30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46360379
RIZNER s. r. o.
95, Lukavica, 08621, SVK
Zariadenia pre vykurovanie a ohrev vzduchu
Ohrievač, konvektor, vykurovacie teleso, teplovzdušný ohrievač, ohrievač vzduchu, teplovzdušný ventilátor
Tovar, Služba
1. Zariadenia pre vykurovanie a ohrev vzduchu
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup vykurovacieho zariadenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Radiátor olejový SENCOR SOH 3313BK alebo ekvivalent | ks | 12 | 13 | |
Výkon | W | 2500 | 3000 | |
Hmotnosť výrobku | kg | 11 | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vykurovací výkon | 2500 W a viac |
Počet rebier | 13 |
Teplotný rozsah | 5 až 35 °C |
Kolieska na mobilné použitie | áno |
Prepínač | áno |
Ochrana proti prehriatiu | áno |
Funkcia na ochranu pred mrazom | áno |
Napájanie: 220 – 240 V~ / 50/60 Hz | áno |
Názov |
Vrátane dopravy do miesta plnenia. |
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa. |
Tovar dodať len v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod do 14:00 hod. |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa , vrátane dopravy na miesto určenia. |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej dva pracovné dni pred jeho dodaním. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Súčasťou faktúry musí byť dodací list, alebo na faktúre musí byť uvedené, že faktúra slúži aj ako dodací list. |
Záručná doba na tovar minimálne 2 roky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri dodávke tovaru tovar skontrolovať a v prípade akéhokoľvek poškodenia tovar neprevziať. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 48 hodín od doručenia reklamácie. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vadný tovar vymeniť za nový do 48 hodín od nahlásenia na mieste dodania tovaru. |
Súčasťou dodávky musí byť kompletná dokumentácia poskytovaná výrobcom (návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku, certifikáty v zmysle platnej slovenskej a európskej legislatívy) |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Maximálna cena plnenia je 1262 € s DPH |
Vranovská 68, Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
16.05.2022 12:20 — 20.05.2022 12:20
1,00 ks
1 262,00
1 051,67
tovar s požadovanými, alebo vyššími parametrami
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.04.2022 12:22
09.05.2022 12:19
09.05.2022 12:34
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.04.2022 11:01 - Vstupná ponuka | 1 261,99 | € | Cena s DPH |
09.05.2022 11:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 261,93 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: