• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2022 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2022 08:22
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2022 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2022 10:05

Detail zákazky Z20224135

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2022 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2022 08:22
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2022 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2022 10:05

Základné údaje

Z20224135

OF-253562

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6482317

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44494254

BEBA plus s.r.o.

Gen. Svobodu 1976/25, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovový nábytok

Kovová šatníková skrinka, kovová šatňová skriňa

  • 39290000-1 - Rôzne vybavenie a zariadenie interiérov
  • 39100000-3 - Nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kovová šatňová skriňa DAWID šedá JAN NOWAK - alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovová šatňová skriňa DAWID šedá JAN NOWAK - alebo ekvivalent KS 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
uzamykateľné protichodné dvere áno
počet dverí 2
materiál skrine plech s hrúbkou 0,66 mm
povrchová úprava skrine prášková farba, RAL 7035
výška skrine 185 cm
šírka skrine 90 cm
hĺbka skrine 45 cm
minimálna nosnosť skrine 47 kg
počet komôr skrine 6
počet políc 4
kovová tyč na odev áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane všetkých vedľajších nákladov.
Miesto plnenia predmetu zákazky - Vojenský útvar 1090 Topoľčany
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nerepasovaného tovaru.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch od 7,00 do 14,00 do miesta plnenia zákazky.
Splatnosť faktúry minimálne 30 kalendárnych dní od jej doručenia a dodania tovaru objednávateľovi.
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára.
Dodanie tovaru/služby objednávateľ požaduje realizovať spolu s faktúrou a dodacím listom.
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH.
Záručná lehota je minimálne 24 mesiacov.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Nesplnenie zadaných požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH sadzba DPH a cena s DPH.
Po uzatvorení zmluvy s dodávateľom, dodávateľ predloží technickú špecifikáciu predmetu zákazky do 3 pracovných dní.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tovarnícka 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

26.05.2022 08:23 — 17.06.2022 08:23

1,00 množstvá tovarov sú uvedené v opisnom formuláry

1 573,88

1 311,57

Návrhy plnenia zasielať na marek.peslo@mil.sk.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.05.2022 08:40

23.05.2022 08:22

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.05.2022 08:37

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 248
 65
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.05.2022 09:28 - Vstupná ponuka 1 573,87 € Cena s DPH
10.05.2022 00:26 - Najvýhodnejšia ponuka 1 573,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS