• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2022 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2022 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2022 11:00

Detail zákazky Z20224150

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2022 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2022 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2022 11:00

Základné údaje

Z20224150

OF-253286

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6445389

Objednávateľ

00156582

Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky

Matúškova 21, Bratislava - Nové Mesto, 83316, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby, kancelársky papier, euoroobaly, poštové obálky, šanóny

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Dodávka kancelárskych potrieb pre zabezpečenie činnosti všetkých zložiek ÚKSÚP.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier vhodný pre vysokokapacitnú tlač a kopírovanie; Formát A4; Min 80g/m2; biely; Balenie: 5x500 listov = 1 krabica krabica 650
Kancelársky papier vhodný pre vysokokapacitnú tlač a kopírovanie; Formát A3; Min 80g/m2; biely; Balenie: 5x500 listov = 1 krabica krabica 80
Archívna škatuľa EMBA; typ II/130 alebo ekvivalent ks 341
Obal Euro – klasik; Formát A4; 40 mic; 100 ks/bal bal 980
Obal Euro - rozšírený; Formát A4; 100mic; pre min.70 listov; rozšírený o 10 mm na šírku; umožňuje uložiť až 80 listov papiera; eurodierovanie; Balenie: 50 ks/bal bal 103
Šanón pákový; Formát: A4; 7,5 cm hrúbka; mramor, rôzne farby; Balenie: 1ks ks 1050
Šanón pákový; Formát: A4; 5 cm hrúbka; mramor, rôzne farby; Balenie: 1ks ks 300
Obálky C4 samolepiace; Formát: C4; Samolepiace; Balenie: 500 ks/bal bal 75
Bublinková obálka; Formát : A3; absorbuje otrasy a zabráni poškodeniu obsahu. Vysoko odolné voči prerazeniu aj vlhkosti; Balenie: 1 ks/bal ks 800
Poštová / listová obálka klasik; Formát: C5; Balenie: 100 ks/bal bal 106
Nalepovacie bločky 75x75 mm, neón. farba mix ks 397
Nalepovacie bločky - Bublina, 75x75mm, neón. farba ks 21
Nalepovacie bločky - Šípka, 250 lístkov/ks ks 101
Blok so špirálou, formát A4, 70 listov/ks, čistý ks 20
Blok so špirálou, formát A4, 70 listov/ks, linajkovaný ks 49
Blok so špirálou, formát A5, 50 listov/ks, linajkovaný ks 140
Priepustka A7, 100 listov/ks ks 138
Záznam o prevádzke služobného vozidla, 100 listov/ks ks 25
Žiadanka na prepravu, 100 listov/ks ks 59
Dovolenka A6, 100 listov/ks ks 144
Tlačivo - Kniha Príchodov a odchodov (dochádzka), formát A4, 50 listov/ks ks 15
Bezpečnostná plastová obálka A4 ks 181
Bezpečnostná plastová obálka A5 ks 130
Krabica poštová - lepenková 350x250x120mm ks 1830
Obálka DL bez okienka 1000 ks/bal bal 5
Obálka s okienkom 1000 ks/bal bal 5
Poštová obálka C4; Formát:  C4, 250ks/bal bal 16
Obálka B4 s X-dnom ks 1450
Lepiaca páska; Transparentná, 48x66mm ks 525
Lepiaca páska; Transparentná, 18x33 mm ks 437
Lepiaca páska obojstranná; Rozmer: 50x25mm ks 62
Lepiaca tyčinka; Objem: 20 g ks 215
Disperzné lepidlo; Objem: 120ml ks 6
Flexibilné sekundové lepidlo; Objem: 3g resp. 5g ks 24
Pevná podložka s klipom A4 na zavesenie ks 133
Archívna škatuľa s odnímateľným vrchom; Formát: 545x363x317mm ks 105
Rýchloviazač závesný, formát A4, papierový, mix farieb, 50 ks/bal bal 75
Rýchloviazač PP, formát A4, 20 ks/bal bal 121
Doska s gumičkou pre A4, plastová ks 143
Doska s gumičkou pre A4 prešpanová, mix farieb ks 219
Plastový obal C5 s klopom, formát A5 ks 30
Úchytky do zakladačov, mix farieb, 25 ks/bal bal 4
Kartónový rozraďovač - úzky, 100 ks/bal bal 19
Obal A4 so zapínacím gombíkom, mix farieb ks 60
Euroobal, formát A4 s chlopňou, 10 ks/bal bal 30
Euroobal, formát A5, 100 ks/bal bal 10
Prehľadný obal z PVC na listy, formát A4, 10 ks/bal bal 4
Obal na zošity A4, hladký, 150mic, mix farieb ks 10
Prehľadná fólia A4, 100 ks/bal bal 12
Viazací hrebeň 8 mm, 100 ks/bal bal 10
Viazací hrebeň 12 mm, 100 ks/bal bal 3
Viazací hrebeň  16 mm, 100 ks/bal bal 4
Viazací hrebeň 22 mm, 50 ks/bal bal 2
Zadná strana na hrebeň väzbu A4 čierna,  50 ks/bal bal 10
Zadná strana na hrebeň väzbu A4  modrý,  50 ks/bal bal 10
PVC obálky na hrebeň väzba; Formát: A4, 150 mic, číre, 25ks/bal bal 20
Laminovacia fólia  A3, 125 mic, 100ks/bal bal 5
Laminovacia fólia A4, 80 mic, 100ks/bal bal 5
Laminovacia fólia A4, 125 mic, 100ks/bal bal 10
Guličkové pero 3337, modré ks 800
Guličkové pero 3337, červené ks 300
Guličkové pero, s klikacím mechanizmom; Šírka stopy 0,3mm ks 660
Gélový roler s guličkou 0,5 mm, šírka 0,25mm, modrá ks 122
Gélový roler s guličkou 0,5 mm, šírka 0,25mm, čierna ks 190
Gélový roler s guličkou 0,5 mm, šírka 0,25mm, červená ks 100
Drevená grafitová ceruzka  s gumou 12ks/bal bal 150
Fixy  - s vláknovým hrotom s atramentom na vodnej báze 10 farieb/bal bal 15
Fixy na flipchartový papier so zrezaným hrotom, 4 farby/bal bal 60
Sada popisovačov na biele tabule , 4 farby/bal sada 35
Zvýrazňovač so zrezaným hrotom; Šírka stopy 2-5 mm, 6 farieb/bal bal 214
Guma biela PVC, 20ks/bal bal 70
Strúhadlo kovové dvojité s boxom ks 70
Korekčný strojček; Šírka stopy 4,2mm ks 40
Náhradná náplň do korekčného strojčeka; Šírka stopy 4,2mm ks 35
Korekčný lak 20mm ks 25
Klipy na dokumenty , 25 mm, 12 ks/bal bal 110
Klipy na dokumenty 41 mm, 12ks/bal bal 100
Spinky do kancelárskych zošívačiek, 24/6, 1000 ks/bal bal 370
Spinky do kancelárskych zošívačiek, 24/8, 1000 ks/bal bal 45
Spinky do kancelárskych zošívačiek, 23/10, 1000ks/bal bal 26
Spinové spony, 26mm, 1000ks/bal bal 190
Spinové spony, 32 mm, 1000ks/bal bal 130
Spinové spony, 50 mm, 100ks/bal bal 60
Spinové spony, 78 mm, 50ks/bal bal 20
Pripináčiky, 120 ks/bal bal 10
Pripináčiky na tabule farebné, na korkovú nástenku, 30 ks/bal bal 40
Zicherky 100ks/bal bal 10
Kalkulačka stolová, 12-miestny maticový displej ks 60
Kancelárska zošívačka 24/6 ks 190
Dierovač na 50 listov ks 69
Rozšívačka ks 110
Nožnice, 16 cm ks 120
Nožnice multifunkčné, 21cm ks 103
Nôž orezávací 18 mm ks 100
Trojuholník pravítko s ryskou ks 10
Pravítko 30 cm ks 101
Dátumové pečiatky ks 50
Kancelársky odkladač, box ks 120
Stojan na perá ks 20
Korková nástenka 60 x 90 cm ks 20
Menovky, visačky, s klipom, 50 ks/bal bal 3
Špagát – ľanový, 100g ks 70
Špagát – polyproplylénový, 100g ks 140
Špagát – jutový, 200 g ks 20
Pečiatková farba, farba mix, červená, modrá, čierna ks 265
Podpisové knihy ks 25
Zoznam došlých faktúr ks 10
Nasúvne lišty, 3 mm ks 50
Obaly pre použitie s násuvnou lištou ks 50
Závesný obal s bočnicami LEITZ, hnedý alebo ekvivalent ks 50
Záložky plátové, klasické, 42x12mm, v tvare šípky ks 30
Popisovač centropen F 2636, sada 4 ks alebo ekvivalent sada 10
Karónové dosky so šnúrkami, A4 ks 200
Nalepovacie bločky, 15x50mm ks 20
Kancelárska zošívačka, No 10 ks 2
Gumičky zaväzovacie 130mm, 1 kg/bal bal 4
Obálky C6, 140x160mm, 1000 ks/bal bal 25
Zahraničné doručenky – ružové ks 1000
Príjmové pokladničné doklady, samoprepis 400 listov; Samoprepis, kód 30 90 14 ks 400
Obálky B6 – doporučene s doručenkou, 500 ks/bal bal 2
Obálky C5 čisté; Rozmer:  162x229mm, 1000 ks/bal bal 2
Obálky C5 s doručenkou; Rozmer: 162x229mm, 1000 ks/bal bal 2
Archívna škatuľa BOARD 7,5 cm alebo ekvivalent ks 90
Permanentný popisovač, červený typ F ks 10
Permanentný popisovač, čierny typ XXL ks 10
Poznámkový blok A5 / 50 listov ks 12
Záznamová kniha A4/100 listov ks 6
Samolepiace záložky – šípka, 12x50 mm ks 15
KOH-I-NOOR ceruzka žltá na sklo a kov alebo ekvivalent ks 20
KOH-I-NOOR ceruzka biela na sklo a kov alebo ekvivalent ks 20
Rozšívačka s bezpečnostným zatváraním ks 10
Etikety cenové 25x16mm, biele, 1125 etikiet/kotúč kotúč 20
Etikety cenové 37x19mm, biele, 1000 etikiet/kotúč kotúč 10
Náhradná vložka A4; Linajková, 297,100 listov ks 10
Náhradná vložka A5; Linajková, 210, 100 listov ks 5
Trhací blok A5, 50 listov, linajkový ks 50
Zošit linajkovaný A4, tvrdé dosky ks 40
Zošit linajkovaný A5, tvrdé dosky ks 40
Zošit A4 mäkký, linajkový, 444 ks 50
Zošit A4 mäkký, linajkový, 424 ks 25
Zošit A5 mäkký, linajkový, 544 ks 100
Zošit A5 mäkký, linajkový, 524 ks 40
Žiadosť o pracovné voľno ks 10
Bublinková obálka G17, samolepiaca; Rozmer: 250x350 mm ks 45
Bublinková obálka D/14, samolepiaca; Rozmer: 200x275 mm ks 20
Lepiaca páska, 15/33; Rozmer: 15/33 mm ks 40
Lepiaca páska 24/33; Rozmer: 24/33 mm ks 20
Lepiaca páska - obojstranná; Rozmer: 19x25 mm ks 10
Lepiaca tyčinka , 40 g ks 50
Archívny box EMBA A4, typ I/75 alebo ekvivalent ks 140
Rýchloviazač PP, A4, mäkký, zelený, 10ks/bal bal 25
Rýchloviazač PVC s eurodierovaním A4, 10ks/bal bal 35
Rýchloviazač PVC, A4, tvrdý zadný obal ks 10
Rýchloviazač RZC A4, závesný celý, kartónový ks 30
Rýchloviazač RC. A4, nezávesný celý kartónový ks 70
Register kartónový A4, 1-5 maxi, prepisovateľný, 5 ks/bal bal 10
Register kartónový , A4 farebný ks 5
Rozraďovač 5 farebný I/3, 50 ks/bal bal 3
Odkladač na dokumenty, plastový DURABLE, červený, priehľadný alebo ekvivalent ks 10
Odkladač na dokumenty, plastový DURABLE, zelený priehľadný alebo ekvivalent ks 5
Popiska na CD tenká ks 10
Ceruzka grafitová s gumou, HB 6 hranná, Stabilo alebo ekvivalent ks 100
Zvýrazňovač – žltý ks 300
Zvýrazňovač – zelený ks 250
Zvýrazňovač - oranžový ks 250
Zvýrazňovač – ružový ks 200
Centropen pernament (F) tenký - modrý alebo ekvivalent ks 200
Centropen pernament (F) tenký - červený alebo ekvivalent ks 200
Centropen pernament (F) tenký - zelený alebo ekvivalent ks 200
Centropen pernament (F) tenký - čierny alebo ekvivalent ks 200
Centropen pernament (M)  stredný - čierny alebo ekvivalent ks 200
Centropen pernament (M)  stredný - červený alebo ekvivalent ks 200
Centropen pernament   hrubý - čierny alebo ekvivalent ks 200
Centropen pernament   hrubý - červený alebo ekvivalent ks 200
Centropen Liner 0,3 mm, tenký modrý alebo ekvivalent ks 60
Centropen Liner 0,3 mm, tenký zelený alebo ekvivalent ks 60
Centropen Liner 0,3 mm, tenký červený alebo ekvivalent ks 60
Guma 300/60 KOH-I-NOOR alebo ekvivalent ks 20
Strúhadlo malé kovové ks 25
Kovové binder klipy, 19 mm, 12 ks/bal bal 200
Kovové binder klipy, 32 mm, 12 ks/bal bal 100
Zošívacie spony 10/4, 1000 ks/bal bal 15
Mini zošívačka 10 listov ks 10
Veľkokapacitná zošívačka NOVUS, B 40, sivá alebo ekvivalent ks 4
Dierkovačka na 10 listov ks 5
Dierkovač EAGLE, P6990 maxi / 60 listov alebo ekvivalent ks 5
Pravítko 40 cm ks 10
Pokladnička 2230 SX 1275070; Rozmer 150x115x80 mm alebo ekvivalent ks 3
Zásobník na 20 závesných obalov; Rozmer: 330x260x160mm, sivý ks 3
Organizér na dokumenty A4, 3 police, čierny, drôtený ks 10
Stojan na spisy plastový, zelený ks 20
Magnetická nástenka HERLITZ  40x60cm   alebo ekvivalent ks 2
Magnetická nástenka HERLITZ  60x80cm    alebo ekvivalent ks 3
Filcová stierka na tabule, magnetická ks 3
Neodymový magnet KT 10-02-N ks 40
Zvlhčovač prstov penový ks 5
Alobal 30cm x 10m ks 80
Desiatové papierové sáčky; Rozmer: 120x280x60 mm; 100 ks/bal bal 30
LDPE sáčky  300x500 mm, 100 ks/bal bal 30
Mikroténové sáčky  - 16x24 cm, 50 ks/bal bal 50
Mikroténové sáčky 20x30 cm, 50 ks/bal bal 40
Mikroténové sáčky, 25x35 cm, 50 ks/bal bal 80
Mikroténové sáčky 30x40 cm, 50 ks/bal bal 70
Papierové sáčky 70x110 mm, 100 ks/bal bal 10
Papierové sáčky 90x140 mm, 100 ks/bal bal 40
Papierové sáčky 130x190 mm, 100 ks/bal bal 45
Kliešťová zošívačka Novus B39 alebo ekvivalent ks 18
Náboje do kliešťovej zošívačky  26/8 ks 35
Spisová taška A4, 13 priestorová, PP ks 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
1. PREDMET ZMLUVY
1.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi predmet zákazky vrátane dopravy v požadovanom rozsahu a kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky (ďalej len „tovar/ry““) alebo ekvivalenty a záväzok objednávateľa prevziať od dodávateľa tovar a zaplatiť mu zaň dohodnutú cenu.
1.2 Dodávateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom zmluvy, rozsahom a povahou dodania tovarov a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodávanie tovarov uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite.
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU
2.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH.
2.2 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t. j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky.
2.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWIFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v systéme EKS.
2.4 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 2.1 až 2.3 zmluvy do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy.
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA
3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa ÚKSÚP, Matúšková 21, Bratislava.
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV
4.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...).
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA
5.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovary na základe čiastkových písomných objednávok, podpísaných oprávnenou osobou Objednávateľa na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy.
5.2 Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak.
5.3 Dodávateľ sa zaväzuje, že zabezpečí vyloženie tovaru v mieste plnenia spôsobom, ktorý určí objednávateľ.
6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY
6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou dodacích listov vystavených dodávateľom.
6.2 Dodací list musí obsahovať: označenie dodávateľa a odberateľa, termín dodávky, názov tovaru, veľkosť balenia, množstvo dodaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH a s DPH, samostatne DPH, dátum prevzatia tovaru.
6.3 Ak objednávateľ vyznačí na dodacom liste výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový dodací list/faktúra.
6.4 Tovar musí byť nový, nerozbalený, bez viditeľného poškodenia obalu, bez zjavných vád v okamihu preberania.
6.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy a v súlade s bodom 6.4 tejto zmluvy.
7. OSOBITNÉ USTANOVENIA
7.1 Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s požiadavkami v tejto zmluve.
7.2 Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1.časť „Trhový poriadok, čl. IV „Dodávateľ“, bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zmluvy.
Všetky ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2 časť „Všeobecné zmluvné podmienky“.
7.3 Dodávateľ dodá výlučne tovar, ktorý je schválený na dovoz a predaj na území Slovenskej republiky, resp. Európskej únie a bude vyhovovať platným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
7.4 Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, s návodom na použitie a s uvedením zloženia výrobku v slovenskom, resp. českom jazyku.
7.5 Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent tovaru. Ekvivalentom sa chápe tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadovaný tovar bez obmedzení, má všetky technické vlastnosti rovnaké alebo lepšie ako požadovaný tovar uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky.
7.6 Ak technické požiadavky odkazujú na konkrétneho výrobcu, značku, typ, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za podmienky, že ním ponúkané riešenie spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú určené a ním ponúknuté riešenie spĺňa požadované technické parametre a špecifikáciu v rovnakom alebo vyššom rozsahu.
7.7 V prípade dodania ekvivalentu tovaru, je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi technický popis ekvivalentu tovaru na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácií predmetu zákazky.
7.8 Ak dodaný ekvivalent tovaru nebude spĺňať požadované technické parametre podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
8. TRVANIE ZMLUVY
8.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva/rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, na 12 mesiacov.
9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY
9.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu.
9.2 Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú, nemennú, celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, likvidácia vzniknutého odpadu a iné súvisiace náklady).
9.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavených faktúr. Faktúry budú vystavené na základe jednotlivých čiastkových objednávok.
9.4 Dodací list podľa bodu 6 tejto zmluvy sú neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH.
9.5 Faktúry musia obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/.
9.6 Faktúry musia obsahovať čiastku DPH. Okrem toho musí obsahovať: názov zákazky, predmet úhrady, meno a sídlo objednávateľa a dodávateľa, identifikačné údaje objednávateľa a dodávateľa (IČO, DIČ, IBAN), číslo tejto zmluvy (dodatku k tejto zmluve), čiastku k úhrade spolu, samostatne vyčíslenú DPH, číslo účtu dodávateľa vo formáte IBAN, dátum vyhotovenia faktúry.
9.7 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.3 zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre.
9.8 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u dodávateľa v plnom rozsahu.
9.9 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy.
9.10 Faktúry budú vystavené s termínom splatnosti 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia jednotlivých faktúr objednávateľovi.
10. OSTATNÉ USTANOVENIA
10.1 Dodávateľ predloží zoznam subdodávateľov (ak je to relevantné), prostredníctvom ktorých bude plniť predmet tejto zmluvy. Zoznam subdodávateľov bude obsahovať: obchodné meno alebo názov subdodávateľa, adresa pobytu alebo sídla, IČO, meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy, funkcia, podiel subdodávky v % a stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude predmetom subdodávky.
10.2 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa vyplývajúce mu z tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Matúškova 21, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

44 753,68

37 294,73

Dodávateľ dodá predmet zákazky podľa uvedenej špecifikácie. V prípade vlastného návrhu plnenia zákazky dodávateľ predloží do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy podrobnú špecifikáciu predmetu zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.05.2022 10:21

12.05.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.05.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 49
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.05.2022 00:27 - Vstupná ponuka 44 753,64 € Cena s DPH
12.05.2022 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka 44 750,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS