• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2022 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2022 13:29
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2022 14:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2022 14:20

Detail zákazky Z20224254

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2022 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2022 13:29
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2022 14:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2022 14:20

Základné údaje

Z20224254

OF-253717

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6445405

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

45630429

HOBLO, spol. s r.o.

Zvolenská cesta 52/41, Pliešovce, 96263, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenie miestnosti

nábytok

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stôl rokovací
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stôl rokovací ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tvar obdĺžnikový, rozmer 2000 mm x 800 mm, nohy kovové, doska drevotrieska, farba šedá
 2. Stolička, konferenčná, stohovateľňá
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolička, konferenčná, stohovateľňá ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál kovová Čalúnenie látkové Farba čierna
 3. Tabuľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tabuľa ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popisná, magnetická, závesná Farba biela Rozmer 1500x1000 mm
 4. Regál policový
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Regál policový ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer 1800 mm x 900 mm x 400 mm Nosnosť 130 kg Počet políc 5 Materiál kovový Farba biela
 5. Pohovka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pohovka ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Šírka 180 (trojmiestna) Pevná (nerozkladacia) Čalúnenie látkové Farba čierna
 6. Tulivak
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tulivak ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer 65 x 95 x 70 cm Objem 220 litrov Farba zelená Poťah látkový
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto dodania
Zariadenie musí byť nové, nepoužité, dodané nepoškodené, so zárukou minimálne 24 mesiacov od dodania obstarávateľovi.
Dodanie potvrdiť mailom min. 24 hodín vopred
Dodávateľ do ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, nakladanie, vykladanie, vynášku na miesto určenia - vyvýšené prízemie a montáž.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na odmietnutie prevziať tovar, ktorý nebude spĺňať požadované technické a funkčné parametre.
Dodávateľ sa zaväzuje v záručnej dobe zabezpečiť pre kupujúceho bezplatné odstránenie prípadných vád predmetu plnenia, ktoré nie sú zapríčinené objednávateľom. Servisná odpoveď musí byť zabezpečená do max. 48 hodín od nahlásenia poruchy.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Faktúra je splatná 30 dní od dňa prevzatia zákazky.
Fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou je dodací list).
Fakturačné údaje budú poskytnuté víťaznému uchádzačovi v spojitosti s miestom dodania.
Dovoz tovaru v pracovných dňoch v čase po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred.
Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto.
Návod na použitie v slovenskom jazyku musí byť súčasťou balenia.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Ak výsledok predmetnej finančnej kontroly Riadiaceho orgánu nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti Zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického kontraktačného systému.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornopotočná 23, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

16.05.2022 13:30 — 28.06.2022 13:30

1,00 kompletná objednávka

1 250,00

1 250,00

požadujeme odkonzultovať dodané návrhy vopred

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.05.2022 08:42

12.05.2022 13:29

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.05.2022 13:44

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 239
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.05.2022 09:24 - Vstupná ponuka 1 200,00 € Cena bez DPH
09.05.2022 09:24 - Najvýhodnejšia ponuka 1 200,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS