• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2022 12:59
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2022 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2022 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2022 16:40

Detail zákazky Z20224078

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2022 12:59
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2022 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2022 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2022 16:40

Základné údaje

Z20224078

OF-253467

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6434166

Objednávateľ

36069841

Úrad pre reguláciu sieťových odvetví

Tomášikova 19081/28C, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebooky 15"

Notebook

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook kancelársky
Funkcia
Kancelársky NB vrátane OS a kancelárskych programov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Uhlopriečka displeja " 15,0 15,6
USB 3.0 ks 2
USB-C ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Operačný systém Windows Pro. 64 bit (v. 10 alebo upg. na v. 10)
Rozlíšenie displeja min. 1920x1080
Typ displeja IPS, antireflexný
Typ procesora Intel Core i5 1135G7 TigerLake, alebo výkonový ekvivalent
Frekvencia procesora min. 2,3 GHz
Výkon procesora podľa PassMark min. 10000 (procesor musí byť uvedený v http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php)
Operačná pamäť RAM DDR4, min. 16GB
Disk SSD, min. 500GB
Výbava WiFi 802.11, Webkamera, RJ-45, HDMI, Vstavané reproduktory, Kombinovaný port pre slúchadlá/mikrofón, Numerická klávesnica
Klávesnica CZ/SK
Hmotnosť max. 2,0 kg
Rozmery ŠxHxV max. 370 mm x 250 mm x 21 mm
Environmentálne označenie min. ENERGY STAR alebo ekvivalent
Nabíjanie cez USB-C možno nabíjať cez USB-C
Záruka min. 24 mesiacov
Kancelárska aplikácie MS office Sada kancelárskych aplikácií MS office 2019 (alebo novšia)
- Licencia trvalá, pre ministerstvá a OVM
- Jazyková varianta SLOVAK
- Plná kompatibilita s vytváraním a editáciou súborov typu Microsoft DOCX, XLSX, PPTX
Typ vyhovujúci požiadavkám napr.: Lenovo ThinkPad L15 Gen 2, alebo výkonový a rozmerový ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zákazky sú len preukázateľne nové zariadenia a licencie softvéru, objednávateľ neakceptuje tovar používaný, vystavovaný, opravovaný, renovovaný, repasovaný a refurbished zariadenia.
Energetická účinnosť zariadenia musí spĺňať požiadavky na energetickú účinnosť uvedené v aktuálnej verzii normy Energy Star 6.1.
V prípade, že technická špecifikácia nezodpovedá popisu v predmete zákazky má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy s okamžitou platnosťou.
Tovar musí byť doručený bez akýchkoľvek vád. Objednávateľ môže odmietnuť tovar prevziať ak zistí preukázateľné chyby, nedostatočnú kvalitu, rozdiel v množstve alebo zmenu v použitých komponentoch.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ je oprávnený vystaviť zálohovú faktúru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bajkalská 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

20.05.2022 07:00 — 24.05.2022 14:00

10,00 ks

14 000,00

11 150,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný rozpis cien (€ bez DPH, € s DPH) na všetky položky podľa jednotlivých druhov tovarov s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.05.2022 12:59

10.05.2022 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.05.2022 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 580
 262
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2022 14:03 - Vstupná ponuka 13 800,00 € Cena s DPH
04.05.2022 14:03 - Najvýhodnejšia ponuka 13 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS