Z20224251
OF-253700
ukončená
00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
Party stany
party stany
Tovar, Služba
|
1. Party stany
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| party stany |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Záhradný párty stan 4 x 10 m – biely | ks | 5 | ||
| rozmery - dĺžka | m | 10 | ||
| rozmery - šírka | m | 4 | ||
| rozloha | m2 | 40 | ||
| bočná výška | m | 2 | ||
| výška hrebeňa: | m | 2,8 | 3,2 | |
| oceľové rúrky - Ø | mm | 38 | ||
| hrúbka steny - rúrka | mm | 1,1 | ||
| spojka oceľová - Ø | mm | 42 | ||
| hrúbka steny - spojka | mm | 1,3 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Záhradný párty stan 4 x 10 m – biely | |
| rozmery vchodu | cca 3 x 2 m |
| rozmery okien | 130 x 145 cm |
| farba plachiet: | biela |
| materiál na plachtách | polyvinylchlorid (PVC) - odolné UV a vode |
| strešná plachta | 500 g / m² |
| postranná plachta | 500 g / m² |
| materiál konštrukcie | pozinkovaná oceľ |
| bočné diely | odnímateľné |
| kryt strechy | z jedného kusu |
| vstupy | zipsový systém |
| okná | veľké, panoramatické |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia určeného objednávateľom v mieste sídla objednávateľa. |
| Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nepoškodeného tovaru. |
| Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre, úžitkové a funkčné vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy podklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred . |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru nevyhovujúceho opisu, tento tovar neprevziať. |
| Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| Tovar musí zodpovedať prevedeniu podľa obrazovej prílohy. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. |
| Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| Záruka na tovar je min 24 mesiacov. |
| Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
| V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky. |
| Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
| Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12.05.2022 08:00 — 19.05.2022 14:00
5,00 ks
5 221,00
4 351,00
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.05.2022 10:46
11.05.2022 11:00
11.05.2022 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| 06.05.2022 13:05 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) | 5 221,00 | € | Cena s DPH | |
| Celkový počet predložených ponúk: 1 | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: