35995572
Krajský súd v Žiline
Orolská 3, Žilina, 01001, SVK
46542108
FINX s.r.o.
Jaseňová 3220/18, Žilina, 01007, SVK
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb
upratovacie a čistiace služby, čistiace a dezinfekčné prostriedky
Služba
1. Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb čistiacimi a dezinfekčnými prostriedkami a zariadením dodávateľa |
Termín realizácie služieb 01.06.2022 - 31.05.2024 (24 mesiacov) |
Určená pracovná sila: navrhujeme 3 zamestnancov poskytovateľa (2 zamestnanci v čase od 6:00 hod do 10:00 hod. a 1 zamestnanec v čase od 10:00 hod. do 18:00 hod.) |
Realizácia služieb len v pracovných dňoch |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet nadzemných podlaží budovy | ks | 5 | ||
Počet podzemných podlaží budovy | ks | 1 | ||
Celková podlahová plocha pre upratovacie a čistiace služby | m2 | 2591,47 | ||
Podlahová plocha pokrytá plávajúcou podlahou v kancelárskych priestoroch s celkovou rozlohou - podrobný rozpis nižšie : | m2 | 1360,15 | ||
- prízemie | m2 | 36,10 | ||
- I. poschodie | m2 | 347,03 | ||
- II. poschodie | m2 | 364,89 | ||
- III. poschodie | m2 | 354,55 | ||
- IV. poschodie | m2 | 257,58 | ||
Podlahová plocha v piatich pojednávacích miestnostiach na prízemí súdu pokrytá plávajúcou podlahou s celkovou rozlohou | m2 | 177,99 | ||
Podlahová plocha v zasadacej miestnosti na IV. poschodí súdu pokrytá plávajúcou podlahou s rozlohou | m2 | 80,04 | ||
Podlahová plocha pokrytá kobercami s celkovou rozlohou - podrobný rozpis nižšie : | m2 | 123,10 | ||
- knižnica a kancelária archivárky v suteréne | m2 | 20,60 | ||
- kancelária hospodárky v suteréne | m2 | 20,60 | ||
- miestnosť pre vodičov v suteréne | m2 | 12 | ||
- pokladňa na prízemí | m2 | 9,00 | ||
- podateľňa na prízemí | m2 | 16,50 | ||
- miestnosť pre justičnú stráž na prízemí | m2 | 6 | ||
- 5 pojednávacích miestnostní na prízemí | m2 | 50 | ||
Podlahová plocha pokrytá dlažbou s celkovou rozlohou - podrobný rozpis nižšie : | m2 | 850,17 | ||
- dielňa v suteréne súdu | m2 | 9,85 | ||
- predsieň pokladne na prízemí súdu | m2 | 2,87 | ||
- miestnosť pre justičnú stráž na prízemí súdu | m2 | 9,92 | ||
- zadržiavacia miestnosť pre väzňov na prízemí súdu | m2 | 16,32 | ||
- archív v suteréne súdu | m2 | 107,96 | ||
- fitnes v suteréne súdu | m2 | 29,55 | ||
- miestnosť pre upratovaciu službu v suteréne súdu | m2 | 15,02 | ||
- miestnosť pre vodičov v suteréne súdu | m2 | 7,24 | ||
- sklad hospodárky súdu v suteréne súdu | m2 | 8,56 | ||
- sklad informatikov v suteréne súdu | m2 | 8,94 | ||
- školiaca miestnosť v suteréne súdu | m2 | 43,04 | ||
- WC a umyvárne (suterén, prízemie, I. až IV. poschodie) | m2 | 87,97 | ||
- WC a umyváreň v bývalých apartmánoch (II., III. a IV. poschodie) | m2 | 7,57 | ||
- chodby (suterén, prízemie, I. až IV. poschodie) | m2 | 356,28 | ||
- kuchynky (I. až IV. poschodie) | m2 | 42,97 | ||
- schodište (suterén, prízemie, I. až IV. poschodie) | m2 | 85,21 | ||
- balkón na I. poschodí | m2 | 10,90 | ||
Okná, sklenené plocha rámy s celkovou rozlohou | m2 | 867 | ||
Marmolitový obklad stien s celkovou rozlohou - podrobný rozpis nižšie: | m2 | 531,02 | ||
- obklad stien na schodištiach | m2 | 86,11 | ||
- obklad stien v suteréne | m2 | 82,01 | ||
- obklad stien na I. až IV. poschodí | m2 | 310,68 | ||
- obklad vonkajších stien budovy | m2 | 52,22 | ||
Exteriér s celkovou rozlohou - podrobný rozpis nižšie: | m2 | 595 | ||
- chodník pred budovou súdu | m2 | 100 | ||
- dvor | m2 | 495 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Rozpis upratovacích a čistiacich služieb vykonávaných 1 x DENNE: | |
- umývanie plávajúcich podláh s konzervačným prostriedkom v kancelárskych priestoroch | |
- umývanie plávajúcich podláh s konzervačným prostriedkom v zasadacej miestnosti na IV. poschodí | |
- umývanie plávajúcich podláh s konzervačným prostriedkom v piatich pojednávacích miestnostiach na prízemí | |
- umývanie dlažby (podlahy) v dielni v suteréne, predsieni pokladne na prízemí, miestnosti pre justičnú stráž na prízemí, zadržiavacej miestnosti pre väzňov na prízemí, archíve v suteréne, fitnes v suteréne, miestnosti pre upratovaciu službu v suteréne, miestnosti pre vodičov v suteréne, sklade hospodárky súdu v suteréne, sklade informatikov v suteréne, školiacej miestnosti v suteréne, WC a umyvárňach v bývalých apartmánoch (II., III. a IV. poschodie), na chodbách v celej budove, v kuchynkách na I. až IV. poschodí, na schodišti v celej budove, na balkóne na I. poschodí | |
- umývanie drezov v kuchynkách na I. až IV. poschodí | |
- vysypávanie a mechanické čistenie smetných košov a nádob na separovaný zber odpadu a výmena sáčkov | |
- transport odpadu na určené miesto a uloženie podľa druhu odpadu | |
- dezinfekcia kľučiek | |
- zametanie chodníka pred budovou súdu (100 m2) | |
- umytie podlahy výťahovej kabíny vlhkou handrou a na to určeným prípravkom | |
- čistenie a dezinfekcia WC misy, dosky, splachovača, držiaka toaletného papiera, sprchy, umývadla a vodovodnej batérie, v bývalých apartmánoch na II., III. a IV. poschodí | |
2. Rozpis upratovacích a čistiacich služieb vykonávaných 2 x DENNE: | |
- umývanie dlažby (podlahy) v sociálnych zariadeniach v suteréne, na prízemí a na I. až IV. poschodí | |
- čistenie a dezinfekcia WC mís, dosiek, splachovačov, držiakov toaletného papiera a držiakov na papierové utierky, umývadiel a vodovodných batérií v sociálnych zariadeniach v suteréne, na prízemí a na I. až IV. poschodí | |
3. Rozpis upratovacích a čistiacich služieb vykonávaných 1 x TÝŽDENNE: | |
- umývanie varičov, mikrovlniek, kuchynských liniek, batérií a obkladov v dosahu vody v kuchynkách na I. až IV. poschodí | |
- vyleštenie zrkadiel vo výťahu s prípravkom na sklo | |
- umývanie a leštenie zrkadiel v sociálnych zariadeniach | |
- umývanie mramorového obkladu vo vstupnej hale | |
- umývanie keramického obkladu (stien) v sociálnych zariadeniach a kuchynkách | |
- utieranie prachu z voľných plôch písacích stolov a ostatných vodorovných plôch v kanceláriách | |
- leštenie a konzervovanie nábytku v kanceláriách | |
- vysávanie kobercov | |
- z armatúr, umývadiel, pisoárov, záchodových mís, spŕch odstrániť vodný kameň | |
4. Rozpis upratovacích a čistiacich služieb vykonávaných 2 x TÝŽDENNE: | |
- umývanie presklených častí vchodových dverí a dverí na prízemí | |
- čistenie popolníkov a rohoží | |
5. Rozpis upratovacích a čistiacich služieb vykonávaných 1 x MESAČNE: | |
- umytie bočných stien výťahovej kabíny vrátane dverí výťahu a ich dezinfekcia prípravkom na to určeným | |
- umývanie presklených častí dverí na I. až IV. poschodí | |
- umývanie a konzervovanie zábradlia | |
- umývanie vnútorných parapetných dosiek | |
- vysávanie plávajúcej podlahy v kancelárskych priestoroch na I. až IV. poschodí | |
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch | |
- vlhké utretie všetkých dostupných vodorovných plôch na skriniach v kanceláriách | |
6. Rozpis upratovacích a čistiacich služieb vykonávaných 1 x ŠTVRŤROČNE: | |
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom, konzervovanie | |
7. Rozpis upratovacích a čistiacich služieb vykonávaných 1 x ROČNE: | |
- čistenie marmolitového obkladu vonkajších stien budovy súdu | |
- čistenie radiátorov | |
- čistenie marmolitového obkladu stien v budove súdu | |
8. Rozpis upratovacích a čistiacich služieb vykonávaných 2 x ROČNE: | |
- tepovanie kobercov | |
- umývanie okien, sklenených plôch a rámov | |
- umývanie vonkajších parapetných dosiek | |
- prečistenie odpadov v umývadlách | |
9. Rozpis upratovacích a čistiacich služieb vykonávaných podľa potreby: | |
- ometanie pavučín v kanceláriách, kuchynkách, toaletách, chodbách, na schodišti | |
- zametanie exteriéru - dvora | |
- upratovacie a čistiace služby, ktoré vzniknú v dôsledku nepredvídaných okolností ako je napr. znečistenie podlahy vyliatím vody, kávy, vysypaním odpadu, znečistenie koberca alebo iné podobné drobné nehody, ktoré treba odstrániť v danom okamihu | |
Priestory, v ktorých sa môžu upratovacie a čistiace služby vykonávať len za prítomnosti zodpovedného zamestnanca objednávateľa: | |
- serverovňa na II. poschodí | |
- skladové priestory v suteréne | |
- chránená miestnosť na I. poschodí | |
- archív a knižnica v suteréne | |
- pokladňa a predsieň pokladne na prízemí |
Názov |
CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY |
- Cena za predmet zákazky je určená ako cena za celé zmluvné obdobie poskytovania služieb (dva roky) a bude pevná počas trvania zmluvného vzťahu. |
- V cene sú zahrnuté všetky akékoľvek náklady poskytovateľa spojené so zabezpečovaním, riadením a kontrolou upratovacích a čistiacich služieb, s dopravou, vrátane dodávky čistiacich a dezinfekčných materiálov, čistiacich prostriedkov, pracovných pomôcok, potrebnej techniky pre kvalitný výkon služieb, ako aj mzdy a odvody zamestnancov a iné náklady poskytovateľa. |
- Cenu bude možné upraviť v prípade vzniknutých nepredvídaných upratovacích a čistiacich služieb nad rámec zmluvy, ak objednávateľ bude mať požiadavku na zmenu rozsahu služieb, takéto zmeny musia byť zaznamenané v písomnom zápise, odsúhlasené a potvrdené objednávateľom. Takýto zápis bude podkladom pre poskytovateľa na vypracovanie kalkulácie zmeny ceny v zmysle Zákona NR SR č. 18/1996 o cenách v znení neskorších predpisov, Vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva Zákon č. 18/1996. Vykalkulovaná cena bude po jej schválení objednávateľom podkladom na vypracovanie dodatku ku zmluve. |
- Úhrada zmluvnej ceny sa uskutoční na základe mesačnej faktúry, ktorú vystavuje poskytovateľ. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu v súlade so zákonom o DPH. V prípade neúplnej alebo nepresne vystavenej faktúry objednávateľ nie je povinný ju uhradiť. Rovnako mu v tomto prípade neplynie lehota splatnosti faktúry. Objednávateľovi začne plynúť lehota splatnosti až dňom doručenia riadne a úplne vystavenej faktúry. Splatnosť faktúry je 21 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
- Úhrada faktúry sa uskutočňuje bezhotovostným platobným stykom na účet poskytovateľa. Platobná povinnosť objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, kedy bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet poskytovateľa. Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy |
PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN |
1. Poskytovateľ sa zaväzuje: |
1.1 Poskytovateľ sa zaväzuje vykonávať upratovacie a čistiace služby odborne, podľa štandardných technologických postupov, starostlivo, hospodárne, vykonávať tieto činnosti plánovite, podľa špecifikácie predmetu zákazky, rozsahu a periodicity upratovacích a čistiacich služieb uvedených v rozpise vyššie (v technických vlastnostiach), pričom rešpektuje prevádzkový poriadok, poriadok kľúčovej služby a požiarno-bezpečnostné smernice objednávateľa. |
1.2 Poskytovateľ sa zaväzuje vykonávať práce v čase dohodnutom s objednávateľom v termíne od 01.06.2022 do 31.05.2024 (24 mesiacov), v pracovných dňoch od 6:00 hod. do 18:00 hod. |
1.3 Poskytovateľ sa zaväzuje používať bezchybné prostriedky, materiály, stroje a zariadenia, ktoré vylučujú poškodenie čistených objektov alebo zdravie zamestnancov, prípadne tretích osôb nachádzajúcich sa v objektoch objednávateľa. |
1.4 Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky potrebné stroje, zariadenia, prostriedky a materiály potrebné k výkonu predmetnej služby. |
1.5 Poskytovateľ sa zaväzuje chrániť majetok objednávateľa pred poškodením, zničením a odcudzením. V prípade poškodenia majetku je poskytovateľ povinný uviesť tento do pôvodného stavu na svoje náklady. Ak to nebude možné, potom sa poskytovateľ zaväzuje nahradiť objednávateľovi škody, ktoré mu svojou činnosťou spôsobil. |
1.6 Poskytovateľ sa zaväzuje vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy a do 48 hodín odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy odoslať objednávateľovi emailom údaje a kontakty na zodpovedného zástupcu, ktorý ho bude v rámci zmluvy vo vzťahu k objednávateľovi zastupovať a ktorý bude zodpovedný za kontakt s objednávateľom (t. j. zodpovedného zástupcu poskytovateľa). Uvedené údaje treba poslať na emailovú adresu objednávateľa : denisa.durkovicova@justice.sk. |
1.7 Poskytovateľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy s neškodlivými a ekologicky certifikovanými čistiacimi a dezinfekčnými prostriedkami, ktorým bola udelená environmentálna značka EÚ podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 6/2010 z 25.11.2010 o environmentálnej značke EÚ alebo iná environmentálna značka typu I podľa normy EN ISO 14024. Tým sa zaväzuje k tomu, že bude používať iba čistiace a dezinfekčné prostriedky, ktoré neobsahujú zložky identifikované ako látky zaradené do zoznamu uvedeného v nariadení ES č. 1907/2006 a taktiež k tomu, |
že nebude používať rozprašovače obsahujúce hnacie plyny. |
1.8 Poskytovateľ je povinný v lehote do 48 hodín odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy poslať emailom (vo formáte PDF) objednávateľovi originál Zoznamu čistiacich a dezinfekčných prostriedkov, ktoré bude pri plnení zmluvy používať. Zoznam treba poslať na emailovú adresu objednávateľa : denisa.durkovicova@justice.sk. |
1.9 Tieto prostriedky musia spĺňať podmienky stanovené v bode 1.7 a ku každému prostriedku uvedenému v zozname priloží poskytovateľ zároveň aj karty bezpečnostných údajov. Zoznam po odsúhlasení podpíšu obidve zmluvné strany. V prípade, že nebude zoznam a karty bezpečnostných údajov doručené objednávateľovi v požadovanom termíne, berie sa to ako podstatné porušenie zmluvných povinností poskytovateľa a objednávateľ má právo na okamžité odstúpenie od zmluvy. |
1.10 Poskytovateľ je povinný počas plnenia zmluvy bezodkladne po zistení skutočností aktualizovať zoznam čistiacich a dezinfekčných prostriedkov uvedených v bode 1.8. Aktualizovaný zoznam počas trvania zmluvy predkladá v písomnej podobe spolu s kartami bezpečnostných údajov čistiacich a dezinfekčných prostriedkov na odsúhlasenie objednávateľovi (t. j . zodpovednej osobe objednávateľa) a po odsúhlasení a podpísaní oboma zmluvnými stranami sa priloží k zmluve. Aktualizovaný zoznam musí obsahovať aj dátum, odkedy platí zmena prostriedkov. |
1.11 Objednávateľ má právo vykonávať náhodné kontroly čistiacich a dezinfekčných prostriedkov, ktorými poskytovateľ počas plnenia zmluvy vykonáva predmet zmluvy. V prípade, že dôjde k porušeniu ustanovenia bodu 1.7 a 1.10, berie sa to ako podstatné porušenie zmluvných povinností poskytovateľa a objednávateľ sa môže rozhodnúť vypovedať zmluvu. |
1.12 Poskytovateľ zabezpečuje vykonávanie predmetu zmluvy prostredníctvom svojho upratovacieho personálu (ďalej "zamestnanci"), ktorý bude spoľahlivý, bezúhonný, odborne a zdravotne spôsobilý. Ručí za skutočnosť, že má s poskytovanými pracovnými silami uzavretú riadnu pracovnú zmluvu alebo dohodu o vykonaní práce, a že sa jedná o osoby bezúhonné. |
1.13 Poskytovateľ predloží emailom objednávateľovi do 48 hodín odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy Zoznam stálych zamestnancov a v prípade zastupovania aj Zoznam zastupujúcich zamestnancov. Uvedený zoznam musí vždy odsúhlasiť zodpovedná osoba za objednávateľa. Originál Zoznamu zamestnancov je treba poslať vo formáte PDF na emailovú adresu objednávateľa : denisa.durkovicova@justice.sk. V prípade akýchkoľvek zmien musí poskytovateľ uvedený zoznam aktualizovať a dať zodpovednej osobe za objednávateľa vždy odsúhlasiť. A to najneskôr v deň vykonanej zmeny. |
1.14 Poskytovateľ sa zaväzuje v prípade výpadku svojich zamestnancov z dôvodu PN, OČR a pod. zabezpečiť okamžitú náhradu. |
1.15 Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, že jeho zamestnanci neumožnia na miesto výkonu práce prístup osobám, ktoré nie sú poskytovateľom na vykonávanie predmetu zmluvy určené. Porušenie tejto povinnosti sa berie ako podstatné porušenie zmluvných povinností poskytovateľa a objednávateľ má právo na okamžité odstúpenie od tejto zmluvy. |
1.16 Zamestnanci poskytovateľa sú povinní vykonávať predmet zmluvy podľa pokynov zodpovedného zástupcu poskytovateľa a požiadaviek zodpovednej osoby pre objednávateľa. Prípadné požiadavky zodpovednej osoby objednávateľa budú riešené cestou zodpovedného zástupcu poskytovateľa. |
1.17 Poskytovateľ sa zaväzuje, že počas celej doby platnosti zmluvy bude platiť všetky povinné odvody za svojich zamestnancov, ktorí sú určení na výkon upratovania v mieste a priestore objednávateľa. Skutočnosť, že poskytovateľ nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné a sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v SR, bude preukazovať vždy na písomné vyzvanie objednávateľa, a to predložením potvrdenia z príslušnej organizácie. |
Porušenie tejto povinnosti sa berie ako podstatné porušenie zmluvných povinností poskytovateľa a objednávateľ má právo na okamžité odstúpenie od tejto zmluvy. |
1.18 Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci nebudú žiadnym spôsobom nad rozsah vykonávania predmetu zmluvy manipulovať a oboznamovať sa s písomnosťami a inými zariadeniami a vybavením (počítače, tlačiarne, faxy, skenery, telefóny a pod.) nachádzajúcim sa v mieste vykonávania predmetu zmluvy. Poskytovateľ súčasne ručí za to, že zamestnanci nebudú otvárať skrine a ostatný kancelársky nábytok, v ktorých sa písomnosti nachádzajú, alebo môžu nachádzať. |
Porušenie tejto povinnosti sa berie ako podstatné porušenie zmluvných povinností poskytovateľa a objednávateľ má právo na okamžité odstúpenie od tejto zmluvy. V tejto súvislosti poskytovateľ zabezpečí poučenie svojich zamestnancov o povinnosti zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach, ktoré sa dozvedeli pri výkone práce a taktiež zabezpečí ich poučenie v súlade so Zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
1.19 Poskytovateľ zabezpečí na vlastné náklady vyškolenie zamestnancov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj školenie v oblasti hygienických predpisov. |
1.20 Poskytovateľ a jeho zamestnanci sú povinní oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky zistené chyby, nedostatky a škody na zariadeniach a vybavení, nachádzajúcom sa v mieste výkonu práce, a to bezodkladne, najneskôr do 12 (slovom dvanástich) hodín od zistenia. Osoba zodpovedná za oznamovanie skutočností podľa predchádzajúcej vety zo strany poskytovateľa je zodpovedným zástupcom poskytovateľa. Poskytovateľ sa zaväzuje, že všetky veci nájdené na mieste výkonu práce budú bezodkladne odovzdané objednávateľovi na ním určené miesto. |
1.21 Poskytovateľ sa zaväzuje dodržiavať všeobecne záväzné predpisy, najmä protipožiarne a bezpečnostné predpisy, zohľadňuje špecifiká miesta výkonu práce, ako aj iné predpisy objednávateľa, s ktorými sa oboznámil po podpise zmluvy. |
1.22 Poskytovateľ bude zabezpečovať upratovacie a čistiace služby vlastnými čistiacimi zariadeniami (vysávače, a pod.) pracovnými pomôckami (rebríky, metly, mopy, vedrá, handry, rukavice, wc kefy, vrecia do košov a pod.) a vlastnými čistiacimi a dezinfekčnými potrebami. |
1.23 V prípade, že zamestnanci poskytovateľa opakovane (aj menej závažne) porušia pracovnú disciplínu a/alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom predmetu zmluvy, poskytovateľ sa zaväzuje týchto zamestnancov vymeniť do 3 (slovom : troch) pracovných dní, a to odo dňa, v ktorom sa dozvedel (buď pri vykonávaní vlastného dohľadu nad upratovacími a čistiacimi službami alebo prostredníctvom objednávateľa) o skutočnostiach zakladajúcich povinnosť podľa tohto odseku. |
1.24 Poskytovateľ označí svojich zamestnancov označením firmy (logo), umiestnenom na viditeľnom mieste pracovného oblečenia. |
1.25 Poskytovateľ nie je oprávnený plniť záväzky podľa zmluvy prostredníctvom iných osôb (subdodávateľov), pokiaľ sa na tom zmluvné strany nedohodnú. |
1.26 Poskytovateľ je povinný oznámiť zodpovednej osobe za objednávateľa všetky skutočnosti, ktoré môžu mať vplyv na zmenu pokynov objednávateľa a ktoré sa poskytovateľovi stali známe v súvislosti s plnením záväzkov dodávateľa. |
1.27 Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečovať všetky administratívno-organizačné činnosti spojené s plnením záväzkov vyplývajúcich z tejto zmluvy. |
1.28 Poskytovateľ je povinný zabezpečiť prostredníctvom oprávnenej osoby poskytovateľa pravidelnú kontrolu svojich zamestnancov, ako aj pravidelnú kontrolu kvality nimi vykonávanej práce, a to minimálne 1 x za týždeň. O priebehu a výsledku týchto kontrol je povinný osobne informovať zodpovednú osobu objednávateľa. |
1.29 Poskytovateľ zodpovedá za škody na majetku, nachádzajúcom sa v priestoroch objednávateľa, preukázateľne spôsobené jeho pracovníkmi. |
1.30 Poskytovateľ je povinný informovať zodpovednú osobu objednávateľa o termínoch výkonu práce, ktoré sa realizujú jedenkrát alebo dvakrát do roka , pokiaľ termín týchto prác nebol vopred dohodnutý. |
1.31 Pokiaľ ošetrovanie určitých vecí objednávateľa vyžaduje osobitné čistiace postupy nad rámec špecifikácie, poskytovateľ je oprávnený vykonať ich až na základe písomnej dohody s objednávateľom. Súčasťou dohody musí aj dohoda o cene. |
1.32 Poskytovateľ na plnenie predmetu zmluvy využíva vodu a elektrickú energiu objednávateľa, táto skutočnosť je zohľadnená v cene za poskytnuté služby. |
1.33 Poskytovateľ sa zaväzuje a zároveň akceptuje dohodu s objednávateľom o tom, že do vybratých priestorov (serverovňa, skladové priestory, chránená miestnosť, archív, knižnica, pokladňa a predsieň pokladne) majú zamestnanci poskytovateľa povolený vstup len v prítomnosti zamestnanca objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňuje objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť. |
1.34 Poskytovateľ zodpovedá a zabezpečuje odvoz odpadu vzniknutého používaním svojich čistiacich a dezinfekčných prostriedkov a je povinný v lehote do 48 hodín odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť emailom vo formáte PDF (na adresu objednávateľa : denisa.durkovicova@justice.sk) originál alebo úradne overenú kópiu "POTVRDENIA" alebo "ZMLUVY" o plnení vyhradených povinností (vyplývajúcich z ustanovení Zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov) - na zber, prepravu, zhodnocovanie a recykláciu odpadov, |
ktoré sú súčasťou oddelenia zberaných zložiek komunálnych odpadov, najmenej vo výške zberového podielu poskytovateľa. V prípade, ak POTVRDENIE alebo ZMLUVA nebude poslaná v stanovej lehote objednávateľovi, berie sa to ako vážne porušenie zmluvných povinností poskytovateľa a objednávateľ má právo na okamžité odstúpenie od zmluvy. |
2. Objednávateľ sa zaväzuje: |
2.1 Objednávateľ zabezpečí, aby miesto výkonu práce bolo sprístupnené zamestnancom poskytovateľa po celú dobu plnenia predmetu zmluvy. |
2.2 Objednávateľ zabezpečí zamestnancom poskytovateľa priestory k uskladneniu čistiacich a dezinfekčných prostriedkov, náradia a priestory na prezliekanie, pričom priestor musí byť uzamykateľný. |
2.3 Objednávateľ umožní zamestnancom poskytovateľa bezplatný odber vody a elektrickej energie. |
2.4 Objednávateľ sa zaväzuje vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy a do 48 hodín odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy odoslať emailom poskytovateľovi údaje a kontakty na zodpovednú osobu, ktorá bude oprávnená kontrolovať plnenie práv a povinností podľa zmluvy a ktorá bude zodpovedná za kontakt s poskytovateľom vo veciach upratovania a čistenia objektu (t. j. zodpovedného zástupcu objednávateľa). |
ZÁRUKY A REKLAMÁCIA PREDMETU PLNENIA |
1. Poskytovateľ ručí za poskytovanie odborne vykonaných prác. Výkony poskytované poskytovateľom musia zodpovedať dojednaným podmienkam. |
2. V prípade, že upratovacie a čistiace služby nebudú vykonávané k spokojnosti objednávateľa, objednávateľ bezodkladne písomne oznámi poskytovateľovi nedostatky a poskytovateľ sa zaväzuje vykonať všetky kroky k ich odstráneniu do 24 (slovom: dvadsiatich štyroch) hodín od prijatia reklamácie objednávateľa. Z dôvodu krátkosti lehoty na vybavenie reklamácie sa zmluvné strany dohodli, že reklamácia bude doručovaná elektronicky na email zodpovedného zástupcu poskytovateľa. Ak dôjde k jej odoslaniu po 16:00 hod., lehota na vybavenie reklamácie začne plynúť od 08:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa. |
3. O vybavení reklamácie vypracuje poskytovateľ REKLAMAČNÚ SPRÁVU, v ktorej sa vysporiada so všetkými námietkami objednávateľa ku kvalite, rozsahu a spôsobu plnenia predmetu zmluvy. Podpísanú reklamačnú správu zasiela poskytovateľ na adresu objednávateľa - na meno zodpovednej osoby za objednávateľa (pre rýchlejšiu komunikáciu sa reklamačná správa zasiela elektronicky na e-mail zodpovednej osoby za objednávateľa). |
- v prípade, že objednávateľ akceptuje poskytovateľom navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie obsiahnutý v reklamačnej správe, správu podpíše zodpovedná osoba za objednávateľa |
- v prípade, ak objednávateľ neakceptuje poskytovateľom navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie a súčasne reklamačnú správu nepodpíše, sa reklamácia považuje za nevybavenú. Následne sa zmluvné strany zaväzujú viesť obchodné rokovanie za účelom dosiahnutia dohody o spôsobe vybavenie reklamácie. Ak k dohode nedospejú do 7 (slovom: siedmich) dní od zahájenia vzájomného obchodného rokovania, môže ktorákoľvek zmluvná strana ukončiť túto zmluvu výpoveďou. Ak k dohode dospejú, spíšu záznam, ktorý nahradí reklamačnú správu a tento záznam podpíše zodpovedný zástupca za objednávateľa a |
zodpovedný zástupca za poskytovateľa. V prípade, že v zmysle záznamu dôjde k uznaniu akýchkoľvek finančných nárokov, tieto možno následne uplatniť až potom, čo boli predmetom osobitného dodatku k zmluve |
4. Reklamáciu poskytovateľ neuzná, ak nedostane možnosť odstrániť chyby predmetu plnenia alebo objednávateľ sám odstráni chyby bez písomného súhlasu a vedomia poskytovateľa. |
5. V prípade riadneho neplnenia predmetu zmluvy poskytovateľom po predchádzajúcom písomnom upozornení na nedostatky má objednávateľ právo vypovedať zmluvu. Nárok na náhradu škody odstúpením od zmluvy tým nie je dotknutý. |
ZODPOVEDŇOSŤ A POISTENIE |
1. Poskytovateľ zodpovedá za všetky škody, ktoré spôsobia jeho zamestnanci pri plnení predmetu zmluvy v mieste výkonu práce. Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ v tomto prípade uhradí objednávateľovi spôsobenú škodu. |
2. Poskytovateľ je povinný pri uzavretí zmluvy predložiť objednávateľovi v lehote do 48 hodín odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy emailom vo formáte PDF (na adresu denisa.durkovicova@justice.sk) ORIGINÁL alebo ÚRADNE OVERENÚ KÓPIU POISTNEJ ZMLUVY, ktorej predmetom je poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri poskytovaní upratovacích a čistiacich služieb s výškou poistného krytia minimálne 50 000 €, pričom platnosť poistnej zmluvy musí byť minimálne po dobu trvania tejto zmluvy. |
V prípade, že poskytovateľ poistnú zmluvu nepredloží objednávateľovi v stanovenom termíne, berie sa to ako podstatné porušenie zmluvných povinností poskytovateľa a objednávateľ má právo na okamžité odstúpenie od tejto zmluvy. |
TRVANIE ZMLUVY |
1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1. júna 2022 do 31. mája 2024. |
2. Zmluvný vzťah končí uplynutím doby uvedenej v bode 1 v časti Osobitné požiadavky na plnenie - Trvanie zmluvy. |
3. Zmluvu je možné ukončiť aj dohodou zmluvných strán, a to kedykoľvek počas trvania zmluvy, alebo výpoveďou príslušnej zmluvnej strany z nasledujúcich dôvodov: |
a) opakované nedostatky pri výkone predmetu zmluvy zo strany poskytovateľa , ku ktorým došlo po predchádzajúcom písomnom upozornení objednávateľa (časť Osobitné požiadavky na plnenie - Záruky a reklamácia predmetu plnenia) |
b) objednávateľ môže vypovedať zmluvu pri porušení ustanovení uvedených v bodov 1.7 a 1.10 v časti Osobitné požiadavky na plnenie - Práva a povinnosti zmluvných strán |
c) neuznané reklamačné konanie pri súčasnom preukázaní jeho opodstatnenosti |
d) opakované neuhradenie faktúr v lehote splatnosti, ku ktorému došlo po uplynutí dodatočne písomne poskytnutej primeranej lehoty, ktorá nebude dlhšia ako 14 (slovom: štrnásť ) dní |
4. VÝPOVEDNÁ LEHOTA pre prípady výpovede uvedené v bode 3 v časti Osobitné požiadavky na plnenie - Trvanie zmluvy je 30 (slovom: tridsať) dní a začína plynúť prvým dňom od doručenia výpovede. |
5. Ktorákoľvek zo zmluvných strán je oprávnená vypovedať túto zmluvu z akéhokoľvek dôvodu, ako aj bez udania dôvodu, v 3-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom došlo k doručeniu výpovede. |
6. Objednávateľ je oprávnený okamžite písomne odstúpiť od tejto zmluvy, ak: |
a) bol na poskytovateľa vyhlásený konkurz, došlo k zastaveniu konkurzu pre nedostatok majetku, súd zrušil konkurz pre nedostatok majetku |
b) poskytovateľ vstúpil do likvidácie |
c) poskytovateľ porušil povinnosť uvedenú v bodoch: 1.8, 1.15, 1.17, 1.18, 1.33, 1.34 v časti Osobitné požiadavky na plnenie - Práva a povinnosti zmluvných strán |
d) poskytovateľ porušil povinnosť uvedenú v bode 2 v časti Osobitné požiadavky na plnenie - Zodpovednosť a poistenie |
7. V prípade odstúpenia od zmluvy zmluvné strany berú na vedomie, že odstúpením od zmluvy sa táto zmluva ruší odo dňa doručenia písomného odstúpenia od zmluvy druhej zmluvnej strane. |
8. V prípade odstúpenia od zmluvy nemá žiadna zo zmluvných strán právo na náhradu nákladov vynaložených pri plnení predmetu zmluvy. Zmluvné strany si nevracajú vzájomne poskytnuté plnenia, ktoré si na základe zmluvy poskytli do nadobudnutia právnych účinkov odstúpenia, avšak zaväzujú sa vysporiadať vzájomné práva a pohľadávky. |
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA |
- Zmluvné strany sú povinné počas trvania účinnosti zmluvy i po jej ukončení zachovávať mlčanlivosť o dôverných informáciách a skutočnostiach, ktorých prezradenie tretím osobám by mohlo ktorejkoľvek zmluvnej strane spôsobiť škodu. |
- Akékoľvek zmeny a doplnky tejto zmluvy sú pre obidve strany záväzné len vtedy, ak boli vykonané v písomnej forme a podpísané štatutárnymi zástupcami zmluvných strán. |
- Zmluvné strany sa dohodli, že písomnosti, obsahujúce významné skutočnosti podľa tejto zmluvy, si budú doručovať poštou, formou doporučenej zásielky, pokiaľ nie je v tejto zmluve určené inak. Písomnosťou obsahujúcou právne významné skutočnosti sa rozumie výpoveď zmluvy, odstúpenie od zmluvy, výzva na zaplatenie, výzva na riadne plnenie predmetu zmluvy. |
- Pri doručovaní prostredníctvom pošty sa zásielka považuje za doručenú dňom jej doručenia na adresu zmluvných strán. Za deň doručenia sa považuje aj deň, v ktorom zmluvná strana, ktorá je adresátom, odoprie doručovanú zásielku prevziať. V prípade nevyzdvihnutia zásielky v odbernej lehote na pošte niektorou zo zmluvných strán sa za deň doručenia považuje tretí pracovný deň odo dňa vrátenia nevyzdvihnutej zásielky odosielateľovi. |
- Pre potreby doručovania prostredníctvom pošty sa použijú adresy zmluvných strán, uvedené v zmluve. V prípade akejkoľvek zmeny adresy sa zmluvná strana zaväzuje bezodkladne o zmene adresy alebo kontaktných údajov písomne informovať druhú zmluvnú stranu. Odosielajúca zmluvná strana nenesie prípadné právne následky spojené s nedodržaním oznamovacej povinnosti adresáta písomnosti v zmysle tohto bodu. |
Orolská 3, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.06.2022 06:00 — 31.05.2024 18:00
1,00 služba
84 000,00
65 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.05.2022 08:37
18.05.2022 10:00
18.05.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.05.2022 08:56 - Vstupná ponuka | 84 000,00 | € | Cena s DPH |
18.05.2022 09:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 69 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: