• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2022 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2022 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2022 14:05

Detail zákazky Z20224305

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2022 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2022 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2022 14:05

Základné údaje

Z20224305

OF-253737

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6434162

Objednávateľ

164861

Divadlo Nová scéna

Živnostenská 1, Bratislava, 81214, SVK

Dodávateľ

52654532

KIN.SKY s. r. o.

Závodská cesta 2963/4, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky softvér

kancelársky softvér, multimediálny softvér

  • 48300000-1 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov, kreslenie, vytváranie obrázkov, harmonogramov a zlepšovanie produktivity
  • 48520000-9 - Multimediálny softvérový balík

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky softvér
Funkcia
Pre zabezpečenie činností objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Adobe Acrobat Pro 2020 ks 1
Steinberg Wavelab PRO 11 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Adobe Acrobat Pro 2020
- kancelársky softvér Adobe Acrobat Professional pre 1 zariadenie: trvalá, prenosná licencia
- operačný systém: Windows a Mac OS
- jazyk: CZ
- v prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre
2. Steinberg Wavelab PRO 11
- softvér na mastering a úpravu zvuku, ako aj tvorbu obsahu pre podcasty, vlogy a sociálne médiá
- podpora viacerých kanálov: až 22,2 priestorových a Ambisonics súborov
- vzorkovacia frekvencia: 384kHz / 32 bit
- podporované formáty plugginov: VST3, VST2
- operačný systém : Windows a Mac OS
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru do miesta plnenia, t.j. sídla objednávateľa).
2. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami.
3. Objednávateľ posúdi podklady predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi, či predložená špecifikácia:
3.1 preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
3.2 v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo
3.3 nepreukazuje niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
4. Ak dodávateľ nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od tejto zmluvy.
5. Podrobnosti dodania budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa.
6. Ak bude dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi dodávateľovi. V takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
7.  Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci  zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám objednávateľa.
8. Vystavenie faktúry sa uskutoční po dodaní tovaru (faktúra bude obsahovať číslo zmluvy, presný názov tovaru a meno kontaktnej osoby objednávateľa).
9. Splatnosť faktúry : do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Živnostenská 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

20.05.2022 09:00 — 31.05.2022 14:00

2,00 položka

1 100,00

916,00

V rámci vlastného návrhu plnenia zákazky sa požaduje predložiť obchodný názov a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.05.2022 09:34

10.05.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.05.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 405
 47
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.05.2022 08:44 - Vstupná ponuka 1 099,92 € Cena s DPH
10.05.2022 12:47 - Najvýhodnejšia ponuka 1 098,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS