• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2022 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    13.05.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.05.2022 13:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.05.2022 13:50

Detail zákazky Z20224120

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2022 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    13.05.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.05.2022 13:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.05.2022 13:50

Základné údaje

Z20224120

OF-253434

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6450205

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky potreby pre účely projektu 2

kancelárske potreby, šanón, euroobal, lepidlo, bločky, zvýrazňovač, guma, ceruzka, pero, strúhadlo, zošívačka, nožnice, tabuľa, dosky, spinky, spony

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier pre účely projektu 2
Funkcia
kancelárske potreby pre účely projektu 2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šanón pákový 80mm, formát A4, šírka chrbta 80 mm, potiahnutý z vonkajšej aj vnútornej strany PP fóliou, popisovateľný štítok, RADO zámok, krúžkový výrez na uchytenie, kapacita až 600 listov, 318mm×81mm×300mm (V׊×H) ks 180
Euroobal – pre krúžkové a pákové šanóny (11 dier) a dokumenty A4, priehľadný, otvor zhora, balenie 100 ks balenie 90
Euroobal – hladký, 100 mikrónov, číry, tvar L/U, horné otváranie/bočné, z polypropylénu balenie 10
Samolepiace bločky, držiace na väčšine povrchov, rozmery: 76 x 76 mm * neónový mix * balenie: 400 lístkov balenie 250
Tuhé lepidlo -polotuhá lepiaca tyčinka v plastovom obale s bezpečnostným uzáverom na rýchle a čisté lepenie papiera * špeciálne uchytenie piestu zabraňuje vypadnutiu náplne ks 100
Sada zvýrazňovačov so zrezaným hrotom a so systémom voľného atramentu, klinový hrot, šírka stopy 1 - 4 mm, farba: žltá, ružová, oranžová, zelená, balenie: sada 4 farieb, (alebo ekvivalentný zvýrazňovaču centropen 8722) balenie 100
Guma – minimálne drolenie, rozmery 43×19×13mm, materiál: PVC ks 80
Grafitová ceruzka pre pravákov, stupeň tvrdosti HB, ergonomický tvar, 1 ks v balení, šírka stopy 2,2 mm ks 300
Sada fixiek – fixky vymazateľné, prepisovateľné, so vstavanou gumou, priemer hrotu:0,7mm, veľkosť hrotu: M, typ hrotu: guľatý, množstvo v balení:12, zloženie atramentu: voda, klikacie: nie balenie 100
Guľôčkové pero so šírkou stopy 0.25mm, farba náplne: modrá, mechanizmus: stláčací, materiál: plast, gélový atrament ks 300
Šanón pákový 180° čierny 50mm, formát A4, šírka chrbta 80 mm, materiál: kartón potiahnutý PP fóliou, kapacita až 600 listov, chrbtový rámik na štítok, 318mm×80mm×285mm (V׊×H) ks 120
Šanon pákový 180° čierny 80 mm, formát A4, šírka chrbta 80 mm, materiál: kartón potiahnutý PP fóliou, kapacita až 600 listov, chrbtový rámik na štítok, 318mm×80mm×285mm (V׊×H) ks 120
Držiak na písacie potreby - horizontálny držiak na písacie potreby – elegantný dizajn, odolný kovový materiál, ideálny na doma aj do kancelárie ks 10
Dosky na dokumenty s klipom viacero farieb -dosky na dokumenty spisové, až pre formát A4, kapacita až 30 listov, materiál: polypropylén ks 120
Stojan na dokumenty - stojan na časopisy A4, biela farba, materiál: kartón, laminovaný povrch, skladacie, predný rámik na štítok a chrbtový rámik na štítok, rozmery 330mm×103mm×253mm (V׊×H) ks 200
Archivačná škatuľa – s kovovými úchytkami, univerzálna, skladacia, rámček na popisovací štítok, laminovaný povrch ks 150
Strúhadlo ručné, 2 otvory, funkcie: bezpečnostný zámok ks 80
Zošívačka s dlhým ramenom - zošívačka na veľkosti spôn 24/6 a 26/6, kapacita zošívania až 25 listov, čierna farba, vlastnosti: dlhé rameno, pravítko s posuvným jazdcom, integrovaný vyberač drôtikov, hmotnosť 540g, 7cm×4.8cm×33.8cm (V׊×H) ks 10
Drôtený stolový organizér - drôtený organizér s gumenými nožičkami. Niekoľko priehradiek na kancelárske potreby, drobnosti, karty a priehradka na korešpondenciu. Rozmery (š × v × h) 220 × 140 × 130 mm, farba čierna ks 80
Titánové nožnice s dĺžkou minimálne 20.5cm, rukoväť ergonomická, z plastového materiálu, pevná čepeľ z nerezu, pevná skrutka ks 40
Flipchartová tabuľa - flipchart magnetický, lakovaný povrch, hliníkový rám, držiak na písacie potreby, nastaviteľnosť výšky, s možnosťou prenášania, úchyt na papiere, v balení montážna súprava, rozmer 1000mm×700mm (V׊) ks 10
Flipchart papier - kancelársky papier – čistý, 68×98cm, 5× 20 strán v balení, ľahko popisovateľný, bezdrevitý, bezchlórový, 80 g/m2 balenie 100
Fixky na flipchart - popisovač na biele tabule 2,5mm 8559 mix 4 farieb + stierka, netoxický, neobsahujúci xylén, toluén, benzén, guľatý hrot balenie 50
Spisové dosky pre formát A4, kartónový materiál, zatváranie: šnúrky, jedno balenie 20ks balenie 60
Spinky - kancelárske sponky – dĺžka 32mm, balenie 100 ks oblé, vyrobené z pozinkovaného drôtu balenie 80
Zošívačka na veľkosti spôn Rapid Strong 24/6 a Rapid Strong 26/6, kapacita zošívania až 30 listov, čierna farba, vlastnosti: funkcia dočasného zošitia, otvorené a uzavreté zošívanie, otvorenie ramena o 180°, hmotnosť 148g, 4.7cm×6.7cm×14.2cm (V׊×H) ks 10
Spony do zošívačky - drôtiky do zošívačky 24/6, vysokokvalitné pozinkované spony, určené do všetkých typov zošívačiek, kapacita zošívania až 30 listov balenie 120
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru priamo pri dodaní podľa dodacieho listu / faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie.
Na vystavenej faktúre musia byť kompletne uvedené údaje upravujúce na aký účel je predmet zákazky objednávaný. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje kontaktnej osobe objednávateľa, uvedenej v objednávke oznámiť dátum a čas dodania predmetu zákazky najmenej 1 pracovný deň pred jej dodaním. V prípade, že dodávateľ neoznámi termín dodávky, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.06.2022 08:00 — 30.06.2022 14:00

2 870,00 balenie, ks

14 027,89

11 689,91

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa a technickou špecifikáciou. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť názov, výrobcu a značku tovaru a informácie, z ktorých bude vyplývať splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.05.2022 08:16

13.05.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.05.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 329
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.05.2022 08:32 - Vstupná ponuka 13 800,00 € Cena s DPH
03.05.2022 08:32 - Najvýhodnejšia ponuka 13 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS