• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2022 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2022 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2022 09:55

Detail zákazky Z20224315

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2022 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2022 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2022 09:55

Základné údaje

Z20224315

OF-252392

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6472335

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosné počítače, monitory a periférne zariadenia

notebook, monitor, tlačiareň, hard disk

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30232000-4 - Periférne vybavenie
  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
procesor min. Intel Core i7 1165G7 Tiger Lake, 4 jadrá, 12 MB cache
operačná pamäť min. 16 GB DDR4
pevný disk min. 512 GB SSD, s predinštalovaným OS, 1x slot M.2
grafická karta integrovaná, čip - Intel Iris Xe Graphics
display matný, 13,3", 16:9 pomer strán, IGZO panel, 1920x1080 px rozlíšenie
batéria možnosť nabíjania cez USB-C, min. 53 Wh kapacita, 4 ks článkov, min. 65 W nabíjací príkon, min. 15 h výdrž batérie
váha max. 0,91 kg
operačný systém Windows 10 Pro SK 64 alebo ekvivalent, predinštalovaný na pevnom disku, s platnou licenciou
rozhranie HDMI, Bluetooth v 5.1, WiFi 802.11ax verzia 6, 2x USB 3.2 Gen 1, 2x USB-C, Thunderbolt 4
výbava podsvietená klávesnica, čítačka otlačkov prstov, čítačka pamäťových kariet, čítačka čipových kariet, TrackPoint, operačný systém, min. 720 px webkamera
príslušenstvo dokovacia stanica s fyzickým dokovacím konektorom Thunderbolt, min. HDMI,USB-B 3.2 Gen 1 (USB 3.0), USB-C 3.2 Gen 1 (USB 3.0), RJ-45,mini DisplayPort, VGA, DisplayPort
príslušenstvo taška od výrobcu predmetného zariadenia
príslušenstvo externá bezdrôtová klávesnica so slovenským popisom
príslušenstvo externá bezdrôtová optická myš s citlivosťou 1000 DPI, 3x tlačidlá
 2. Monitor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obrazovka min. 27", LED podsvietenie
Jas min. 300 cd / m2
Kontrast min. 1000 :1 staticky
Pozorovacie uhly 180⁰ H, 180⁰ V
Odozva max. 4 ms
Rozlíšenie obrazovky min. 2560 x 1440 px
Úprava povrchu obrazovky Matná
I/O DisplayPort, HDMI, DP kábel súčasťou dodávky, HDMI kábel súčasť dodávky
Environmentálne požiadavky min. ENERGY STAR alebo ekvivalent; dodávateľ predloží certifikát Energy Star nebo iný doklad ( vyhlásenie o zhode, skúšobný protokol a.i.) preukazujúci požadované hodnoty Energy Star
Obnovovacia frekvencia min. 100 Hz
 3. Multifunkčné zariadenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát tlače A4
Technológia tlače atrament
Farba tlače farebná
Formát papiera A4
Jazyky tlače PCL6, PCL 5c,  PostScript level 3 (emulácia), PCLm, PDF, URF, Native Office
Rozhranie Ethernet 10/100/1000 Base-TX, Wifi adaptér 802.11b/g, 1x USB 2.0, 1x USB pre priamu tlač
Pamäť min. 256 MB NAND Flash, 256 MB DRAM
Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) min. 1+1
Výstupná kapacita zariadenia min. 150 listov
Výstup zariadenia min. 1 priehradka
Ovládací panel min 7,5 cm farebná dotyková obrazovka LCD
SW ovládače – pracovné stanice Win 7,8,10,11, Server 2012, 2016, 2019 alebo ekvivalent
Rozlíšenie tlače min. 600 x 600 dpi
Odporúčaná mesačná záťaž min. 4 000 strán
Obojstranná tlač Automatická
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej zo zariadením min. 2 300 strán podľa ISO/ IEC 19752, zavádzacie kazety azúrová, purpurová, žltá:1200 strán na každú kazetu
Rozlíšenie kopírovania min. 600x600 dpi
Rýchlosť kopírovania vo formáte A4 min. 27 str./min
Obojstranné kopírovanie áno
Typ skenera Farebný plochý s automatickým obojstranným podávačom dokumentov na min. 50 listov s podporovanou gramážou 60 -120 g/m2
Rýchlosť skenovania min 26 strán/min ČB, min 21 strán/min farebne, obojstranne až 46 obr/min
Kvalita skenovania (dpi) min. 1200x1200 dpi
Formát naskenovaného súboru min. PDF, JPEG,TIFF, BMP, PNG
Funkcie skenovania Skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, na USB
Obojstranné skenovanie Obojstranné skenovanie s použitím automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru.
Obojstranné skenovanie Manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru.
Environmentálne požiadavky min. ENERGY STAR alebo ekvivalent
 4. Externý hard disk
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ úložiska SSD
Veľkosť formátu 2,5“
Kapacita úložiska min. 1 000 GB (1T)
Rozhranie USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0)
Konektor USB-A, USB-C
Rýchlosť čítania min. 450 MB/s
Rýchlosť zápisu min. 430 MB/s
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
2.3.1 Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2.3.2 Požaduje sa, aby tovar podľa tejto kúpnej zmluvy  bol dodaný nový, doposiaľ nepoužitý ( nie repasovaný, obnovený).
2.3.3 Pokiaľ sa požiadavky na tovar  uvedený v technickej špecifikácií - technické vlastnosti odvolávajú alebo poukazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v bode 2.2. tejto kúpnej zmluvy tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar s porovnateľnými alebo vyššími kvalitatívnymi parametrami, úžitkovými vlastnosťami ako je tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve za podmienky dodržania požadovaného farebného vyhotovenia tovaru.
2.3.4 Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy v tom prípade, ak dodávateľ nepredložil "vlastný návrh plnenia zákazky" pri predložení ponuky.
2.3.5 Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného  názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a to v takom rozsahu,  aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na tovar podľa tejto kúpnej zmluvy. Zároveň požaduje verejný obstarávateľ predložiť fotografie resp. prospektový reklamný materiál tovaru.
2.3.6  Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na jednotlivé položky predmetu kúpnej zmluvy ( jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH).
2.3.7 Tovar sa požaduje dodať do miesta dodania v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v čase od 08,00 hod. do 13,00 hod.
2.3.8 Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy v mieste dodania najmenej dva pracovné dni pred jeho dodaním.
2.3.9 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
2.3.10 Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy,  ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Dodávateľ môže faktúru odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy.
2.3.11 Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
2.3.12 Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
2.3.13 Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
2.3.14 Požaduje sa, aby výmena, oprava a pod. harddiskov a iných vymeniteľných pamäťových  médií  u tovaru bola vykonaná poskytovateľom v priestoroch objednávateľa. Objednávateľ neumožní dodávateľovi žiadne vymeniteľné pamäťové médium vyniesť z priestorov objednávateľa.
2.3.15 Dodávateľ poskytuje na tovar podľa tejto zmluvy, vrátane všetkých jeho súčastí a príslušenstva, záruku za akosť na dobu 24 mesiacov.
2.3.16  Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie tejto kúpnej zmluvy budú považovať nedodanie tovaru v požadovaných množstvách, v požadovanej lehote plnenia uvedenej v bode 3.2. tejto kúpnej zmluvy  a v súlade so špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. tejto kúpnej zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18 ( Vojenský útvar 2790), Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

23.05.2022 08:00 — 22.08.2022 13:00

1,00 súbor 4 položiek v množstvách podľa kúpnej zmluvy

15 757,36

13 131,13

Dodávateľ predloží podrobný opis tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a to v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na tovar podľa kúpnej zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.05.2022 11:56

19.05.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.05.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 95
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.05.2022 08:36 - Vstupná ponuka 15 757,33 € Cena s DPH
13.05.2022 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka 15 757,33 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS