• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.05.2022 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2022 09:50

Detail zákazky Z20224185

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.05.2022 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2022 09:50

Základné údaje

Z20224185

OF-253601

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6488919

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery

tonery

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toner pre tlačiareň OKI MC883dn
Funkcia
Toner pre tlačiareň OKI MC883dn
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner pre tlačiareň OKI MC883dn ks 2
Kapacita strán ks 15000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba: čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy prostredníctvom Elektronického trhoviska, t.j. uviesť značku a typ ponúkaného tovaru, tzv. podrobný aktualizovaný položkový rozpočet, e-mailom kontaktnej osobe.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa.
Dodávateľ je povinný vopred vyzvať Objednávateľa prevziať Tovar.
Objednávateľ požaduje dodať originálne príslušenstvo do tlačiarní, ktoré odporúča výrobca príslušnej značky zariadenia na používanie vo svojich zariadeniach bez dopadu na záručný servis.
Záručná doba na všetky dodávané tovary je 24 mesiacov a začína plynúť dňom dodania a prevzatia predmetu zákazky.
Originálne príslušenstvo do tlačiarní musí mať ochranné známky výrobcu na každom kuse garantujúce nepoškodenie stroja. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Originálne tonery sú špeciálne navrhnuté, vyrobené a testované tak, aby pracovali s tlačiarňou. Vysoká úroveň kompatibility zaručuje konzistentný výkon a mimoriadne bezporuchovú prevádzku. Originálne tonery sa dodávajú so zárukou výmeny alebo náhrady nákupnej ceny. Repasované/kompatibilné/alternatívne tonery môžu ovplyvniť záruku poskytovanú na tlačiareň. Originálne tonery majú rovnaký alebo nižší celkový vplyv na životné prostredie ako repasované/kompatibilné/alternatívne tonery.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Univerzitný vedecký park, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

26.05.2022 10:00 — 09.06.2022 14:00

1,00 celý predmet zákazky

182,00

182,00

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.05.2022 11:24

24.05.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.05.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 328
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.05.2022 12:43 - Vstupná ponuka 182,00 € Cena bez DPH
24.05.2022 08:50 - Najvýhodnejšia ponuka 181,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS