30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31340962
ROFA SLOVENSKO, spol s r.o.
Vlčie hrdlo, P.O.Box 16, Bratislava, 82003, SVK
Opravy a údržba laboratórnych prístrojov
Základný servis,profylaktická kontrola, oprava a údržba laboratórnych prístrojov
Služba, Tovar
1. Základný servis,profylaktická kontrola, oprava a údržba laboratórnych prístrojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Základný servis,profylaktická kontrola, oprava a údržba laboratórnych prístrojov , oprava elektrických častí, výmena opotrebovaných dielov |
Objednávateľ požaduje odstránenie závad zistených pri základnom servise,profylaktickej kontrole vykonávať opravu, údržbu a servis vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných originálnych náhradných dielov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Automatický viskozimeter - nízke teploty HVU 482 | ks | 1 | ||
Súprava na meranie penivosti SETA 14020 - 4 | ks | 1 | ||
Automatický prístroj Pensky-Martens - vzplanutie z.k. MP 329/330 | ks | 1 | ||
Prístroj na testovanie filtrovateľnosti MC 840 | ks | 1 | ||
Automatický prístroj Cleveland - vzplanutie o.k. SC 355 | ks | 1 | ||
Automatický prístroj na meranie kryštalizácie leteckého paliva SC 860 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1. | Oprava ( výmena ) kapilár - 5 ks , Oprava ( výmena ) magnetického ventilu na ľavom meracom mieste - 1 ks |
Položka č. 2. Overenie prietokov difuzérov na meranie penivosti 6 ks , Vystavenie certifikátov o overení 6 ks, Overenie meracieho prístroja na meranie prietoku vzduchu - vykonanie aktualizácie cartingne, jeho nastavenie - kalibrácia, Vystavenie certifikátu o kalibrácii | Kontroly vykonať v zmysle metrologického poriadku pre laboratóriá |
Položka č. 3. Overenie prístroja, nastavenie, kalibrácia, overenie presnosti CRM štandardom, vystavenie certifikátu / protokolu o overení | Kontroly vykonať v zmysle metrologického poriadku pre laboratóriá |
Položka č. 4. | Oprava ( výmena ) ventilu na prívod chladiva - 1 ks |
Položka č. 5. Overenie prístroja, nastavenie, kalibrácia, overenie presnosti CRM štandardom, vystavenie certifikátu / protokolu o overení | Kontroly vykonať v zmysle metrologického poriadku pre laboratóriá |
Položka č. 6. | Oprava ( výmena ) optického čidla - 1 ks |
Názov |
Kritériom je najnižšia cena ( v EUR s DPH) za normohodinu práce. |
Cena hodinovej sadzby (normohodina) musí zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky okrem cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci so servisom, údržbou a opravou laboratórnych prístrojov. |
Prípadný odvoz laboratórneho prístroja v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa bude vykonaný na základe písomnej dohody oboch zmluvných strán. |
Predmet tejto zmluvy/dohody sa bude realizovať na základe objednávok. V objednávkach sa objednávateľ odvolá na uzavretú zmluvu/dohodu a uvedie špecifikáciu požadovanej služby, typové označenie laboratórneho prístroja, ktorého sa požadovaná služba týka, požadovaný termín plnenia, miesto poskytnutia služby na základe rozpisu dodávateľa za vykonanú službu, prípadne dodávku náhradného dielu podľa jednotlivých prístrojov. |
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia t.j. opravy alebo údržby do 5 dní od dátumu doručenia objednávky. Lehota plynie len v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 15,00 hod. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia - t.j. realizovať jednotlivé objednávky objednávateľa podľa druhu a rozsahu objednanej a potrebnej opravy resp. údržby v termínoch,odsúhlasených objednávateľom. |
Preberanie a odovzdávanie laboratórnych prístrojov medzi zmluvnými stranami pred ako i po vykonanej údržbe alebo oprave sa bude vykonávať písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum prevzatia laboratórneho prístroja do opravy a dátum prevzatia opraveného laboratórneho prístroja |
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvoma stranami. Montážny list bude prílohou faktúry. Montážny list musí obsahovať údaje o skutočnej dobe vykonania opráv a údržby podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy/dohody, v hodinách a použitých náhradných dieloch. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín |
Splatnosť faktúry ja 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež názov opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou/dohodou, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. K faktúre priloží zhotoviteľ montážny list, v ktorom bude uvedený minimálne rozpis prác a materiálových nákladov, skutočnú dobu vykonania opráv a údržby. |
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu. |
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku v zmysle zákona |
Na nové originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi zárukuv zmysle zákona |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného diela, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady /bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy/ v rámci záruky primeranom čase s prihliadnutím k povahe vady. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy/dohody doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou /firmou/ oprávnenou /autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a pozáručný servis laboratórnych prístrojov uvedených značiek. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy/dohody. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/dohody. |
Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
23.05.2022 12:15 — 25.11.2022 12:15
1,00 súbor polžiek
12 000,00
12 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.05.2022 08:22
18.05.2022 10:00
18.05.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.05.2022 09:12 - Vstupná ponuka | 12 000,00 | € | Cena s DPH |
17.05.2022 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: