• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2022 13:08
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2022 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2022 11:00

Detail zákazky Z20224164

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2022 13:08
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2022 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2022 11:00

Základné údaje

Z20224164

OF-237506

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6428732

Objednávateľ

00165271

Národný ústav reumatických chorôb

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK

Dodávateľ

11781386

Rudolf Čerňan

Lukáčovce 27, Lukáčovce, 95123, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovocie, zelenina

ovocie, zelenina

  • 15300000-1 - Ovocie, zelenina a súvisiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie, zelenina
Funkcia
Ovocie, zelenina  pre prípravu jedál pre pacientov a zamestnancov zdravotníckeho zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Banány 1.akosť kg 800
Broskyne, hlavná dodávka počas sezóny 1.akosť kg 70
Mandarínky kal. 1-2, kalibrované 60g-70g 1.akosť kg 600
Jablká červené, kalibrované 70g-75g 1.akosť kg 1 600
Jablká Golden, kalibrované 70g-75g 1.akosť kg 1 800
Nektarínky, kalibrované 70g-75g, hlavná dodávka počas sezóny 1.akosť kg 70
Pomaranče, kalibrované 100g-110g 1.akosť kg 2 200
Grep červený, kalibrované 120g-130g 1.akosť kg 1 000
Hrušky, kalibrované 100g-110g, hlavná dodávka počas sezóny 1.akosť kg 70
Kiwi, kalibrované 60g-70g 1.akosť kg 90
Uhorky čerstvé 1.akosť kg 1 200
Zeler buľvový praný 1.akosť kg 400
Citróny 1.akosť kg 50
Cesnak, kal. 60+ 1.akosť kg 20
Cesnak lúpaný, balenie 1kg 1.akosť kg 10
Cibuľa, kal. 60+ 1.akosť kg 1 000
Chren čerstvý 1.akosť kg 10
Kapusta čínska 1.akosť kg 500
Kapusta hlávková 1.akosť kg 1 300
Karfiol čerstvý 1.akosť ks 140
Mrkva praná, kal.100-300,  balenie 5kg-10kg 1.akosť kg 2 000
Paprika PCR 1.akosť kg 600
Paprika červená 1.akosť kg 100
Paprika žltá 1.akosť kg 50
Pór 1.akosť kg 100
Rajčiny 1.akosť kg 1 500
Šampiňóny čerstvé biele 1.akosť kg 50
Brokolica čerstvá 1.akosť kg 30
Paradajky cherry 1.akosť kg 5
Šalát ľadový 1.akosť kg 60
Zázvor koreň 1.akosť kg 5
Baklažány 1.akosť kg 15
Cuketa 1.akosť kg 30
Zemiaky biele kal. 55+, 1.akosť kg 11 500
Orechy vlašské lúpané 1.akosť kg 15
Bazalka čerstvá, 1.akosť kg 2
Petržlenova vňať 1.akosť kg 10
Cvikla čerstvá 1.akosť kg 1 200
Polniček 1.akosť kg 2
Hliva ustricová 1.akosť kg 10
Špenát listový 1.akosť kg 2
Loho šalát červený, zelený 1.akosť kg 30
Sojové klíčky 1.akosť kg 4
Rukola 1.akosť kg 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akosť 1. trieda
Hygienické a výživové požiadavky v zmysle Potravinového kódexu SR vydaného výnosom Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR v platnom znení a Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady č.852/2004
- o hygiene potravín a zákona NR SR č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších zmien a doplnkov
- a v zmysle Uznesenia vlády č. 168/2016 k Zásadám pre zvýšenie bezpečnosti a kvality nakupovaných surovín pre hromadné stravovanie o potrebe podporiť spotrebu
- slovenských poľnohospodárskych a potravinárskych výrobkov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu jednotkové ceny bez DPH aj s DPH, cenu spolu bez DPH a cenu spolu s DPH.
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy.  Dodávateľ sa zaväzuje  dodať tovar do 24 hodín od  doručenia objednávky, zadanej  telefonicky  alebo e-mailom.  Dodanie tovaru  požadujeme  počas  pracovných  dní  v čase od 6:00 hod. do 14:00 hod.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku.
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody.
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť alebo vyhotoviť novú. V tomto prípade začína plynúť nová 30-dňová lehota splatnosti faktúry.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluve je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho (5.) dňa mesiaca nasledujúceho po dni dodania tovaru

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

27 783,03

27 783,03

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

V zmysle technických vlastností položiek opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.05.2022 13:08

09.05.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.05.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 128
 19
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.05.2022 08:35 - Vstupná ponuka 22 297,00 € Cena bez DPH
03.05.2022 08:35 - Najvýhodnejšia ponuka 22 297,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS