30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51549620
JUDr. Zuzana Výlupková - Tanierik
Pieninská 29/B, Banská Bystrica, 97411, SVK
Vybavenie stravovacích zariadení
Termos 20 l, s výpustným ventilom
Tovar, Služba
1. Termos 20 l nerezový+kohút/Toml.páka
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo | ks | 4 | ||
Objem | l | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prevedenie | Nerezové |
Vložka | Nerezová |
Výpustný kohút | Tomlinson - plast. |
Veko vrátane tesniacej gumy Ventil na vyrovnávanie tlaku Rúčka na prenos | |
Výška kohúta | 16 cm od podložky |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené. |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy . |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Novozámocká 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
11.05.2022 13:39 — 18.05.2022 13:40
4,00 ks
1 691,20
1 691,20
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.05.2022 16:39
09.05.2022 17:00
09.05.2022 17:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.05.2022 09:17 - Vstupná ponuka | 1 690,80 | € | Cena s DPH |
05.05.2022 10:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 562,88 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: