• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2022 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2022 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2022 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2022 15:05

Detail zákazky Z20224079

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2022 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2022 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2022 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2022 15:05

Základné údaje

Z20224079

OF-251679

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6416761

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

07515910

Hengst Air Filtration Czech Republic s.r.o.

Slovanská 781, Liberec, 46312, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vreckové filtre a HEPA filtre pre VZT na operačné sály

Vreckové filtre, HEPA filtre

  • 42913000-9 - Olejové, benzínové a nasávacie vzduchové filtre
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Filtre pre vzduchotechniku I. a II. stupeň a koncové HEPA filtre
Funkcia
zabezpečenie správnej funkcie vzduchotechnických zariadení a hygienických podmienok na operačných sálach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. BKC filter, 800 x 800 x 640/4, trieda G4 ks 24
2. BKC filter, 600 x 600 x 640/3, trieda G4 ks 20
3. BKC filter, 800 x 800 x 640/4, trieda F7 ks 8
4. BKC filter, 1000 x 1000 x 640/5, trieda G4 ks 12
5. BKC filter, 1000 x 1000 x 640/5, trieda F7 ks 4
6. Vreckový filter, 870 x 390 x 360/6, trieda G4 ks 4
7. Vreckový filter, 870 x 390 x 360/6, trieda F9 ks 4
8. Vreckový filter, 490 x 592 x 600/6, trieda F9 ks 8
9. Vreckový filter, 592 x 287 x 500/6, trieda G4 ks 8
10. Vreckový filter, 592 x 592 x 200/6, trieda G4 ks 12
11. Vreckový filter, 592 x 490 x 200/6, trieda G4 ks 8
12. Vreckový filter, 592 x 592 x 400/6, trieda F7 ks 4
13. Vreckový filter, 490 x 592 x 200/5, trieda G4 ks 12
14. Vreckový filter, 592 x 592 x 600/8, trieda F9 ks 8
15. Vreckový filter, 592 x 490 x 600/6, trieda F7 ks 12
16. Vreckový filter, 420 x 805 x 350/4, trieda G4 ks 8
17. Vreckový filter, 420 x 805 x 350/6, trieda F7 ks 4
18. Vreckový filter, 287 x 287 x 500/3, trieda G4 ks 8
19. Vreckový filter, 592 x 287 x 500/6, trieda F7 ks 8
20. Vreckový filter, 287 x 287 x 500/3, trieda F7 ks 8
21. Vreckový filter, 592 x 267 x 370/6/25, trieda G4 ks 8
22. Vreckový filter, 490 x 592 x 370/10/25, trieda F9 ks 4
23. Rámčekový filter, KA40/9KO 490 x 592 x 48, trieda G4 ks 8
24. Rámčekový filter, 610 x 610 x 55, trieda F7 ks 170
25. Hepa filter, 305 x 610 x 292, trieda H13. Rám : MDF. Prevedenie : minipleat. Tesnenie: gumené. Umiestenie : na zadnej strane. ks 70
26.  Hepa filter, 457 x 457 x 78, trieda H13. Rám : MDF. Prevedenie : minipleat. Tesnenie: gumené. Umiestnenie : na zadnej strane. ks 10
27. Hepa filter, 305 x 610 x 150, trieda H13. Rám : MDF. Prevedenie : minipleat. Tesnenie: gumené. Umiestnenie : na zadnej strane. ks 10
28. Hepa filter, 305 x 610 x 78, trieda H13. Rám : MDF. Prevedenie : minipleat. Tesnenie: gumené. Umiestnenie : na zadnej strane. ks 8
29.  Hepa filter, 545 x 545 x 78, trieda H11. Rám : MDF. Prevedenie : minipleat. Tesnenie: gumené. Umiestnenie : na zadnej strane. ks 8
30.  Hepa filter, 294 x 294 x 78, trieda H11. Rám : MDF. Prevedenie : minipleat. Tesnenie: gumené. Umiestnenie : na zadnej strane. ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Filtre vyrobené z certifikovaných materiálov podľa noriem riadenia akosti ISO 9001 a enviromentu ISO 14001.
Filtre testované a certifikované podľa noriem EN 779:2012 a EN 1822:2010.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar podľa technickej a funkčnej špecifikácie, v dohodnutom množstve, čase a mieste (stanovený v elektronických objednávkach) v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie Rámcovej dohody (ďalej len zmluva) a preniesť na Objednávateľa vlastnícke právo k tovaru tvoriaceho predmet zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar tvoriaci predmet tejto zmluvy aj v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami OPETu.
Cena dodávateľa vrátane dopravy tovaru musí zahŕňať všetky náklady na miesto plnenia.
Súčasťou dodávky: všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR.
Požadujeme dodať nový doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS), predloží v elektronickej podobe objednávateľovi: aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus ) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH, cenu spolu za požadovaný počet kusov v € bez DPH, s DPH a cenu celkom za celý predmet zákazky v € bez DPH a s DPH.
Doklady a dokumenty predloží v elektronickej podobe na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa, uvedenú v Objednávkovom formulári.
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predložených dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia, v lehote do 5 pracovných dní odo dňa zaslanie výzvy na predloženie vzorky. Objednávateľ si vyhradzuje právo požadovať 1 ks vzorky z každého druhu / typu tovaru uvedeného v technickej a funkčnej špecifikácii.
Zmluva sa uzavrie na dobu určitú na 12 mesiacov, od nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou, podľa toho čo nastane skôr.
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. Tovar bude objednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 1 roka.
Presné množstvá kusov jednotlivých druhov / typov tovarov a ich dodanie na miesto plnenia Objednávateľa ( 1 miesto plnenia v Bratislave) budú upresnené v Čiastkových výzvach (elektronických objednávkach).
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody: jedna Čiastková výzva ( elektronická objednávka) pol ročne. Spolu 2 čiastkové výzvy (el. objednávky ) za 12 mesiacov.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 14 dní.
Záruka 24 mesiacov.
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody.
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že dohoda o lehote splatnosti faktúry Dodávateľa nie je v hrubom nepomere k právu a povinnostiam dodávateľa zo záväzného vzťahu založeného zmluvou.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí, požiadať písomne, formou e-mailu kontaktnú osobu Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne, formou e-mailu oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania.
Požadované technické a kvalitatívne vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Tieto doklady predloží v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby ) do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent neprijať, z dôvodu nesplnenia požadovaných minimálnych technických a kvalitatívnych vlastností a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne vlastnosti, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
Táto zmluva nadobúda platnosť momentom jej vzniku. Táto zmluva nadobúda účinnosť v deň nasledujúci po dni jej zverejnenia v CRZ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Antolská 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 skupina tovarov

15 190,52

15 190,52

Súčasťou kontraktačnej ponuky musí byť vlastný návrh plnenia zákazky, v ktorom dodávateľ uvedie názov, typové označenie tovaru, výrobcu a podrobnú špecifikáciu tovaru, aby objednávateľ mohol jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických a funkčných parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.04.2022 14:11

05.05.2022 14:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.05.2022 14:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 216
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2022 11:13 - Vstupná ponuka 15 190,52 € Cena bez DPH
04.05.2022 11:13 - Najvýhodnejšia ponuka 15 190,52 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS