37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky papier pre účely projektu 2
recyklovaný papier
Tovar, Služba
|
1. Kancelársky papier pre účely projektu 2
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| použitie na čiernobielu a farebnú tlač, fotokopírovanie |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo (1 balík = 500 listov, počet balíkov v kartóne 5ks) | balík | 200 | ||
| výška | mm | 297 | ||
| šírka | mm | 210 | ||
| plošná hmotnosť | g/m2 | 80 | ||
| hrúbka | mikrometer | 107 | ||
| belosť | CIE | 161 | ||
| opacita | % | 90 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| recyklovaný papier | 100% |
| environmentálne požiadavky | certifikát Environmentálnej značky EÚ |
| environmentálne požiadavky | Papier musí byť vyrobený (bielený) bez požitia plynného chlóru, pričom môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru – oxidom chloričitým alebo peroxidom a ozónom) |
| environmentálne požiadavky | alebo z TCF buničiny (buničina, kde bieliacimi činidlami sú peroxid, hydroxid sodný a siričitan sodný) |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru priamo pri dodaní podľa dodacieho listu / faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie. |
| Na vystavenej faktúre musia byť kompletne uvedené údaje upravujúce na aký účel je predmet zákazky objednávaný. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| Dodávateľ sa zaväzuje kontaktnej osobe objednávateľa, uvedenej v objednávke oznámiť dátum a čas dodania predmetu zákazky najmenej 1 pracovný deň pred jej dodaním. V prípade, že dodávateľ neoznámi termín dodávky, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
01.06.2022 08:00 — 30.06.2022 14:00
200,00 balík
1 070,40
892,00
Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa a technickou špecifikáciou. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť názov, výrobcu a značku tovaru a informácie, z ktorých bude vyplývať splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.05.2022 08:13
13.05.2022 11:00
13.05.2022 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 03.05.2022 08:36 - Vstupná ponuka | 1 070,40 | € | Cena s DPH |
| 11.05.2022 14:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 069,63 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: