• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2022 11:01
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2022 15:45

Detail zákazky Z20224316

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2022 11:01
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2022 15:45

Základné údaje

Z20224316

OF-247899

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6428778

Objednávateľ

00648698

Zariadenie pre seniorov Prievidza

J. Okáľa 6, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

47358203

PharmaComp s.r.o.

Bystrická 901, Žarnovica, 96681, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plášť nesterilný návštevnícky a ochranný

plášť, nesterilný, návštevnícky, ochranný

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 18212000-8 - Plášte
  • 35113490-0 - Ochranný plášť
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plášť návštevnícky nesterilný
Funkcia
Ochrana pred prenosom choroboplodných zárodkov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Gramáž g/m2 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál netkaná textília
Farba zelená, modrá, žltá alebo biela
Rukávy dlhé, ukončené gumičkami
Veľkosť univerzálna
Zapínanie zo zadnej strany plášťa na krku a v páse uväzkami alebo suchým zipsom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy predložiť emailom nasledovné doklady:
- ES Vyhlásenie o zhode
- Doklad, na základe ktorého bolo pridelené označenie CE
- Podrobný technický opis predmetu zákazky v slovenskom resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu
Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru.
Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 3 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET.
V prípade, ak dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu č. 7 najneskôr do 5 pracovných dní, prípadne ak má doručený tovar iné vlastnosti, ktoré nezodpovedajú požiadavkám zadaným objednávateľom, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový , ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach.
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 12 resp. 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu.
Faktúra musí všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Splatnosť faktúry je v zmysle § 340b ods.5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších zmien a doplnení 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi všetky zmeny, prekážky a skutočnosti podľa článku VI bodu 6.1.6 a 6.1.7 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET najneskôr do 5 pracovných dní.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodanie je možné vykonať len v pracovné dni od 07.00 h do 14.00 h.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

J. Okáľa 6, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

16.05.2022 14:00

300,00 ks

125,00

104,17

Dodávka ochranných plášťov v zmysle horeuvedených parametrov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.05.2022 11:01

09.05.2022 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.05.2022 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 717
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.05.2022 15:43 - Vstupná ponuka 124,99 € Cena s DPH
09.05.2022 08:32 - Najvýhodnejšia ponuka 120,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS