nebude účtovať žiadne poplatky.
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby.
Do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy dodávateľ predloží objednávateľovi výšku provízie vyjadrenú v % a desatinným číslom zaokrúhleným na dve desatinné miesta, ktorá musí byť vypočítaná na základe predkladanej ponuky nasledovne: ponuková cena/počet stravných lístkov
Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané
Do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy dodávateľ preukázateľne oznámi objednávateľovi formu objednávania, kontraktné adresy, e-maily a kontaktné osoby (mená, telefónne čísla)
Nepoužité stravné poukážky, ktorým skončila platnosť, dodávateľ vymení za platné stravné poukážky v rovnakej nominálnej hodnote do 30 dní od skončenia ich platnosti
Názov Upresnenie
Interval objednávania stravných poukážok Raz mesačne, v mesiaci december stravné poukážky s novým emisným obdobím
Doba platnosti stravných poukážok Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi Najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.06.2022 00:00 — 31.05.2023 23:59

7 500,00 ks

38 441,25

38 441,25

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.05.2022 08:04

19.05.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.05.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 412
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.05.2022 09:29 - Vstupná ponuka 38 441,24 € Cena s DPH
09.05.2022 10:56 - Najvýhodnejšia ponuka 38 441,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS