• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2022 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2022 09:50

Detail zákazky Z20224346

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2022 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2022 09:50

Základné údaje

Z20224346

OF-253798

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6482333

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

46265082

BioVendor Slovakia s. r. o.

Kopčianska 80, Bratislava-Petržalka, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektroforetické súpravy na separáciu bielkovín

laboratórium, bielkoviny, separácia

  • 33694000-1 - Diagnostické činidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektroforetické súpravy na separáciu bielkovín
Funkcia
výskumné a výukové účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Elektroforetická súprava na separáciu bielkovín bal. 4
2. Elektroforetická súprava na imunofixáciu bal. 1
3. Súprava antisér na imunofixáciu bal. 1
4. Súprava s príslušenstvom k imunofixácii 2 IF bal. 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Elektroforetická súprava na separáciu bielkovín
Diagnostická súprava na separáciu bielkovín v krvnom sére metódou elektroforézy na pufrovaných agarózových géloch (pH 9,2) áno
použiteľná s poloautomatickým elektroforetickým prístrojom Hydrasys áno
hotové agarózové gély, špongie s pufrom o pH 9,2 ± 0,3,, kncentrát amidočerne a diluent na zriedenie, hotové jednorázové aplikačné šablónky so 7 otvormi na nanesenie vzoriek, jednorázové tenké filtračné papiere na odsatie prebytočnej tekutiny z povrchu gélu pred aplikáciou vzoriek požadovaná súčasť súpravy
2. Elektroforetická súprava na imunofixáciu
Diagnostická súprava na detekciu monoklonálnych proteínov v krvnom sére a moči metódou imunofixačnej elektroforézy na alkalicky pufrovaných agarózových géloch áno
použiteľná s poloautomatickým elektroforetickým prístrojom Hydrasys áno
hotové agarózové gély, pufrované špongiové prúžky o pH 9,1 ± 0,5, kyslá violeť s riediacim roztokom, fixačný roztok na fixáciu elektroforeticky rozdelených bielkovín, hotové jednorázové aplikačné šablónky na nanesenie vzoriek , jednorázové tenké filtračné papiere na odsatie prebytočnej tekutiny z povrchu gélu pred aplikáciou vzoriek, jednorázové hrubé filtračné papiere na odsatie neprecipitovaných bielkovín z povrchu gélu po prevedení imunofixácie, jednorázové predrezané hrebene z hrubého absorpčného papiera k odsatiu fixačného roztoku a antisér z povrchu gélu po prevedení imunofixáie požadovaná súčasť súpravy
3. Súprava antisér na imunofixáciu
Balenie antisér a fixačného roztoku pre imunofixáciu so štandardnou maskou áno
použiteľná s poloautomatickým elektroforetickým prístrojom Hydrasys áno
antiséra proti IgG, IgA, IgM, reťazcom kappa a reťazcom lambda, fixačný roztok požadovaná súčasť súpravy
4. Súprava s príslušenstvom k imunofixácii 2 IF
kompatibilná pre použitie so súpravou Hydragel 2 IF áno
Štandardná plastová maska pre aplikáciu antisér áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nepoškodeného tovaru.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii kvôli pokračujúcemu výskumu, aby neboli ovplyvnené výsledky porovnateľnosti.
Požadovaný produkt musí byť validovaný a spĺňať všetky uvedené požiadavky objednávateľa pre kontinuálnosť a reprodukovateľnosť výsledkov výskumu.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

25.05.2022 08:00 — 08.06.2022 14:00

1,00 súbor

1 741,00

1 569,00

Požaduje sa predložiť rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.05.2022 08:29

23.05.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.05.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 294
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.05.2022 13:29 - Vstupná ponuka 1 740,90 € Cena s DPH
11.05.2022 13:29 - Najvýhodnejšia ponuka 1 740,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS