• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2022 15:43
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2022 15:45
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2022 16:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2022 16:35

Detail zákazky Z20224265

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2022 15:43
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2022 15:45
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2022 16:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2022 16:35

Základné údaje

Z20224265

OF-252476

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6434182

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

34123415

Bio G, spol. s r.o.

Elektrárenská 12092, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostické činidlá

diagnostický materiál, činidlá

  • 33694000-1 - Diagnostické činidlá
  • 33124130-5 - Diagnostický spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostické činidlá
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.  ALBUMIN 1/90 (1 988 211) bal 2
2.  ALP 1/300 (1 053 180) bal 2
3.  ALT V 1/250 (6 844 288) bal 2
4.  AST 1/300 (8 433 815) bal 2
5.  Amyláza 1/90 (8 112 724) bal 2
6.  Bilirubín celkový 1/300 (8 159 931) bal 2
7.  Bilirubín nekon./konjug. 1/90 (1 612 365) bal 2
8.  Ca 1/300 (1 450 261) bal 2
9. CELK.PROTEINY 1/250 (8 392 292) bal 2
10. CK 1/90 (8 478 034) bal 2
11. CRP 1/90 (8 097 990) bal 2
12. GLUKÓZA 1/300 (1 707 801) bal 2
13. GMT 1/250 (8 257 289) bal 2
14. CHLORIDY 1/250 (8 445 207) bal 2
15. CHOLESTEROL 1/300 (1 669 829) bal 2
16. Priamy HDL Cholesterol 1/90 (6 802 469) bal 2
17. KÁLIUM 1/250 (8 157 596) bal 2
18. KREATININ 1/300 (6 802 584) bal 2
19. KYSELINA MOČOVÁ 1/300 (1 943 927) bal 2
20. LIPÁZA 1/90 (8 297 749) bal 2
21. MAGNÉZIUM 1/90 (1 921 204) bal 2
22. NATRIUM 1/250 (8 379 034) bal 2
23.  Triglyceridy 1/90 (8 329 930) bal 2
24. Fosfor 1/300 (1 513 209) bal 2
25. UREA/BUN 1/300 (8 102 204) bal 2
26. ŽELEZO/TBC 1/90 (1 924 547) bal 2
27. Versa tip (6 801 715) bal 2
28. Performance Verifier I (8 067 324) bal 2
29. Performance Verifier II (8 231 474) bal 2
30. CRP Performance Verifier I (8 936 049) bal 2
31. CRP Performance Verifier II (8 597 452) bal 2
32. Imuno Wash fluid 30/bal (1 830 033) bal 2
33. Elektrolyte reference fluid 30/bal (6 844 464) bal 2
34. Calibrátor kit1 (1 882 208) bal 2
35. Calibrátor kit2 (1 662 659) bal 2
36. Calibrátor kit3 (1 290 709) bal 2
37. Calibrátor kit4 (1 204 668) bal 2
38. Calibrátor kit25 (6 801 896) bal 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa dodanie dodacieho listu a faktúry v elektronickej podobe, ale nie je to podmienkou účasti.
Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti.
Návod na použitie v slovenskom jazyku.
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
Požaduje sa dodanie tovaru:
do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi,
v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky),
v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. (dodávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne alebo telefonicky požiadať kupujúceho o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas),
s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo kúpnej zmluvy
Miesto dodania a oprávnená osoba objednávateľa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy.
Požaduje sa v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi prostredníctvom pošty, alebo elektronicky, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu :
- štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky - podľa vzoru uvedeného v prílohe tohto opisného formulára
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ :
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
-vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou,že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena ( ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ:
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri zachovaní výslednej ceny zákazka.
Dodávateľ sa zaväzuje nepostúpiť svoje pohľadávky súvisiace s peňažným plnením objednávateľa v zmysle práv a povinností zmluvných strán dohodnutých v tejto zmluve na tretiu osobu (subjekt) bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. V prípade porušenia toho záväzku dodávateľom je také postúpenie voči objednávateľovi neúčinné a právny úkon postúpenia pohľadávky /pohľadávok/ sa považuje za neplatný právny úkon.
Účastníci zmluvy sa dohodli, že práva a povinnosti, ktoré sú predmetom záväzkov účastníkov dohodnutých v obsahu tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhého účastníka zmluvy. Postúpenie práva alebo povinnosti na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany sa pre účely tejto zmluvy považuje za neplatné a voči dotknutému účastníkovi zmluvy neúčinné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 sada

5 655,00

5 655,00

Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.05.2022 15:43

10.05.2022 15:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.05.2022 16:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.05.2022 15:20 - Vstupná ponuka 5 654,66 € Cena bez DPH
06.05.2022 15:20 - Najvýhodnejšia ponuka 5 654,66 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS