• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.05.2022 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    16.05.2022 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    16.05.2022 09:03

Detail zákazky Z20224382

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.05.2022 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    16.05.2022 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    16.05.2022 09:03

Základné údaje

Z20224382

OF-252624

zrušená

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lieky ATC skupiny V - časť 1.

naloxóniumchlorid, flumazenil, deferasirox, kalciumpolystyrénsulfonát, sevelamériumkarbonát, kyselina levofolínová, mesna, rasburikáza, ethanol benzino denaturam, patentná modrá, aqua, glukóza, johexol

  • 33690000-3 - Rôzne liečivá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lieky ATC skupiny V - časť 1.
Funkcia
Lieky ATC skupiny V
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ATC/účinná látka/množstvo účinnej látky v mj - lieková forma/cesta podania počet MJ = predpokladané množstvo
1. V03AB15/naloxóniumchlorid/0,4 mg/1 ml (amp.skl.)/SOL INJ - Injekčný roztok (ŠÚKL 94763 alebo ekvivalent) 20
2. V03AB25/flumazenil/0,1 mg/ml sol ifc 5 ml/0,5 mg/SOL IFC - Injekčný roztok / Infúzny koncentrát (ŠÚKL 53544 alebo ekvivalent) 10
3. V03AC03/deferasirox/tbl flm 180 mg (blis. PVC/PVDC/Al) (ŠÚKL 9172B alebo ekvivalent) 60
4. V03AE01/kalciumpolystyrénsulfonát/ plu pre 1x500 g (nád.PE)/PLU PRE - Prášok na perorálnu / rektálnu suspenziu (ŠÚKL 39424 alebo ekvivalent) 2
5. V03AE02/sevelamériumkarbonát/800 mg tbl flm 180x800 mg (fľ.HDPE) (ŠÚKL 7210B alebo ekvivalent) 360
6. V03AF/kyselina levofolínová/50 mg/ml injekčný alebo infúzny roztok sol ijf 4 ml/200 mg (liek.inj.skl.) (ŠÚKL 49596 alebo ekvivalent) 30
7. V03AF01/mesna/400 mg sol inj 4 ml/400 mg (amp.skl.)/SOL INJ - Injekčný roztok(ŠÚKL 0382B alebo ekvivalent) 1800
8. V03AF07/rasburikáza/1,5 mg/ml prášok a rozpúšťadlo na koncentrát na infúzny roztok plv fol 1,5 mg (liek.skl.inj.)+ 1 ml solv.(amp.skl.)/PLV FOL (ŠÚKL 33254 alebo ekvivalent) 45
9. V03AZ01/ethanol benzino denaturam vulm liq 800g (fľ. HDPE-klin.bal.) 140
10. V04CX/patentná modrá/sol inj 2 ml/50 mg (amp.skl.)/SOL INJ - Injekčný roztok (ŠÚKL90636 alebo ekvivalent) 45
11. V07AB/Aqua pro injectione Braun lif par 100 ml (fľ.LDPE)/LIF PAR - Rozpúšťadlo na parenterálne použitie (ŠÚKL 5006B alebo ekvivalent) 1040
12. V07AB/AQUA PURIFICATA 1000ml 15
13. V07AB/AQUA PURIFICATA 5000ml 20
14. V07AB/Glukóza inf. sol inf 100 ml (fľ.PE)/SOL INF - Infúzny roztok (ŠÚKL 34252 alebo ekvivalent) 540
15. V07AB/Glukóza 5 Braun inf. sol inf 250 ml (fľ.PE)/SOL INF - Infúzny roztok/(ŠÚKL 34253 alebo ekvivalent) 80
16. V08AB02/johexol/sol inj 50 ml (fľ.PP)/SOL INJ - Injekčný roztok (ŠÚKL 04330 alebo ekvivalent) 140
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Vrátane služieb spojených s manipuláciou, naložením a vyložením tovaru v mieste plnenia.
3. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
4. Zmluvné strany sa dohodli a súhlasia, že jednotková cena každého tovaru musí byť pri každom čiastkovom plnení :
- v súlade s aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva,
- v súlade so zákonom č. 362/2011 Z. z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
5. Pokiaľ by v dôsledku akýchkoľvek zmien po uzatvorení tejto Zmluvy bola jednotková zmluvná cena tovaru vyššia ako určujú vyššie uvedené podmienky, je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi tovar za zníženú cenu tak, aby bola v súlade s týmito zmluvnými podmienkami, a to bez potreby osobitného upozornenia zo strany objednávateľa, či potreby uzatvorenia dodatku k tejto Zmluve.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar objednávateľovi tovar s dobu exspirácie nie kratšou ako 12 mesiacov odo dňa dodania tovaru. V prípade, že doba exspirácie je kratšia ako 12 mesiacov, dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar s minimálnou dobou exspirácie v hodnote 75 % z maximálnej doby exspirácie, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
7. Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
8. Objednávateľ požaduje do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť rozpis jednotlivých položiek, kde dodávateľ uvedie obchodný názov ponúkaného tovaru, jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzu DPH, cenu položky s DPH, objednávacie číslo (katalógové číslo) jednotlivých položiek.
9. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme neoverenú kópiu platného povolenia MZ SR na veľkodistribúciu liekov a zdravotníckych pomôcok v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z.o liekoch a zdravotníckych pomôckach v znení neskorších predpisov. V prípade, ak Dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, Objednávateľ uzná aj ekvivalentné doklady vydané podľa právnych noriem členského štátu.
10. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru:
- do zmluvnej lekárne zdravotníckeho zariadenia, zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy),
- v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky),
- v čase od 7:30 hod do 14:00 hod.,
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH,
11. Dodávateľ je povinný:
- dodať tovar objednávateľovi;
- v prípade, že nie je v možnostiach predávajúceho tovar kupujúcemu dodať z dôvodu výrobného výpadku, o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu písomne informovať kupujúceho v čase objednania tovaru aj s informáciou o dobe ukončenia výrobné výpadku, ak predávajúci s touto informáciou disponuje;
- dodať kupujúcemu za objednaný tovar jeho adekvátnu náhradu jedine v prípade, že o tom kupujúceho vopred písomne informuje a kupujúci s tým súhlasil;
- potvrdiť objednávku kupujúcemu a do 4 hodín od doručenia potvrdenia elektronickej objednávky predávajúcemu zaslať objednávateľovi vyjadrenie o vybavenosti objednávky (bez výhrady t.j. úplne dodanie všetkých položiek objednávky do 48 hodín, s výhradami t.j. uviesť čo nebude dodané, prípadný dôvod nedodania).
12. V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru v lehote určenej v bode 11 Osobitných požiadaviek na plnenie; v prípade, že predávajúci bez zbytočného odkladu t.j. do 4 hodín od doručenia objednávky od objednávateľa neinformuje objednávateľa, resp. jeho zmluvného partnera (lekáreň) o tom, že tovar nie je dostupný u dodávateľa z dôvodu výrobného výpadku, a teda nie je v možnostiach predávajúceho objednávateľovi, resp. jeho zmluvnému partnerovi tovar dodať, alebo
v prípade, že predávajúci bez zbytočného odkladu písomne neinformuje kupujúceho o tom, že je avizovaný výrobný výpadok tovaru na trhu, aby mal kupujúci možnosť zabezpečiť si zásoby tovaru; v prípade, že predávajúci dodá kupujúcemu za objednaný tovar jeho adekvátnu náhradu bez toho, aby o tom kupujúceho vopred písomne informoval a kupujúci k tomu teda neudelil predchádzajúci súhlas a napriek tomu dodá kupujúcemu adekvátnu náhradu za objednaný tovar za cenu vyššiu ako je cena objednaného tovaru
je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 50,00 Eur za každý jeden prípad uvedený v tomto bode.
13. Zazmluvnené množstvo je predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov.
14. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorá situácia nastane skôr.
15. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
16. Predávajúci sa zaväzuje dodávať kupujúcemu tovar podľa tejto rámcovej dohody výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam, ktoré sú stanovené v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto rámcovej dohody.
17. Ak dodávateľ dodá objednávateľovi tovar inej akosti a vyhotovenia, ako je stanovené v tejto dohode a následne doručenom rozpise cien tovaru po položkách po uzatvorení zmluvy, porušuje tým povinnosť ustanovenú v § 420 Obchodného zákonníka a dodávka tovaru je vadná. Vadnou je tiež dodávka iného, než dohodnutého tovaru.
18. Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa na základe faktúry doručenej dodávateľom za ucelenú časť plnenia, ktorej prílohou musí byť aj fotokópia objednávky. Dodávateľ vystaví súhrnnú týždennú faktúru objednávateľovi za týždeň predchádzajúci súhrnne za všetky dodávky zrealizované v danom týždni.
19. Faktúra bude vystavená na objednávateľa, s ktorým bude uzatvorená zmluva (nie na zmluvnú lekáreň).
20. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
21. Porušenie ktorejkoľvek povinnosti predávajúceho uvedenej v tomto bode, považujú zmluvné strany za podstatné porušenie povinnosti predávajúceho, ktoré zakladá právo kupujúceho na odstúpenie od tejto dohody, resp. čiastkovej kúpnej zmluvy.
22. Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
23. Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúr je 60 dní.
24. Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
25. Túto zmluvu môžu zmluvné strany ukončiť aj písomnou výpoveďou v 2-mesačnej výpovednej lehote bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci v ktorom bude výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Výpoveď musí mať písomnú formu a musí byť doručená druhej zmluvnej strane, inak je neplatná. Výpoveďou táto rámcová dohoda zaniká v posledný deň výpovednej lehoty.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek

16 160,09

14 681,45

Požadujeme dodanie tovaru v súlade s vyššie uvedenou špecifikáciou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.05.2022 08:19

16.05.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.05.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 274
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS