36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
36741469
ELU Medical s.r.o.
Koperníkova 14, Bratislava, 82104, SVK
Transkatétrová náhrada aortálnej chlopne
chlopňa, náhrada, biologická chlopňa, TAVI
Tovar, Služba
1. Transkatétrová náhrada aortálnej chlopne
|
|
---|---|
Funkcia |
Transkatétrová srdcová chlopňa a jej príslušenstvo sú indikované na ošetrenie aortálnej stenózy u pacientov so symptomatickým ochorením srdca kvôli natívnej skalcifikovanej stenóze aorty na základe posúdenia kardiologickým tímom a u pacientov, ktorí majú vysoké riziko spojené so zákrokom na otvorenom srdci. |
Transkatétrová srdcová chlopňa je systém s biologickou chlopňou, ktorá nahradí zúženú aortálnu chlopňu prostredníctvom TAVI |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
srdcová chlopňa vrátane príslušenstva | ks | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Systém transkatétrovej chlopňovej protézy pozostáva z komponentov: | |
1. transkatétrová chlopňa s balónikovým expandérom | |
2. zavádzací systém na transkatetrálnu srdcovú chlopňu | |
3. balónikový dilatačný katéter | |
4. zavádzací plášť | |
5. krimpovací nástroj na krimpovanie THV chlopne | |
1.1 Transkatérová chlopňa s balónikovým expandérom pozostáva: | |
a) z konštrukcie z kobaltovej zliatiny MP35N | |
b) z trojcípej chlopne vyrobenej z bovinného perikardu | |
c) z vnútornej a vonkajšej textilnej vrstvy | |
Indikovaná na ošetrenie aortálnej stenózy u pacientov so symptomatickým ochorením srdca kvôli skalcifikovanej stenóze aorty |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
3. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
4. Predmet plnenia (tovar): musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
5. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
6. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
a) plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb, |
b) termín dodania je do 1 pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. : |
- do uvedeného termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky, |
- za termín doručenia objednávky sa považuje faxové potvrdenie o bezchybnom doručení objednávky dodávateľovi, resp. potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom v prípade objednávky zaslanej e-mailom, |
c) miesto dodania a oprávnená osoba kupujúceho pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy, |
d) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo a číslo objednávky, ŠUKL kód, X-kód a šarža |
e) ak dodávateľ z objektívne nezavinených dôvodov nemá možnosť dodať tovar, je oprávnený po predchádzajúcom písomnom súhlase kupujúceho dodať jeho ekvivalent, dôkazné bremeno nemožnosti dodať tovar je na strane dodávateľa |
7. Platobné podmienky: |
a) kupujúci uhradí kúpnu cenu na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru, |
b) splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry kupujúcemu, ak nie je dohodnuté inak |
c) dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodanie tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
8. Verejný obstarávateľ môže od dodávateľa požadovať: |
- ponukový list, v ktorom dodávateľ uvedie všetky ponúkané tovary, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky a budú dodané za rovnakú kúpnu cenu. Kupujúci je oprávnený objednať ktorýkoľvek tovar z Ponukového listu. Ponukový list musí obsahovať údaje (za každý ponúkaný tovar samostatne): |
- katalógové číslo ponúkaného tovaru, názov ponúkaného tovaru, ŠUKL kód ponúkaného tovaru, mernú jednotku ponúkaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH za MJ ponúkaného tovaru,sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH za MJ ponúkaného tovaru. |
9. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať kupujúceho: |
a) o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. kód ŠUKL, kategorizačný kód MZ SR a pod.), |
b) a o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov, |
c) termín oznámenia : bezodkladne najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, |
d) k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonaných zmien údajov, resp. ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví. |
10. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou |
11. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s: |
- aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, s aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov, |
- aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne a ostatných zdravotných poisťovní |
12. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti. |
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
12,00 ks
209 988,00
209 988,00
vlastný návrh plnenia v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.05.2022 14:46
23.05.2022 14:50
23.05.2022 15:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.05.2022 09:59 - Vstupná ponuka | 209 988,00 | € | Cena bez DPH |
17.05.2022 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 209 988,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: