30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
45650276
Eviden Slovakia s.r.o.
Pribinova 19/7828, Bratislava, 81109, SVK
Technická podpora pre virtuálnu páskovú knižnicu
technická podpora, virtuálny, páskový server
Služba, Tovar
1. Technická podpora pre virtuálnu páskovú knižnicu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je: • poskytovanie technickej podpory pre súčasne používané (existujúce) HW a SW vybavenie systému - virtuálnej páskovej knižnice Fujitsu Eternus CS8200 a - fyzickej páskovej knižnice Quantum Scalar i500 na obdobie 24 mesiacov, • zabezpečenie upgrade SW prostredia na aktuálnu verziu 8.1. a kontrola kvality nastavenia systému zo strany výrobcu riešenia po implementácii, konfigurácii a doladení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Poskytovanie technickej podpory pre existujúce (HW/SW) riešenie Virtuálnej páskovej knižnice Fujitsu Eternus CS8200 vrátane podpory aplikácie CentricStor na obdobie 24 mesiacov v režime 24 x 7 | mesiac | 24 | ||
2. Poskytvanie technickej podpory zariadenia fyzickej páskovej knižnice Quantum Scalar i500 na obdobie 24 mesiacov v režime 9 x 5 x NBD | mesiac | 24 | ||
3. Upgrade SW prostredia On-Site u zákazníka na aktuálnu verziu 8.1 spolu s implementáciou do existujúceho prostredia objednávateľa a kontrolou kvality nastavenia systému zo strany výrobcu riešenia po implementácii, konfigurácii a doladení | jednotka výkonu | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozsah plnenia: | technická podpora pre súčasne používané (existujúce) HW a SW vybavenie systému virtuálnej páskovej knižnice Fujitsu Eternus CS8200 na obdobie 24 mesiacov, nepretržite 24 hodín denne 7 dní v týždni |
- | technická podpora pre súčasne používané (existujúce) HW a SW vybavenie systému fyzickej páskovej knižnice Quantum Scalar i500 na obdobie 24 mesiacov, v režime 9 x 5 x NBD |
- | upgrade SW prostredia na aktuálnu verziu 8.1 a to do 10 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, spolu s kontrolou kvality nastavenia systému zo strany výrobcu riešenia po implementácii, |
- | konfigurácii a doladení |
Nahlásenie požiadavky: | Objednávateľ bude hlásiť poruchy alebo oznamovať požiadavky na opravu zariadení poskytovateľovi v pracovných dňoch od 7,00 h do 17,00 h elektronicky (e-mail) |
- | prostredníctvom zamestnancov plniacich úlohy centrálneho dispečingu, mimo tohto času telefonicky alebo elektronicky (e-mail) oprávneným zástupcom objednávateľa. |
- | Poskytovateľ bude prijímať hlásenie na poruchy HW/SW alebo požiadavku na opravu. |
- | Súčasťou hlásení o poruche alebo požiadaviek na opravu bude minimálne: miesto požadovaného plnenia a meno vrátane mobilného tel. čísla zodpovedného zamestnanca objednávateľa, |
- | ktorý bude poskytovateľovi k dispozícii v mieste plnenia predmetu zákazky, predbežný rozsah poruchy alebo predpokladaný rozsah opravy, typ zariadenia, dátum a čas nahlásenia poruchy. |
Spôsob a forma plnenia: | Zhotoviteľ je povinný začať s realizáciou bez zbytočného odkladu: |
- | • najneskôr do 4 hodín od požiadavky objednávateľa ak nie je v nej stanovené inak a službu vykonať (t. j. riadne ukončiť) |
- | najneskôr do 24 hodín od začatia vykonávania plnenia služby (nástupu technika zhotoviteľa), ak sa jedná o poruchu virtuálnej páskovej knižnice Fujitsu Eternus, |
- | • do dvoch pracovných dní v prípade, že sa jedná o poruchu fyzickej páskovej knižnice Quantum Scalar, |
- | avšak za predpokladu súčinnosti objednávateľa. Na mieste poruchy vykonať diagnostika zariadenia, odstránenie poruchy a uvedenie zariadenia do prevádzky. |
- | Technická podpora zahŕňa všetky náklady poskytovateľa spojené s plnením zmluvy a to doprava osôb, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy, |
- | vrátane inštalácií na mieste plnenia, technická podpora, licencie, zabezpečenie kompatibility a zaistenie interoperability s dnes používaným HW objednávateľa, |
- | ako aj odstránenie porúch HW na zariadeniach, výmenu chybných komponentov zariadenia alebo spotrebného materiálu tak, aby zariadenie uviedol do opätovnej plnohodnotnej prevádzky |
- | kde použije len komponenty a softvérovú výbavu, ktoré sú na tento účel odporúčané, resp. certifikované výrobcom predmetného zariadenia. |
- | Poskytovateľ je povinný odstraňovať prípadné vzniknuté vady, ktoré vznikli v súvislosti s predmetom plnenia zmluvy a spôsobovali by nefunkčnosť objednávateľovej infraštruktúry. |
- | Poskytovateľ je povinný okrem upgradu SW na verziu 8.1 zabezpečiť aj jej kompatibilitu a interoperabilitu s objednávateľovou aktuálnou infraštruktúrou. |
Prevzatie plnenia: | Po vykonaní plnenia zhotoviteľ vykoná za účasti povereného zamestnanca objednávateľa potrebné preskúšanie zariadenia pre overenie správnej činnosti |
- | opravenej/vymenenej časti zariadenia alebo správnej funkčnosti systému po inštalácii alebo upgrade SW častí zariadení. |
-+ | Zhotoviteľ je povinný po vykonaní každej opravy uskutočniť skúšku spôsobilosti (funkčnosti) zariadenia za účelom preverenia riadneho poskytnutia služieb |
- | a to za prítomnosti poverených zástupcov zhotoviteľa a objednávateľa. |
- | Predmet plnenia sa považuje za splnený podpísaním akceptačného protokolu o servisnom úkone potvrdzujúci vykonanie požadovanej služby |
- | oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán, ktorý bude obsahovať celkový posudok a záver kontroly/opravy, rozpis použitých náhradných dielov k servisnému úkonu |
- | alebo popis úkonov vykonaných pri SW podpore a termín plnenia. |
- | V protokole bude uvedená záručná doba na vykonanú prácu min. 12 mesiacov. |
- | Dokladom o upgrade SW na verziu 8.1 bude akceptačný protokol podpísaný poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Názov |
I. ZMLUVA |
1. Plnenie zmluvy bude po dobu 24 mesiacov od účinnosti zmluvy. |
II. CENA |
1. Objednávateľ požaduje predložiť zmluvnú cenu za množstvá služieb a tovarov uvedených v bodoch 1. až 3. v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti. Vzorec výpočtu zmluvnej ceny: súčin množstva a jednotkových cien služieb a tovarov podľa položiek č. 1. až 3. uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti. Poskytovateľ určí zmluvnú cenu tak, že vynásobí všetky množstvá služieb a tovarov uvedené v zmluve svojimi jednotkovými cenami v štruktúre ceny bez/s DPH) a následne takto získané čiastkové ceny spočíta. |
2. Poskytovateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre každú položku uvedenú v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti (tzn. položky č. 1. až 3.) uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu spolu bez DPH, cenu spolu s DPH. Zmluvná cena (cena celkom) v cenovej kalkulácii musí byť v súlade so Zmluvnou cenou (tzn. celkovou cenou plnenia podľa zmluvy) uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
3. Zmluvná cena (celková cena plnenia/cena celkom), ceny spolu za jednotlivé položky a jednotkové ceny služieb a tovarov uvedených v bode 1. až 3. v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti obsahujú všetky náklady poskytovateľa spojené s plnením predmetu zmluvy (doprava osôb, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy, vrátane inštalácií na mieste plnenia, technická podpora, licencie, zabezpečenie kompatibility |
a zaistenie interoperability s dnes používaným HW objednávateľa, ako aj odstránenie porúch HW na zariadeniach, výmenu chybných komponentov zariadenia alebo spotrebného materiálu, …) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj ostatné náklady spojené s plnením zmluvy. |
4. Poskytovateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené poskytovateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
5. Celková cena, ceny spolu a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
6. V prípade, ak poskytovateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena poskytovateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), poskytovateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak poskytovateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Poskytovateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa a zároveň predložiť aj telefónne číslo a emailovú adresu na hlásenie porúch, oznamovanie požiadaviek na opravy zariadení a na hlásenie požiadaviek na vykonanie záručných opráv. |
2. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa (Bratislava). |
3. Lehota plnenia je nasledovná: |
3.1. začiatok poskytovania technickej podpory do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. Dokladom o začatí poskytovania technickej podpory je Protokol o začatí poskytovania technickej podpory podpísaný poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Technická podpora bude poskytovaná 24 mesiacov od podpisu Protokolu o začatí poskytovania technickej podpory |
3.2. upgrade SW prostredia na aktuálnu verziu 8.1 do 10 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, spolu s kontrolou kvality nastavenia systému zo strany výrobcu riešenia po implementácii, konfigurácii a doladení. |
4. Poskytovateľ je povinný okrem upgradu SW na verziu 8.1 zabezpečiť aj jej kompatibilitu a interoperabilitu s objednávateľovou infraštruktúrou. |
5. Poskytovateľ je povinný odstraňovať prípadné vzniknuté vady, ktoré vznikli v súvislosti s predmetom plnenia zmluvy počas záručnej doby a spôsobovali by nefunkčnosť objednávateľovej infraštruktúry. |
6. Poskytovateľ sa zaväzuje, že spotrebný materiál a náhradné diely v čase odovzdávania a počas záručnej doby budú mať vlastnosti určené technickými parametrami. |
7. Poskytovateľ poskytuje objednávateľovi na realizované výkony a služby podpory záručnú dobu minimálne 12 mesiacov, ktorá začne plynúť od ich protokolárneho odovzdania a prevzatia. |
8. Poskytovateľposkytuje objednávateľovi na dodaný spotrebný materiál a náhradné diely záručnú dobu minimálne 24 mesiacov, ktorá začne plynúť od ich protokolárneho odovzdania a prevzatia. |
9. Počas záručnej doby sa zaväzuje poskytovateľ podľa bodu 7. a 8. tohto článku zmluvy bezplatne (vrátane dopravy, servisnej práce, potrebných náhradných dielov a spotrebného materiálu) odstrániť vady zariadenia, na ktoré sa vzťahuje záruka, a to formou opravy vadného komponentu alebo jeho výmenou do 48 hodín od nahlásenia vady objednávateľom na e-mailovú adresu poskytovateľapodľa IV. bodu 1 časti Osobitné požiadavky na plnenie zmluvy. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Cena za predmet zmluvy za položky č. 1. a 2. uvedené v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky - Technické vlastnosti, v cene podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I tejto časti zmluvy, bude fakturovaná v 2 platbách/faktúrach - ročne vopred. |
3. Poskytovateľ vystaví a doručí prvú faktúru vo výške polovice celkovej ceny za poskytovanie podpory (položky č. 1. a 2.) podľa bodu 2. tohto článku do 10 dní od podpisu Akceptačného protokolu. Prílohou prvej faktúry bude Protokol o začatí poskytovania technickej podpory a Akceptačný protokol podpísaný poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
4. Poskytovateľ vystaví a doručí druhú faktúru vo výške polovice celkovej ceny za poskytovanie podpory (položky č. 1. a 2.) podľa bodu 2. tohto článku do 10 dní od začiatku druhého roka poskytovania technickej podpory. Prílohou druhej faktúry budú Akceptačné protokoly o servisnom úkone za predchádzajci rok. |
5. Poskytovateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry za položku č. 3, uvedenú v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky - Technické vlastnosti, podpísaním akceptačného protokolu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Podpísaný a zmluvnými stranami odsúhlasený akceptačný protokol bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
6. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
7. Poskytovateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa faktury@socpoist.sk, a to bezodkladne po jej vystavení. Poskytovateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
8. Miesto doručenia faktúr v listinnej forme je sídlo objednávateľa. |
9. Poskytovateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená poskytovateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť poskytovateľovi na jej doplnenie, |
resp. opravu a poskytovateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Poskytovateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
10. Ak je poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento poskytovateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
1. Objednávateľ upozorňuje, že poskytovateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z.z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018Z.z. |
za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto registri. |
V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada poskytovateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak poskytovateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, |
2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje poskytovateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "poskytovateľ", bod 4, poskytovateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod poskytovateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá poskytovateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu poskytovateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá poskytovateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
4. Poskytovateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy potvrdenie od výrobcu virtuálneho páskového servera Fujitsu Scalar, resp. obchodného zastúpenia výrobcu pre trh ktoréhokoľvek členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o európskom hospodárskom priestore, že poskytovateľ je oprávnený vykonávať technickú podporu pre virtuálny páskový server Fujitsu Scalar. |
5. V prípade, ak poskytovateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
6. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
7. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
08.06.2022 09:00 — 08.06.2024 09:00
1,00 cena celkom
254 760,00
254 760,00
Plnenie na základe opisného formulára, Vlastný návrh plnenia zákazky sa nepovoľuje.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.05.2022 08:30
03.06.2022 09:00
03.06.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.05.2022 10:45 - Vstupná ponuka | 254 760,00 | € | Cena s DPH |
25.05.2022 11:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 254 280,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: