• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2022 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2022 09:50

Detail zákazky Z20224080

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2022 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2022 09:50

Základné údaje

Z20224080

OF-253397

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6422347

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

36253308

HIT Slovensko, s.r.o.

Krásna 1312, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečovací signalizačný vozík

prívesný vozík, jednonápravový, signalizačný

  • 42415200-0 - Pracovné vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečovací signalizačný prívesný vozík
Funkcia
Nový zabezpečovací signalizačný prívesný vozík jednonápravový pre potreby objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nový zabezpečovací signalizačný prívesný vozík ks 1
celková hmotnosť kg 750
pohotovostná hmotnosť kg 400
ložná plocha (šxd) mm 1195x1950
nastaviteľné oporné nohy ks 2
počet náprav ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
žiarovo zinkovaná konštrukcia áno
brzdený áno
ručná brzda áno
nájazdová brzda áno
výškovo nastaviteľné oje s vymeniteľným spojovacím zariadením pre guľu alebo čap áno
pojazdové kolesá na oceľových diskoch s pneumatikami o priemere R13", pevne uchytené na ráme áno
plnohodnotná rezerva s rovnakými parametrami ako pojazdové kolesá áno
ložná plocha s vysokými bočnicami áno
akubedňa (púzdro) pre batérie áno
 2. Signalizačná nadstavba
Funkcia
Nová signalizačná nadstavba
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
signalizačná nadstavba ks 1
veľkosť tabule mm 1700x2500
signalizačné svetlo o priemere 200 mm STN EN 12352 L8H ks 15
výstražné svetlo o priemere 300 mm STN EN 12352 L9H ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dvojdielna tabuľa vyrobená s súlade s pravidlami cestnej premávky, červeno - biele šifrovanie áno
polohovanie hornej časti svetelnej tabule, manuálne alebo motorové áno
istenie hornej časti tabule proti zaťaženiu vetrom áno
dopravná značka C4 s polohovateľnou mechanickou šípkou nachádzajúca sa na spodnej tabuli áno
plocha tabule aj dopravná značka C4 potiahnutá reflexnou fóliou áno
svetelná šípka a kríž typu B s 2 ks LED svetlá o priemere 300 mm STN EN 12352 L9H áno
svetelná šípka zložená z 15 ks LED svetiel o priemere 200 mm STN EN 12352 L8H áno
nabíjateľná nová AKU batéria 12 V, ktorá zaistí dobu prevádzky svetelnej signalizácie najmenej 12 hodín nepretržite áno
nabíjačka AKU batérie 12 V - pripojená pohyblivým prívodom áno - potrebnou súčasťou signalizačného vozíka
osvetlenie prívesu so zástrčkou áno - potrebnou súčasťou signalizačného vozíka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, do tejto ceny zahrnie aj dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
2. Dodávateľ zabezpečí záručný servis, dodanie náhradných dielov na daný predmet zákazky počas záručnej doby (podľa aktuálnej potreby objednávateľa).
3. Dodávateľ garantuje všeobecnú min. 24 mesačnú zákonnú záruku, ktorá začína plynúť dňom doručenia predmetu zákazky objednávateľovi.
4. Dodávateľ zabezpečí odborné zaškolenie obsluhy v mieste plnenia v čase dodania predmetu zákazky.
5. Dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy elektronicky predloží katalógy položiek predmetu zákazky, prípadne webový odkaz na daný predmet zákazky s uvedením ich obchodného názvu, ich cenu bez/s DPH a celkovú cenu predmetu zákazky, prospektový materiál alebo technický list k tovaru v slovenskom jazyku, príp. v českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností a parametrov tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek predmetu zákazky.
6. Dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy elektronicky oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie zákazky.
7. Objednávateľ požaduje dodanie vozíka s požadovanými vlastnosťami, nového s príslušnou dokumentáciou do 4 kalendárnych mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
8. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. V prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
9. Miestom dodania je sídlo objednávateľa v meste Košice.
10. Súčasťou plnenia predmetu zákazky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky objednávateľovi technickú dokumentáciu: dokument o zápise údajov o vonkajšom vybavení (svetelná šípka) na okresnom úrade a o zápise do osvedčenia o evidencii vozidla, osvedčenie o evidencii vozidla, vyhotovenie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy (preberací-odovzdávací protokol), vyhlásenie o zhode vozidla COC. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
11. Preberanie tovaru sa môže uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
12. Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v zmysle ustanovení zák. č. 106/2018 Z.z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke.
13. Jediná a konečná faktúra bude uhradená formou bezhotovostného platobného styku. Zálohy nebudú poskytované.
14. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi v Slovenskej republike, inak je objednávateľ oprávnený faktúru v lehote splatnosti vrátiť dodávateľovi na prepracovanie. Lehota splatnosti faktúry začne v takom prípade plynúť  až odo dňa doručenia opravenej faktúry objednávateľovi.
15. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je aj dodací list potvrdený objednávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bardejovská 6, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

12.05.2022 00:00 — 11.08.2022 23:59

1,00 Kus

7 250,00

7 250,00

Uchádzač vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie údaje o ponúkanom predmete zákazky, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti určené / uvedené objednávateľom v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.04.2022 14:48

06.05.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.05.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 200
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.05.2022 15:21 - Vstupná ponuka 7 250,00 € Cena bez DPH
05.05.2022 15:21 - Najvýhodnejšia ponuka 7 250,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS