• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2022 08:59
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2022 10:50

Detail zákazky Z20224182

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2022 08:59
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2022 10:50

Základné údaje

Z20224182

OF-253247

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6422383

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnova a rozšírenie licencií ESET Endpoint Protection Advanced

Antivírusová ochrana, softvér, ESET, ochrana počítačov, ochrana serverov, ochrana pred vírusmi

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Aktualizácia  a rozšírenie licencií ESET Endpoint Protection Advanced
Funkcia
Predmetom zákazky je predĺženie 235 licencií ESET Endpoint Protection Advanced  a rozšírenie licencií ESET Endpoint Protection Advanced o ďalších 25 s platnosťou na obdobie 24 mesiacov. Súčasťou je zabezpečenie vernostných licencií a služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory všetkých licencií počas 24 mesiacov, ktorými sa zabezpečuje kompletná antivírusová ochrana koncových zariadení pre 260 pracovných staníc.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
predĺženie licencií ESET Endpoint Protection Advanced ks 235
rozšírenie licencií ESET Endpoint Protection Advanced ks 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ESET Endpoint Protection Advanced Produkt pre operačný systém Windows
Typ užívateľa licencie nezisková organizácia-zdravotníctvo (pre zdravotníctvo poskytuje spoločnosť ESET 50% zľavu)
Doba platností licencie: 25.5.2022-25.5.2024
Jazyk a technická podpora v slovenskom jazyku áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
V celkovej cene zákazky sú zahrnuté všetky náklady (TCO) súvisiace s predmetom zákazky (poskytnutie licencie, dodanie, plná implementácia, automatické aktualizácie, podpora, prevádzka, údržba a pod.)
Platba za plnenie bude uskutočnená bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je 60 dní od jej doručenia objednávateľovi po riadnom dodaní predmetu zmluvy. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti platného daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov
Predmet plnenie (tovar) musí spĺňať všetky technické požiadavky uvedené v technickej špecifikácii
Ak predmet nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť
Predĺženie platnosti licencií ESET Endpoint Protectio Advanced za podmienky výrobcom garantovanej zľavy pre zdravotníctvo vo výške 50 % z ceny licencií
Požaduje sa zachovanie pôvodného mena a hesla (resp. licenčného kľúča) pre vernostnú licenciu
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS
Podrobnosti dodania predmetu zmluvy (napr. email na zaslanie licenčného kľúča) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa.
Vlastnícke právo k dodanému tovaru nadobúda objednávateľ momentom jeho prevzatia od dodávateľa
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

23.05.2022 07:14

1,00 zákazka

2 747,00

2 289,17

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Trváme na technických vlastnostiach a osobitných požiadavkách na plnenie uvedených v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.05.2022 08:59

06.05.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.05.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 410
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.05.2022 14:50 - Vstupná ponuka 2 746,80 € Cena s DPH
04.05.2022 14:35 - Najvýhodnejšia ponuka 2 623,75 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS