30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Prenosné počítače, monitory a periférne zariadenia
notebook, monitor, tlačiareň, hard disk
Tovar, Služba
1. Notebook
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
procesor | min. Intel Core i7 1165G7 Tiger Lake, 4 jadrá, 12 MB cache |
operačná pamäť | min. 16 GB DDR4 |
pevný disk | min. 512 GB SSD, s predinštalovaným OS, 1x slot M.2 |
grafická karta | integrovaná, čip - Intel Iris Xe Graphics |
display | matný, 13,3", 16:9 pomer strán, IGZO panel, 1920x1080 px rozlíšenie |
batéria | možnosť nabíjania cez USB-C, min. 53 Wh kapacita, 4 ks článkov, min. 65 W nabíjací príkon, min. 15 h výdrž batérie |
váha | max. 0,91 kg |
operačný systém | Windows 10 Pro SK 64 alebo ekvivalent, predinštalovaný na pevnom disku, s platnou licenciou |
rozhranie | HDMI, Bluetooth v 5.1, WiFi 802.11ax verzia 6, 2x USB 3.2 Gen 1, 2x USB-C, Thunderbolt 4 |
výbava | podsvietená klávesnica, čítačka otlačkov prstov, čítačka pamäťových kariet, čítačka čipových kariet, TrackPoint, operačný systém, min. 720 px webkamera |
príslušenstvo | dokovacia stanica s fyzickým dokovacím konektorom Thunderbolt, min. HDMI,USB-B 3.2 Gen 1 (USB 3.0), USB-C 3.2 Gen 1 (USB 3.0), RJ-45,mini DisplayPort, VGA, DisplayPort |
príslušenstvo | taška od výrobcu predmetného zariadenia |
príslušenstvo | externá bezdrôtová klávesnica so slovenským popisom |
príslušenstvo | externá bezdrôtová optická myš s citlivosťou 1000 DPI, 3x tlačidlá |
2. Monitor
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Obrazovka | min. 27", LED podsvietenie |
Jas | min. 300 cd / m2 |
Kontrast | min. 1000 :1 staticky |
Pozorovacie uhly | 180⁰ H, 180⁰ V |
Odozva | max. 4 ms |
Rozlíšenie obrazovky | min. 2560 x 1440 px |
Úprava povrchu obrazovky | Matná |
I/O | DisplayPort, HDMI, DP kábel súčasťou dodávky, HDMI kábel súčasť dodávky |
Environmentálne požiadavky | min. ENERGY STAR alebo ekvivalent; dodávateľ predloží certifikát Energy Star nebo iný doklad ( vyhlásenie o zhode, skúšobný protokol a.i.) preukazujúci požadované hodnoty Energy Star |
Obnovovacia frekvencia | min. 100 Hz |
3. Multifunkčné zariadenie
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát tlače | A4 |
Technológia tlače | atrament |
Farba tlače | farebná |
Formát papiera | A4 |
Jazyky tlače | PCL6, PCL 5c, PostScript level 3 (emulácia), PCLm, PDF, URF, Native Office |
Rozhranie | Ethernet 10/100/1000 Base-TX, Wifi adaptér 802.11b/g, 1x USB 2.0, 1x USB pre priamu tlač |
Pamäť | min. 256 MB NAND Flash, 256 MB DRAM |
Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) | min. 1+1 |
Výstupná kapacita zariadenia | min. 150 listov |
Výstup zariadenia | min. 1 priehradka |
Ovládací panel | min 7,5 cm farebná dotyková obrazovka LCD |
SW ovládače – pracovné stanice | Win 7,8,10,11, Server 2012, 2016, 2019 alebo ekvivalent |
Rozlíšenie tlače | min. 600 x 600 dpi |
Odporúčaná mesačná záťaž | min. 4 000 strán |
Obojstranná tlač | Automatická |
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej zo zariadením | min. 2 300 strán podľa ISO/ IEC 19752, zavádzacie kazety azúrová, purpurová, žltá:1200 strán na každú kazetu |
Rozlíšenie kopírovania | min. 600x600 dpi |
Rýchlosť kopírovania vo formáte A4 | min. 27 str./min |
Obojstranné kopírovanie | áno |
Typ skenera | Farebný plochý s automatickým obojstranným podávačom dokumentov na min. 50 listov s podporovanou gramážou 60 -120 g/m2 |
Rýchlosť skenovania | min 26 strán/min ČB, min 21 strán/min farebne, obojstranne až 46 obr/min |
Kvalita skenovania (dpi) | min. 1200x1200 dpi |
Formát naskenovaného súboru | min. PDF, JPEG,TIFF, BMP, PNG |
Funkcie skenovania | Skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, na USB |
Obojstranné skenovanie | Obojstranné skenovanie s použitím automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru. |
Obojstranné skenovanie | Manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru. |
Environmentálne požiadavky | min. ENERGY STAR alebo ekvivalent |
4. Externý hard disk
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ úložiska | SSD |
Veľkosť formátu | 2,5“ |
Kapacita úložiska | min. 1 000 GB (1T) |
Rozhranie | USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0) |
Konektor | USB-A, USB-C |
Rýchlosť čítania | min. 450 MB/s |
Rýchlosť zápisu | min. 430 MB/s |
Názov |
2.3.1 Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2.3.2 Požaduje sa, aby tovar podľa tejto kúpnej zmluvy bol dodaný nový, doposiaľ nepoužitý ( nie repasovaný, obnovený). |
2.3.3 Pokiaľ sa požiadavky na tovar uvedený v technickej špecifikácií - technické vlastnosti odvolávajú alebo poukazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v bode 2.2. tejto kúpnej zmluvy tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar s porovnateľnými alebo vyššími kvalitatívnymi parametrami, úžitkovými vlastnosťami ako je tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve za podmienky dodržania požadovaného farebného vyhotovenia tovaru. |
2.3.4 Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy v tom prípade, ak dodávateľ nepredložil "vlastný návrh plnenia zákazky" pri predložení ponuky. |
2.3.5 Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a to v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na tovar podľa tejto kúpnej zmluvy. Zároveň požaduje verejný obstarávateľ predložiť fotografie resp. prospektový reklamný materiál tovaru. |
2.3.6 Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na jednotlivé položky predmetu kúpnej zmluvy ( jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH). |
2.3.7 Tovar sa požaduje dodať do miesta dodania v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v čase od 08,00 hod. do 13,00 hod. |
2.3.8 Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy v mieste dodania najmenej dva pracovné dni pred jeho dodaním. |
2.3.9 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
2.3.10 Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Dodávateľ môže faktúru odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.11 Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.12 Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
2.3.13 Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
2.3.14 Požaduje sa, aby výmena, oprava a pod. harddiskov a iných vymeniteľných pamäťových médií u tovaru bola vykonaná poskytovateľom v priestoroch objednávateľa. Objednávateľ neumožní dodávateľovi žiadne vymeniteľné pamäťové médium vyniesť z priestorov objednávateľa. |
2.3.15 Dodávateľ poskytuje na tovar podľa tejto zmluvy, vrátane všetkých jeho súčastí a príslušenstva, záruku za akosť na dobu 24 mesiacov. |
2.3.16 Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie tejto kúpnej zmluvy budú považovať nedodanie tovaru v požadovaných množstvách, v požadovanej lehote plnenia uvedenej v bode 3.2. tejto kúpnej zmluvy a v súlade so špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. tejto kúpnej zmluvy. |
Rajecká cesta 18 ( Vojenský útvar 2790), Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
23.05.2022 08:00 — 22.08.2022 13:00
1,00 súbor 4 položiek v množstvách podľa kúpnej zmluvy
15 757,36
13 131,13
Dodávateľ predloží podrobný opis tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a to v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na tovar podľa kúpnej zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.05.2022 11:56
19.05.2022 08:00
19.05.2022 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.05.2022 08:36 - Vstupná ponuka | 15 757,33 | € | Cena s DPH |
13.05.2022 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 757,33 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: