• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.05.2022 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2022 12:50
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2022 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2022 13:40

Detail zákazky Z20224249

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.05.2022 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2022 12:50
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2022 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2022 13:40

Základné údaje

Z20224249

OF-253695

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6488917

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35799331

Yves & Soteco Slovakia, s.r.o.

Elektrárenská 13739/6, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovný vozík - upratovací

Pracovný vozík - upratovací

  • 42415200-0 - Pracovné vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upratovací vozík Nova Clean 1722 resp. ekvivalent
Funkcia
Profesionálny štvorvedrový vozík s univerzálnym žmýkačom. Je založený na pevnej konštrukcii z mimoriadne odolného plastu. Je vybavený doplnkovým kontajnerom pre vrece na odpad a priestorom pre umývacie prostriedky + príslušenstvo. Vozík sa vyznačuje vhodným upevňovacím systémom na odpadky (odpadové vrece). Má širokú škálu aplikácií, je ľahký a manévrovateľný a vďaka pohodlnej rukoväti sa s ním mimoriadne ľahko manipuluje.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál Polypropylén
Objem nádob 2 x 15 l, 2 x 6 l,
Vybavenie/prednosti vozíka žmýkač pre žmýkanie mopu,nádoba na prípravky a príslušenstvo,montážny systém pre odpad.vrece,stabilná konštrukcia,protišmyková rukoväť,2 držiaky na metlu/mop,možnosť demontáže univerz. mopového žmýkač
 2. Upratovací vozík 2 x 25 l vedrá
Funkcia
Upratovací vozík s robustnou kovovou pochrómovanou konštrukciou a s dvoma vedrami zodpovedá vysokým hygienickým štandardom pre upratovanie. Rám vozíka je vyrobený z kvalitného nehrdzavejúceho materiálu s vysokou odolnosťou voči poškodeniu. Rukoväť vozíka je vyrobená z pevnej chrómovanej kovovej trubky a je na obe strany preklápateľná.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia Robustný pochrómovaný kov
Objem nádob 2 x 25 l vedrá farebne rozlíšené
Príslušenstvo 4 otočné kolieska s plastovými chráničmi proti poškodeniu stien a zariadenia, žmýkač (lis) na žmýkanie mopu, vanička pre upratovacie pomôcky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom/českom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novozámocká 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

30.05.2022 12:52 — 10.06.2022 12:52

5,00 ks

960,99

960,99

Vrátane dopravy na miesto plnenia

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.05.2022 10:25

24.05.2022 12:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.05.2022 13:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 199
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.05.2022 11:56 - Vstupná ponuka 960,00 € Cena s DPH
24.05.2022 11:56 - Najvýhodnejšia ponuka 960,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS