• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2022 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2022 08:50

Detail zákazky Z20224133

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2022 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2022 08:50

Základné údaje

Z20224133

OF-253359

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6476721

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

48286621

airo, s. r. o.

Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služby spojené s rekonfiguráciou a reinštaláciou blade chassis DMZ

blade chassis DMZ

  • 72265000-0 - Konfigurovanie softvéru

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rekonfigurácia siete LAN pre DMZ
Funkcia
Rekonfigurácia aktívnych sieťových prvkov pre zabezpečenie konektivity DMZ-virtualizačná HW platforma
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP Proliant BL460c G6, P/N: 507864-B21 ks 7
 2. Rekonfigurácia blade systém
Funkcia
Rekonfigurácia blade system – rekonfigurácia c7000 chassis, Server HP Blade System 1/10 GB VIRTUAL CONNECT, HP B-series 8/24c SAN Switch BladeSystem c-Class, Cisco Catalyst Blade Switch 3120G for HP
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rekonfigurácia c7000 chassis ks 1
Rekonfigurácia Server HP Blade System 1/10 GB VIRTUAL CONNECT ks 1
Rekonfigurácia HP B-series 8/24c SAN Switch BladeSystem c-Class ks 2
Rekonfigurácia Cisco Catalyst Blade Switch 3120G for HP. ks 2
 3. Reinštalácia ESXi serverov, vytvorenie DMZ clusteru - HP Proliant BL460c
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Reinštalácia ESXi serverov, vytvorenie DMZ clusteru ks 1
Rekonfigurácia Data storage (4000) HSV300 StorageWorks s dvoma policami P/N: AG638B, osadené po 12 diskov HP M6412A 450GB 15K FC v každej ks 1
 4. Rekonfigurácia zálohovania v DMZ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rekonfigurácia zálohovania v DMZ ks 1
Rekonfigurácia zálohovacieho páskového zariadenia HP StorageWorks MSL6000 series library ks 1
Konfigurácia SW nástroja ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že pre úspešnú realizáciu zákazky je obchodným partnerom výrobcu zariadení zahrnutých v servisnom kontrakte CT-31153 PB 1C minimálne na úrovni Silver.
Verejný obstarávateľ si vyhradil právo na poskytnutie bezplatnej vzorky Plnenia.
Dodávateľ musí mať platný certifikát HPE Acxcredited Technical Professional.
Víťazný uchádzač predloží do 24 hodín od uzavretia zmluvy: certifikát min. 1 experta CCNP Routing / Switching- Cisco Certified Network Professional, prípadne rovnocenný ekvivalent tohto certifikátu.
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že disponuje vlastným expertom s platnými certifikáciami PaloAltoNetworks Certified Network Security Engineer(PCNSE),PaloAltoNetworks Accredited Systems Engineer (PSE) a PaloAltoNetworks Accredited Configuration Engineer(ACE).
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci oprávnenie dodávateľa poskytovať služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy.
Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality dodávateľa.
Dodávateľ musí doložiť uzavreté poistenie za prípadné škody vzniknuté pri výkonne činnosti, minimálna poistná suma 50 000 Eur.
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky.
Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy dodávateľ predkladá na účely kontroly či ponúkaný tovar alebo služba zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba celý predmet zákazky naraz po dodaní všetkých položiek, nie sú prípustné faktúry za čiastkové plnenie.
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku vzniká predávajúcemu riadnym dodaním a odovzdaním kupujúcemu. Podkladom pre úhradu ceny za dodanie bude faktúra vystavená predávajúcim, doložená súpisom dodaných služieb a protokolom o ich odovzdaní.
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok dodávateľovi.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
V momente uzavretia zmluvy musí dodávateľ mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora, inak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

25.05.2022 08:00

1,00 zákazka

2 376,00

1 980,00

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb podľa požiadaviek uvedených v obj. formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.05.2022 08:03

20.05.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.05.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 433
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.05.2022 10:02 - Vstupná ponuka 2 376,00 € Cena s DPH
09.05.2022 10:02 - Najvýhodnejšia ponuka 2 376,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS