Z20224244
OF-252835
zrušená
36603350
Východoslovenský onkologický ústav, a.s.
Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK
Fixačné masky určené na fixáciu pacientov
fixátor, maska, fixácia, rádioterapia, rádiochirurgia
Tovar, Služba
1. Fixačné masky
|
|
---|---|
Funkcia |
Masky na individuálnu, prevažne opakovanú fixáciu pacientov pre zabezpečenie vysokej presnosti a reprodukovateľnosti liečebnej polohy pacientov pri rádioterapii. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Fixačná maska malá 3-bodová na hlavu, 2 mm,extra kran. klapky s otvorom na nos | ks | 200 | ||
Fixačná maska malá 3-bodová na hlavu s otvorom na nos, hybridná | ks | 60 | ||
Fixačná maska veľká 5-bodová, 2 mm, na hlavu, krk, ramená s otvorom na nos | ks | 250 | ||
Fixačná maska veľká 5-bodová, na hlavu a krk, s otvorom na nos, hydridná | ks | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kompatibilita s podložkami a fixátormi značky ORFIT | vyžaduje sa |
Vyrobené najnovšou nanotechnológiou | vyžaduje sa |
Antialergické s antibakteriálnou úpravou a špeciálne upraveným povrchom | vyžaduje sa |
Nelepivá vrstva | vyžaduje sa |
Umožňujúce presne vytvarovanie masky podľa anatómie pacienta,aby sa minimalizoval jeho pohyb pri ožarovaní | vyžaduje sa |
100% pamäť materiálu | vyžaduje sa |
Veľmi nízka pružnosť termoplastu | vyžaduje sa |
Homogenita termoplastov | vyžaduje sa |
Dozimetrické parametre: absorbčný faktor pri 15MV 0,20% | vyžaduje sa |
Obmedzenie pohybu pacienta počas fixácie min. menej ako 1,6-2 mm | vyžaduje sa |
Aktivačná teplota: 65° - 70° | vyžaduje sa |
Chladenie masky po aktivácii: 8 - 10 minút | vyžaduje sa |
Názov |
1. Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "dohoda") je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto dohode v predpokladaných množstvách, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú cenu, a to za podmienok podľa tejto dohody. |
1.1 Tovarom pre účely tejto dohody sú fixačné masky (ďalej len "tovar"), ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto dohody. Množstvá sú uvedené ako predpokladané množstvá požadované počas plnenia tejto dohody. Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený dodať tovar a zároveň prehlasuje, že tovar je v jeho výlučnom vlastníctve a nie je zaťažený žiadnymi právami tretích strán. |
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tovarov tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody),k predkladanému návrhu plnenia predmetu dohody v zmysle OPEP. |
2.1 Objednávateľ posúdi predložený "vlastný návrh plnenia dodávateľa" a do 3 pracovných dní, odo dňa prijatia, odošle dodávateľovi informáciu o prijatí alebo zamietnutí predloženého návrhu. V prípade, ak dodávateľom predložený vlastný návrh plnenia predmetu zákazky nespĺňa podmienky uvedené v technickej a funkčnej špecifikácií, objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať predložený návrh plnenia predmetu dohody. |
2.2 Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledujúcich podmienok: |
a) predložený ekvivalent bude spĺňať požiadavky objednávateľa na predmet zákazky so zachovaním kompatibility s podložkami a fixátormi značky ORFIT alebo |
b) predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky objednávateľa na predmet dohody so zachovaním kompatibility s podložkami a fixátormi značky ORFIT alebo |
c) predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu dohody ako sú minimálne požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky za podmienky zachovania kompatibility s podložkami a fixátormi značky ORFIT a |
d) predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady , ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu dohody, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatia ekvivalentu a |
e) prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu dohody. |
2.3 Dodávkou ekvivalentného riešenia musí byť zabezpečená funkčnosť a kompatibilita s podložkami a fixátormi značky ORFIT. V prípade, že predložený ekvivalent nebude spĺňať požiadavky uvedené vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii a nebude kompatibilný, objednávateľ má právo odstúpiť od dohody. |
3. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od dňa prijatia vlastného návrhu plnenia predmetu dohody objednávateľom, predložiť na pracovisko objednávateľa - Obchodné oddelenie, elektronicky - e-mailom kontaktnej osobe: |
a) prospektový materiál/katalógový list ponúkaného tovaru s popisom technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých min. technických vlastností tovarov; |
b) podrobnú kalkuláciu t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody" a uvedie: položkovito - jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu spolu bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena v predloženej kalkulácií musí byť v súlade s celkovou cenou uzatvorenej Rámcovej dohody, uvedenou v čl. IV - Zmluvná cena. Všetky ceny uvedené v celkovej kalkulácií musia byť zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta. |
Celková cena predmetu dohody obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s riadnym plnením predmetu dohody t.j. dodávka tovaru, doprava, vykládka a pod. . Dodávateľ je povinný do celkovej ceny zapracovať všetky náklady spojené s úplným, vecným a funkčným splnením záväzkov a všetkých ďalších vedľajších nákladov nevyhnutných na splnenie dodania predmetu dohody; |
c) zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu dohody v rozsahu meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo, funkciu; |
d) vyhlásenie dodávateľa, že spĺňa podmienky podľa zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní, § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) |
4. V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 2. a bod 3.) nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
4.1 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 2. a bod 3.) budú dodávateľom doručené v stanovenom termíne ale dodávateľ nedoručí správne doklady alebo objednávateľ nadobudne dôvodnú pochybnosť o dôveryhodnosti doručených dokladov, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
4.2 V prípade, že dodávateľ predložil doklady v súlade s podmienkami a požiadavkami objednávateľa (bod 2.0 a 3.0) v súlade s všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto dohode, objednávateľ zašle dodávateľovi "Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet dohody (ďalej len "Oznámenie"). |
5. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto dohody resp. do vyčerpania stanoveného finančného limitu, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. |
6. Zmluva má charakter rámcovej dohody t. j. uvedené celkové množstvá tovarov, sú predpokladané a pre objednávateľa nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo odobrať menšie alebo väčšie množstvo tovaru v závislosti od svojich potrieb za podmienky, že sa tým neprekročí finančný limit uvedený v tejto rámcovej dohode. |
7.Dodávateľ si nemôže nárokovať od objednávateľa odber všetkých druhov masiek uvedených v tejto dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu masiek uvedených v z dohode nezakladá právo dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu. |
8. Plnenie dohody sa bude realizovať na základe čiastkových objednávok zasielaných poverenou osobou objednávateľa podľa aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet tejto dohody na základe doručenej písomnej objednávky doručenej elektronickou formou kontaktnej osobe dodávateľa a objednávateľ sa zaväzuje objednaný a riadne dodaný tovar prevziať a zaplatiť zaň dohodnutú cenu podľa dohody. |
8.1 V čiastkových objednávkach objednávateľ uvedie špecifikáciu druhu a množstva tovaru, mená zástupcov alebo zamestnancov objednávateľa poverených kontrolou a prebratím tovaru. Miestom dodania predmetu dohody je sídlo objednávateľa. |
8.2 Dodávateľ je povinný dodávať objednávateľovi tovar na základe jednotlivých čiastkových objednávok tak, aby bol tovar z každej jednotlivej čiastkovej objednávky dodaný naraz, kompletný a spolu s dodacím listom, označený číslom tejto dohody a číslom čiastkovej objednávky. |
8.3 Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi nový, doteraz nepoužitý tovar uvedený v čiastkovej objednávke do 7 pracovných dní od prijatia písomnej objednávky zaslanej elektronickou formou objednávateľom. Za pracovný deň sa považujú dni pondelok - piatok od 7:00 do 13:00 hod. |
9. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať čiastkovej objednávke (napr. množstvo, druh tovaru, nedodržanie v zmysle technickej špecifikácie a pod.), je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. Objednávateľ je povinný skontrolovať si dodaný tovar a v prípade nedodržania technickej špecifikácie dodaného tovaru si objednávateľ vyhradzuje právo vrátiť dodávateľovi dodaný tovar, a to na náklady dodávateľa. |
Dodávku tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky, technickú špecifikáciu príslušnej čiastkovej objednávky v súlade s dohodou, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od príslušnej objednávky v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPEP). V prípade opakovaného porušenia (max. 2 dodania nezodpovedajúce objednávke) zmluvných podmienok pri dodaní tovaru na základe čiastkovej objednávky, je toto dôvodom na odstúpenie od rámcovej dohody v zmysle OPET. |
9.1 V prípade odmietnutia prevzatia tovaru objednávateľom z dôvodu porušenia na strane dodávateľa, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar podľa čiastkovej objednávky do 24 hodín odo dňa odmietnutia prevzatia tovaru alebo odo dňa vrátenia tovaru dodávateľovi a to na náklady dodávateľa. |
9.2 Dodávateľ alebo rozvozná služba dodávateľa je povinná vytvoriť pri dodávke tovaru (rozvoze) dostatočný časový priestor na kontrolu kvality, technických parametrov a množstiev dodávaného tovaru zamestnancami objednávateľa. Riadne dodanie tovaru podľa čiastkovej objednávky potvrdia zamestnanci objednávateľa na dodacom liste. |
9.3 Dodávateľ je povinný tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom resp. ním poverenými zamestnancami. |
10. Po riadnom dodaní tovaru je dodávateľ povinný vystaviť faktúru za riadne dodaný tovar. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je dodací list, ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list. |
11. Predmet zákazky je financovaný z vlastných zdrojov objednávateľa. Cena za dodanie predmetu zákazky bude uhradená formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a to po dodaní predmetu zákazky (čiastkové objednávky). Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do 15 dní odo dňa dodania, prevzatia objednávateľom, najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11.1 Za správne vyhotovenie faktúry v plnom rozsahu zodpovedá dodávateľ. V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto dohody alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 60-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi. |
11.2 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa a miestom doručenia faktúry v elektronickej forme je e-mail uctaren@vou.sk. Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru v listinnej forme poštou aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky na emailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
11.3 Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
12. V prípade , ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.ešte stále poskytuje,pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto dohody, |
dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody nižšou cenou. |
13. Objednávateľ je oprávnený vo vzťahu k určeniu ceny tovaru pre každú čiastkovú objednávku počas trvania dohody požadovať od dodávateľa prehodnocovanie ceny tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu, pričom ak sú ceny na trhu nižšie, než ceny určené v zmysle dohody, zmluvné strany sú oprávnené určiť cenu pripadajúcu na príslušnú čiastkovú objednávku najviac v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu. |
Na účely porovnania cien sa použije prieskum trhu, ktorý musí byť realizovaný za obdobie min.dvoch mesiacov bezprostredne predchádzajúcich určeniu ceny za opakované plnenie a zmluvné strany musia vziať do úvahy aspoň tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary, ak v čase zisťovania existujú. |
13.1 Pokiaľ dodávateľ vo vzťahu ku konkrétnej objednávateľom doručenej čiastkovej objednávke nepristúpi na úpravu ceny tovaru na základe preukázateľne vykonaného prieskumu trhu v zmysle bodu 13., objednávateľ je oprávnený písomne vypovedať dohodu v lehote dvoch mesiacov od doručenia výpovede. |
13.2 Dodávateľ je povinný v prípade „prebiehajúcich akcií na tovar“ u dodávateľa za nižšie ceny, aké sú dohodnuté v tejto dohode, prípadne za ceny zvýhodnené počas trvania dohody, ponúknuť objednávateľovi sortiment tovaru v akcii za „akciové ceny“, t.j. nižšie alebo zvýhodnené ceny. |
14. Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne informovať objednávateľa o skutočnostiach, ktoré by bránili/ bránia riadnemu plneniu tejto dohody zo strany dodávateľa. |
15. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek podmienku dohody alebo akékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie podľa tejto dohody, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od rámcovej dohody. |
16. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných dokladov/dokumentov, ktorú sú uvedené v tejto dohode, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie podmienok rámcovej dohody a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť. |
17. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od dohody aj v prípade nedodržania resp. neplnenia min. funkčných, technických a osobitných požiadaviek tejto dohody počas termínu plnenia dohody. |
18. V prípade predčasného ukončenia dohody zo strany dodávateľa z dôvodu nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet dohody, má objednávateľ právo uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú ponuku uvedenú v bode 21 tejto dohody. |
19. V prípade omeškania dodávateľa s plnením podľa konkrétnej čiastkovej objednávky zaslanej objednávateľom, má objednávateľ nárok na zmluvnú ponuku vo výške 0,05 % z ceny plnenia od dodávateľa, t.j. z ceny danej rozsahom konkrétnej čiastkovej objednávky, a to za každý deň omeškania. |
20.V prípade, ak dodávateľ dodá objednávateľovi tovar, ktorý nespĺňa stanovenú kvalitu, je objednávateľ oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50% z ceny takéhoto tovaru. |
21. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v Osobitých požiadaviek na plnenie tejto Dohody. |
22. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len MZ SR. Postúpenie pohľadávky dodávateľa bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné, s odkazom na § 525 ods. 2 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. |
23. Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom. |
24. prípade porušenia bodu 22. tejto dohody je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z dohodnutej kúpnej ceny. Zmluvná pokuta je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. Uplatnenie majetkových sankcií podľa tejto dohody nie je dotknuté právo poškodenej strany na náhradu škody. |
25. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Rastislavova 43, 041 91 Košice, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
37 475,00
37 475,00
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tovarov tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody),k predkladanému návrhu plnenia predmetu dohody v zmysle OPEP.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.05.2022 17:14
16.05.2022 13:00
16.05.2022 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: