42141443
Stredná odborná škola remesiel, Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica
Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, 01701, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Príslušenstvo počítačov, Laserové tlačiarne, Záložný zdroj
SSD disk 2,5 interný, Laserové tlačiarne, Switch 8 portový 1 Gbit, Záložný zdroj
Tovar, Služba
|
1. Príslušenstvo počítačov, Laserové tlačiarne, Záložný zdroj
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je dodanie uvedených zariadení a náhradných dielov, vrátane dopravy a vykládky do miesta dodania |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| SSD disk 2,5 interný 500GB | ks | 22 | ||
| Switch 8 portový 1 Gbit | ks | 4 | ||
| Canon i-SENSYS LBP722Cdw | ks | 1 | ||
| HP Laser 107w | ks | 5 | ||
| Záložný zdroj APC Back-UPS BX 950VA (Schuko), 950 VA/520 W, Line interactive, 4xSchuko, Ochrana dátovej siete RJ-45, ochrana telefónnej siete RJ-11 a USB | ks | 1 |
| Názov |
| Hodnotiace kritérium - Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky |
| Podmienky: Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť |
| V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy |
| Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia, príručný sklad |
| Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite |
| Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú zaplnenie predmetu zákazky |
| Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy |
| Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzatvorení zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania |
| Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru |
| Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov |
| Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky |
| Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba sa bude realizovať na základe doručenej faktúry |
| Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku |
| Kúpnu cenu uhradí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí objednávateľovi. Splatnosť faktúry do 30 dní po dodaní predmetu zákazky |
| Požaduje sa, aby bol dodávateľ v deň uzatvorenia zmluvy zapísaný v zozname hospodárskych subjektov na UVO. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok |
| Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v trvaní 24 mesiacov, s odstránením vady/poruchy do 7 pracovných dní od jej nahlásenia. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Objednávateľom. |
| V prípade nefunkčnosti niektorého tovaru al. jeho komponentu, resp. v prípade poruchy al. akejkoľvek inej vady tovaru, Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatne a na vlastné náklady odstránenie porúch al. akýchkoľvek iných vád tovaru, resp. výmenu nefunkčného tovaru za identický tovar. |
| Tovar bude dodaný nový, nepoužívaný v originálnom balení |
| Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami |
Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
11.05.2022 08:00 — 24.05.2022 13:00
1,00 zákazka
2 192,35
2 192,35
Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle čl. XII. bod 8 OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári. Pre daný predmet zákazky uvedie dodávateľ: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.04.2022 13:40
05.05.2022 10:00
05.05.2022 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 05.05.2022 07:58 - Vstupná ponuka | 2 192,00 | € | Cena bez DPH |
| 05.05.2022 08:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 191,99 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: