• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2022 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2022 11:20
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2022 11:57
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2022 11:59

Detail zákazky Z20224156

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2022 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2022 11:20
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2022 11:57
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2022 11:59

Základné údaje

Z20224156

OF-253585

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6439851

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerpadlo a kompresor

samonasávacie čerpadlo, kompresor s príslušenstvom

  • 43800000-1 - Dielenské zariadenia
  • 31681200-5 - Elektrické čerpadlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Samonasávacie čerpadlo Grundfos s tlakovým spínačom JP 5-48 S-BBVP+PM2 1x220-240V 50Hz alebo ekvivalent
Funkcia
čerpanie vody zo studní a plytkých vrtov, dodávku vody pre domácnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Samonasávacie čerpadlo Grundfos s tlakovým spínačom JP 5-48 S-BBVP+PM2 1x220-240V 50Hz alebo ekvivalent ks 1
napájanie V 230
dopravná výška čerpadla m 48,9
prietok čerpadla m3/h 5,6
hmotnosť kg 15
prívodný kábel m 1,5
sacia schopnosť m 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ochrana proti chodu nasucho ÁNO
automatická tepelná ochrana ÁNO
tlaková riadiaca jednotka PM 2 pre automatické zapínanie a vypínanie čerpadla ÁNO
 2. SCHEPPACH HC 55 DC SET Olejový dvojpiestný kompresor 5906101904 alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SCHEPPACH HC 55 DC SET Olejový dvojpiestný kompresor 5906101904 alebo ekvivalent KS 1
Príkon W 2200
Otáčky ot/min 2850
Max. tlak bar 10
Objem vzdušníka l 50
Sací výkon l/min 412
Hmotnosť Kg 40,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Regulácia pracovného tlaku ÁNO
Typ motoru 230 V, 50 Hz
Rozmery (cm) 77x38x75
Ďalšia výbava manometer vzdušníka• manometer pre kontrolu nastaveného pracovného tlaku• redukčný ventil• tlakový spínač• odkaľovací ventil• spätný ventil• poistný ventil• vzduchový filter•
Ďalšia výbava optický ukazovateľ stavu hladiny oleja • pojazdové kolesá • rukoväť
Príslušenstvo Pneumatické náradie: sekacie kladivo, priama brúska, striekacie pištole, sponkovačka/hřebíčkovačka, rázový uťahovák 1/2 " • Tlaková špirálová hadica 5 m • Pištoľ na plnenie
typ kompresora olejový
motor dvojvalcový s výkonom 3 HP
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry a materiálu objednávateľovi.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy.
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 8:00 do 14:00 hod.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
Záručná lehota je minimálne 24 mesiacov
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
V jednotkovej cene na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH sadzba DPH a cena s DPH.
Cena je kompletne s dodaním, vyložením a inštaláciou na mieste plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

VÚ 9149 TN, Železničná 3 , 91101 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

13.05.2022 11:12 — 13.06.2022 11:14

2,00 ks

761,02

634,18

Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 8:00 do 14:00 hod. Požadujem o vyrozumenie min 24 hod. pred dodaním tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.05.2022 09:03

09.05.2022 11:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.05.2022 11:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 597
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.05.2022 09:08 - Vstupná ponuka 761,02 € Cena s DPH
05.05.2022 09:08 - Najvýhodnejšia ponuka 761,02 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS