• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2022 12:46
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2022 13:50

Detail zákazky Z20224063

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2022 12:46
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2022 13:50

Základné údaje

Z20224063

OF-253428

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6428652

Objednávateľ

00320960

Obec Prochot

Prochot 271, Prochot, 96604, SVK

Dodávateľ

36286451

TENZONA Slovakia s.r.o.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

ZVÝŠENIE KAPACITY A PODPORA TRIEDENÉHO ZBERU KOMUNÁLNYCH ODPADOV - Logický celok č.2: Manipulácia a spracovanie odpadu

Priemyselná podlahová váha s nájazdom

  • 42923000-2 - Strojové váhy a váhy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multikára
Funkcia
Priemyselná podlahová váha s nájazdom do 3000 kg – 1 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Priemyselná podlahová váha s nájazdom ks 1
Približné požadované rozmery mm 1500 x 1500
Nosnosť 1500/3000 kg , dielik 0,5/1kg kg 3000
Záruka rok 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Priemyselná podlahová váha s nájazdom nová
Obchodná - určené pre obchodné váženie vyžaduje sa
ES overenie vyžaduje sa
Funkcie váhy: váženie; počítanie kusov vyžaduje sa
Prevedenie vážiacej plochy: lak vyžaduje sa
Prevedenie konštrukcie: lak vyžaduje sa
Prevedenie (materiál): lakovaný rám vyžaduje sa
Prostredie suché, prašné
Umiestnenie váhy na podlahy
Tenzometrické snímače 4 x IP65
Nájazd k plošinovej váhe ako súčasť váhy vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ sa uchádza o poskytnutie dotácie z Operačného programu Kvalita životného prostredia - Prioritná os: 1. Udržateľné využívanie prírodných zdrojov prostredníctvom rozvoja environmentálnej infraštruktúry, Špecifický cieľ: 1.1.1 Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov. Kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2021-72 Triedený zber komunálnych odpadov
Na plnenie Zmluvy sa vzťahujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska, verzia platná v čase uzavretia Zmluvy, 2. Časť "Všeobecné zmluvné podmienky", v plnom rozsahu.
Dodávateľ, ktorý predkladá ponuku ako neplatiteľ DPH, prehlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH, je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná, t. j. Dodávateľ nemá nárok na navýšenie kontraktačnej ceny o DPH.
Objednávateľ požaduje predloženie podrobného rozpočtu s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Dodávateľ uvedie rozpočet jednotlivých položiek s cenami bez DPH aj s cenami s DPH.
Objednávateľ požaduje do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy uvedenie konkrétnej značky, výrobcu, typového označenia tovaru,ktorý bude predmetom dodania (napr. katalógový list, technický opis a pod.), jednotlivých položiek, na základe ktorých preukáže splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, tovaru.
Objednávateľ požaduje špecifikovaný tovar, ktorý zodpovedá najlepšie dostupnej technike.
Súčasťou dodania predmetu zákazky sú aj doklady a dokumenty, nevyhnutné na jeho riadne používanie, vrátane návodov v slovenskom/českom jazyku.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
V prípade nedodržania technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii technických vlastností a osobitných požiadavok na plnenie objednávateľa, bude táto skutočnosť považovaná za podstatné porušenie zmluvy a verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodaniaslužby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný poskytnúť súčinnosť pri vykonávaní finančnej kontroly, strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP), ktorú má Objednávateľ uzatvorenú s Poskytovateľom NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnenými osobami Poskytovateľa NFP na vykonanie auditu/kontroly sú najmä: Poskytovateľ NFP (Riadiaci orgán/Sprostredkovateľský orgán) a ním poverené osoby,Útvar vnút. auditu RO alebo SO a nimi poverené osoby, NKÚ SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm.a) až f) v súlade s prísluš. Právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prochot 271, Prochot, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika

01.07.2022 08:00 — 31.01.2023 16:00

1,00 celok

3 660,00

3 050,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Vlastný návrh plnenia musí obsahovať rovnaké alebo vyššie parametre ako je uvedené v opise predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.04.2022 12:46

09.05.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.05.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 190
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.05.2022 11:07 - Vstupná ponuka 3 444,00 € Cena s DPH
02.05.2022 11:07 - Najvýhodnejšia ponuka 3 444,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS