00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
31439446
Dräger Slovensko, s.r.o.
Radlinského 40a, Piešťany, 92101, SVK
Monitory vitálnych funkcií (6ks) a centrálny monitor
monitor vitálnych funkcií
Tovar, Služba
1. Centrálny monitor
|
|
---|---|
Funkcia |
Monitorovacia centrála pre monitory uvedené v položke 2 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kompletný prehľad všetkých parametrov zobrazovaných na monitoroch zapojených do siete | |
Centrálny monitor umožňujúci pripojenie min. 32 monitorov s možnosťou ďalšieho rozšírenia | |
Zobrazenie pacientov súčasne na centrálnom monitore min. 32 | |
Zobrazenie Full Disclosure kriviek min. 240 hod | |
Grafické a tabulárne trendy min. 240 hod | |
Kapacita pamäte alarmových udalostí min. 19500 | |
Obojsmerné ovládanie alarmov a nastavení NIBP | |
PC pre centrálny monitorovací systém spolu so záložným zdrojom napájania a laserovou tlačiarňou | |
Výstup na laserovú tlačiareň | |
Vzdialený prístup pre sledovanie monitorovaných hodnôt v reálnom čase na mobilnom zariadení mimo priestorov klinického pracoviska. | |
Nastavenie zobrazenia meraných parametrov na stránke podľa potreby konkrétneho pracoviska . | |
Uchovávanie kontinuálnych kriviek všetkých monitorovaných parametrov za obdobie posledných min. 70 hodín | |
Stránka histórie udalostí so zobrazením udalostí (výstrahy a alarmy) týkajúce sa vybraného pacienta | |
Zobrazenie ľubovoľného počtu stôp zobrazených na monitore pacienta z ľubovoľného monitora v sieti | |
Farebný LCD displej pre hlavnú obrazovku s uhlopriečkou min. 22" |
2. Monitor vitálnych funkcií
|
|
---|---|
Funkcia |
Monitory slúžia na zaznamenávanie a vyhodnocovanie vitálnych funkcií pacienta, ktoré sú dátovou sieťou prenášané do centrálneho monitorovacieho systému. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kompaktný, jednodielny (zobrazovacia jednotka a monitorovacie moduly tvoria jeden nedeliteľný celok) monitor vitálnych funkcií s použitím ako bed side monitor a aj pre jednoduchý transport. | |
Monitor vitálnych funkcií na kontinuálne sledovanie potrebných údajov na farebnej obrazovke s veľkosťou uhlopriečky min. 12" | |
Dotykový displej | |
Uzamykateľná obrazovka proti náhodnému prestaveniu dotykového displeja | |
Užívateľský softvér v slovenskom jazyku | |
Súčasné zobrazenie minimálne 10 kriviek | |
Zobrazenie Full Disclosure min. 48 hodín | |
Grafické, numerické trendy všetkých monitorovaných parametrov min. 150 hodín | |
Zobrazenie mini trendov súčasne s krivkami a parametrami | |
Prezeranie vo všetkých typoch trendov s následným vytlačením | |
Odlišné optické a akustické alarmy. | |
Kapacita pamäte pre alarmové udalosti min. 200 alarmov | |
Displej s užívateľom nastavitelnými alarmovými hranicami | |
Stránka histórie alarmov so zobrazením všetkých alarmov chronologicky s vyznačením priority alarmu | |
Integrovaná batéria pre transport s kapacitou min. 5,5 hod. | |
Integrované úchyty pre bezpečné zavesenie monitora na rám lôžka/eurolištu počas transportu | |
Alarmový indikátor s viditeľnosťou priority alarmu v uhle 360° | |
Monitorované parametre: | |
a) ekg (3, alebo 5 zvodové ) | |
b) Meranie ST segmentu presnosť +0,8mV/-0,8mV | |
c) krivka respirácie a hodnoty v rozsahu 4 až 120 dych/min | |
d) SpO2 /krivky, hodnoty/ | |
e) neinvazívny TK systolický, stredný, diastolický | |
f) nastavenie merania neinvazívneho tlaku, 3 režimy: manuálne, automaticky a kontinuálne | |
g) nastavenie merania neinvazívneho tlaku v automatickom režime min pre 13 časových intervalov a v rozmedzí min. 1 až max. 480 min vrátane | |
h) uloženie meraní neinvazívneho tlaku krvi min. 1200 meraní | |
i) meranie teploty duálne (dve merania teploty súčasne) | |
j) pre 2 ks monitorov požadujeme navyše aj: min. 3 vstupy pre IBP ; monitorovanie EtCO2; monitorovanie C.O. (Cardiac Output) ako kompaktnú výbavu monitora (nie doplňujúcimi modulmi) | |
Príslušenstvo: | |
Kompletné príslušenstvo: príslušenstvo (káble) na meranie EKG, saturačný senzor SpO2, manžeta a prepojovacia hadica na meranie neinvazívneho tlaku minimálne 2 veľkosti na 1 monitor, príslušenstvo a senzor pre meranie teploty, IBP prevodníkové káble minimálne po 2 ku každému monitoru (prevodníky typu Bbraun).. |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
1. Požaduje sa jednorázové dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného prístroja: |
1.1 v lehote maximálne do 42 kalendárnych dní od doručenia Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky (ďalej len "Oznámenie"), |
1.2 v pracovných dňoch, |
1.3 v čase od 08:00 hod. do 14:30 hod., |
1.4 do sídla kupujúceho na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením, pričom konkrétne miesto dodania - pracovisko objednávateľa a zodpovedná osoba objednávateľa budú dodávateľovi písomne upresnené po uzavretí zmluvného vzťahu, |
1.5 po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 5 pracovných dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskynúť potrebnú súčinnosť pri dodaní, |
1.6 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, ŠUKL (ak je to relevantné). |
2.Súčasťou dodania zariadenia a/alebo služieb je povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi aj: |
- zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy, |
- kontaktné údaje na Klientske pracovisko dodávateľa - tzv. "Hotline", "Helpdesk", "Call centrum..." pre potreby plnenia zmluvy. |
3. Objednávateľ zabezpečí za účelom prevzatia zariadenia prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu zariadenia. |
4. Prevzatie dodaného zariadenia je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady objednávateľom pri dodaní zariadenia, ostáva zariadenie vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni objednávateľovi zariadenie riadne prevziať. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo vždy až po zaplatení celej odplaty za plnenie dohodnutej v zmluve. |
5. Súčasťou záväzku dodávateľa podľa bodu 2. je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie zariadenia na stanovený účel, a to najmä, no nie len: |
5.1 certifikát alebo potvrdenie s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu a doklad o registrácii ponúkaného zariadenia v ŠÚKL, |
5.2 návod na použitie zariadenia v slovenskom jazyku (resp. v českom jazyku), |
5.3 záručný list, |
5.4 preberací (akceptačný) protokol, |
5.5 inštalačný protokol, |
5.6 protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja. |
5.7 doklad o vyškolení servisného technika výrobcom ponúkaného zariadenia na toto konkrétne zariadenie |
6. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho (5) pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom došlo k dodaniu tovaru podľa uzatvorenej zmluvy. |
7. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to za riadne a včas poskytnuté plnenie. |
8. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Kúpna cena zariadenia zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t.j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, dopravu dodávateľa do miesta poskytnutia služby a späť, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného zariadenia a/alebo poskytnutím služieb objednávateľovi, uvedením zariadenia do prevádzky (inštaláciou), zaškolením obsluhy, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, poskytnutím hardvéru a licencie k nim, prevodom vlastníctva k zariadeniu na objednávateľa, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie. |
10. 1. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať tovar a s ním súvisiace služby riade a včas, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý začatý deň omeškania s jeho dodaním. Nárok Objednávateľa na náhradu škody tým nie je dotknutý. Dodávateľ je povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu v lehote splatnosti do 15 dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa Dodávateľovi na jej zaplatenie, a to bankovým prevodom na bankový účet Objednávateľa. |
Nárok podľa predchádzajúceho odseku nevznikne Objednávateľovi vtedy, ak Dodávateľ preukáže, že oneskorenie s dodaním tovaru podľa tejto zmluvy je spôsobené výlučne účinkom okolností vylučujúcich zodpovednosť, alebo zavinením Objednávateľa. |
11. Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti (ďalej len "zariadenie") komplexnú záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky. Uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia. |
Uvedená záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohlo byť zariadenie využívané na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov na ktoré sa vzťahuje záruka. |
12. Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny zariadenie vykonávať dodávateľ autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na zariadení za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií zariadenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade potreby vyžiadať od dodávateľa predloženie dokladu, prostredníctvom ktorého preukáže oprávnenosť vykonávať autorizovaný servis. Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne: |
12.1 oprava vád a porúch zariadenia, t.j. uvedenie zariadenia do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom, |
12.2 dodávka a výmena všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy, ktoré sami o sebe majú kratšiu dobu životnosti, alebo kratšiu záručnú dobu, ako je záručná doba poskytovaná dodávateľom, |
12.3 v prípadoch, ak je to relevantné, vykonanie štandardných vylepšení zariadenia odporúčaných a predpísaných výrobcom zariadenia podľa rozhodnutia dodávateľa, vrátane vykonania servisných aktualizácií, t.j. servisný update softwarového vybavenia zariadenia, zároveň sa vyžaduje k splneniu uvedenej povinnosti poskytnutie súčinnosti objednávateľa, |
12.4 dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke zariadenia, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu, náplní a náhradných dielov, |
12.5 v prípadoch ak je to relevantné, vykonanie validácií a kalibrácií zariadenia (resp. jeho relevantných častí) s periodicitou podľa odporučenia výrobcu zariadenia, min. však jedenkrát ročne, |
12.6 vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu, min. však jedenkrát ročne, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky s výnimkou vád uvedených v bode 18. tejto časti. |
12.7 vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami, |
12.8 práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa z a do miesta inštalácie zariadenia v rámci zabezpečenia záručného servisu, |
12.9 vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu zariadenia, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky zariadenia, vrátane generálnej opravy, |
12.10 technická telefonická podpora a zároveň poradenstvo pri prevádzkovaní zariadenia prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa v pracovných dňoch od 07:30 hod. do 15:30 hod., pričom dodávateľ musí garantovať funkčnosť a prevádzku tohto klientskeho pracoviska. |
13. Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na zariadení počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je fax, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia faxovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka, |
za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľa a jeho evidencia, vrátane mena oznamovateľa, telefónneho čísla pre potvrdenie a stručného opisu vady. |
14. V prípade použitia email. správy kvôli nedostupnosti telefónnej linky, ktorú tvrdí objednávateľ, je dodávateľ povinný preukázať, že telefónna linka bola dostupná, pokiaľ nebude súhlasiť s tvrdením objednávateľa o nedostupnosti tejto linky. Dodávateľ nenesie zodpovednosť za nedostupnosť telefónnej linky v prípade, ak dôjde k výpadku poskytovaných telekomunikačných služieb a dodávateľ túto skutočnosť preukáže objednávateľovi. |
15. Servisný technik dodávateľa je povinný nastúpiť na odstránenie vady v mieste inštalácie zariadenia do 24 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
15.1 V prípade, ak to povaha zariadenia umožňuje, dodávateľ je povinný zabezpečiť odstránenie vady / poruchy pomocou vzdialeného prístupu. Dodávateľ je oprávnený začať odstraňovať vadu formou vzdialeného prístupu v lehote najneskôr do 12 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
16. Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: |
16.1 oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 48 hodín, |
16.2 oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 72 hodín, resp. v závažných prípadoch v termíne po dohode s dodávateľom. |
17. Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady a túto vadu odstrániť a uviesť zariadenie do bežnej prevádzky v lehotách vyššie uvedených. V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške: |
17.1 nedodržanie lehoty príchodu servisného technika alebo nezačatie odstraňovania vady formou vzdialeného prístupu: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa, |
17.2 nedodržanie lehoty na odstránenie vady: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa. |
17.3 Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ je povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu v lehote splatnosti do 15 dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa Dodávateľovi na jej zaplatenie, a to bankovým prevodom na bankový účet Objednávateľa. |
18. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu. |
19. Ak počas trvania záručnej doby, dôjde k vade, ktorá nespadá pod záručný servis, dodávateľ poskytne objednávateľovi telefonické poradenstvo, ktoré zahŕňa telefonické konzultácie pri riešení incidentov a problémov a hľadania riešenia pre odstránenie problému. V prípade, ak by objednávateľ ani po telefonickom riešení problému, nevedel tento problém odstrániť, dodávateľ zabezpečí vyslanie servisného technika do miesta inštalácie zariadenia, pričom servisný zásah je do jednej hodiny od nastúpenia na odstránenie problému poskytovaný bezplatne vrátane dopravy do/z miesta inštalácie zariadenia. |
20. Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby servisu a údržby zariadenia budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností. |
21. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, predávajúci nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
22. Zmluvné strany sa dohodli, že sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností podľa tohto zmluvného vzťahu v prípade, že toto neplnenie je v dôsledku okolností vylučujúcich zodpovednosť. Pre účely tohto zmluvného vzťahu sa za okolnosti vylučujúce zodpovednosť považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť zmluvné strany, a to najmä podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu. |
Tá zmluvná strana, ktorá sa odvolá na okolnosti vylučujúce zodpovednosť je povinná ná to oznámiť druhej zmluvnej strane najneskôr do 5 (piatich) kalendárnych dní od vzniku tejto skutočnosti a môže požiadať o prípadnú úpravu podmienok zmluvy. Na požiadanie zmluvnej strany, ktorej boli avizované okolnosti vylučujúce zodpovednosť, je povinný oznamovateľ predložiť hodnoverný dôkaz. ak nedôjde k dohode, má zmluvná strana, ktorá sa odvolala na okolnosti vylučujúce zodpovednosť, právo odstúpiť od tejto zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane. |
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY: |
1. Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky predloží dokumenty: |
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf. a v lehote do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy v systéme EKS |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanoveného predmetu zákazky sa požaduje predložiť: |
1.1 Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) všetkých ponúkaných produktov. Prospektový materiál musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov predmetu zákazky. |
C. VYHODNOTENIE DOKUMENTOV a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí dokumenty z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto opisným formulárom a z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY, |
b) objednávateľ môže elektronicky požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, elektronicky zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Užívateľský softvér v slovenskom jazyku | |
Navrhnutá hodnota | Užívateľský softvér v slovenskom / českom jazyku |
Z dôvodu možnosti zúčastniť sa viacerým firmám.
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
30.06.2022 13:22
1,00 komplet
23 900,00
23 900,00
Vlastný návrh plnenia predložený dodávateľom musí obsahovať názov, výrobcu, typ a popis výrobku v súlade s požiadavkami objednávateľa.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.05.2022 11:12
16.05.2022 10:00
16.05.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.05.2022 08:58 - Vstupná ponuka | 23 900,00 | € | Cena bez DPH |
16.05.2022 05:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 890,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: