37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky papier pre účely projektu 1
recyklovaný papier
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier pre účely projektu 1
|
|
---|---|
Funkcia |
použitie na čiernobielu a farebnú tlač, fotokopírovanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo (1 balík = 500 listov, počet balíkov v kartóne 5ks) | balík | 240 | ||
výška | mm | 297 | ||
šírka | mm | 210 | ||
plošná hmotnosť | g/m2 | 80 | ||
hrúbka | mikrometer | 107 | ||
belosť | CIE | 161 | ||
opacita | % | 90 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
recyklovaný papier | 100% |
environmentálne požiadavky | certifikát Environmentálnej značky EÚ |
environmentálne požiadavky | Papier musí byť vyrobený (bielený) bez požitia plynného chlóru, pričom môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru – oxidom chloričitým alebo peroxidom a ozónom) |
environmentálne požiadavky | alebo z TCF buničiny (buničina, kde bieliacimi činidlami sú peroxid, hydroxid sodný a siričitan sodný) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru priamo pri dodaní podľa dodacieho listu / faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie. |
Na vystavenej faktúre musia byť kompletne uvedené údaje upravujúce na aký účel je predmet zákazky objednávaný. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje kontaktnej osobe objednávateľa, uvedenej v objednávke oznámiť dátum a čas dodania predmetu zákazky najmenej 1 pracovný deň pred jej dodaním. V prípade, že dodávateľ neoznámi termín dodávky, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
01.06.2022 08:00 — 30.06.2022 14:00
240,00 balík
1 226,88
1 022,40
Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa a technickou špecifikáciou. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť názov, výrobcu a značku tovaru a informácie, z ktorých bude vyplývať splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.05.2022 08:12
13.05.2022 10:00
13.05.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.05.2022 08:38 - Vstupná ponuka | 1 226,88 | € | Cena s DPH |
11.05.2022 14:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 223,30 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: