• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2022 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2022 12:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2022 13:10

Detail zákazky Z20224034

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2022 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2022 12:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2022 13:10

Základné údaje

Z20224034

OF-253197

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6428696

Objednávateľ

37808427

Žilinský samosprávny kraj

Komenského 48, Žilina, 01109, SVK

Dodávateľ

47902124

SLOVbiz s. r. o.

Stará Vajnorská 37, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Likvidácia a odvoz nebezpečného odpadu s osobitnými požiadavkami z hľadiska prevencie nákaz

nebezpečný odpad, odvoz, likvidácia

  • 90520000-8 - Služby súvisiace s rádioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Likvidácia a odvoz nebezpečného odpadu s osobitnými požiadavkami z hľadiska prevencie nákaz
Funkcia
Odvoz a likvidácia - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy 18 01 03-  N, v zmysle Vyhlášky Ministrestva Životného prostredia SR č. 365/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov.
Miesta pre vyzdvihnutie nebezpečného odpadu sa nachádzajú v mestách: Liptovský Hrádok, Žilina, Turzovka, Bytča, Kysucké Nové Mesto, Turčianske Teplice. Ide o mobilné odberové miesta v Liptovskom Hrádku, Žiline, Turzovke, Bytči, Kysuckom Novom Meste, Turčianskych Tepliciach, veľkokapacitné očkovacie centrum v Žiline a epidemiologickú ambulanciu v Žiline.
Odvoz a likvidácia na týždennej báze, týždenne z každého mobilného odberného miesta, epidemiologickej ambulancie, veľkokapacitného očkovacieho centra, približne 6 vriec odpadu, váha jedného vreca cca 5kg, objem vreca 250 litrov. Cena je vrátane zvozu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo - Likvidácia a odvoz nebezpečného odpadu s osobitnými požiadavkami z hľadiska prevencie nákaz - predpokladaná spotreba 6 mobilných odberových miest, veľkokapacitné očkovacie centrum Žilina a epidemiologickú amb. Žilina počas 12 mesiacov kg 12000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný bezodkladne po uzatvorení zmluvy (najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy) oznámiť Odberateľovi kontaktné údaje poverenej osoby za Dodávateľa.
V rozpočte bude určená jednotková cena -A) za 1 kg zneškodnenia , odvozu a likvidácie ostrého odpadu ako aj nebezpečného odpadu  pre jednotlivé miesta zvozu odpadu. B)za 1 ks klinik boxu na odvoz ostrého odpadu s uvedením jeho objemu.
Cena služby je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa vyzdvihnutie , naloženie, prepravu a likvidáciu uvedených odpadov množstvách uvedených v špecifikácií na základe čiastkových objednávok v pravidelných týždenných intervalovh vrátane dopravy za každý zvoz odpadu z miesta určenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Interval opakovaných plnení každý týždeň pri rámcovej dohode
Odvoz a likvidácia odpadu vykoná Dodávateľ pre Objednávateľa v súlade so Zákonom č. 79/2105 Z.z. o odpadoch v znení neskorších predpisov a Vyhláškou Ministrestva životného prostredia SR č. 365/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov , ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov
Zvoz a likvidácia odpadu bude prebiehať na základe čiastkových objednávok v predpokladaných týždenných intervaloch
Objednávateľ požaduje , aby bol systém objednávania zabezpečený prostredníctvom zriadeného elektronického portálu/emailovej adresy, príp. telefonicky.
Uvedené množstvá uvedené v predmete zákazky sú predpokladané a nie sú právne záväzné- množstvo vyprodukovaného odpadu bude závisieť od vývoja epidemiologickej situácie v SR
Objednávateľ bude počas trvania zmluvy realizovať predmet zákazky na základe aktuálnych a skutočných potrieb, resp. na základe skutočného množstva vyprodukovaného odpadu.
Presné adresy miest odberu odpadu dodá Objednávateľ Dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo kontroly a preváženia skutočného množstva likvidovaného odpadu.
Dodávateľ je povinný strpieť a umožniť orgánom štátneho dozoru kontrolu nakladania s odpadmi v priebehu prepravy a na ich vyžiadanie predložiť dokumentáciu a poskytnúť pravdivé a úplné informácie súvisiace s odpadovým hospodárstvom (OH) v prípade, že takáto kontrola nastane.
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných rozpočtových zdrojov Objednávateľa bezhotovostným platobným stykom a to čiastkovo vystavenými faktúrami na základe vopred odsúhlasenej objednávky.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa vystavenia a doručenia faktúry Objendávateľovi.
Objednávateľ požaduje uvádzať vo faktúrach rozdelenie celkovej ceny podľa jednolivých odbernýchmiest s určením množstva pre jednotlivé miesta.
Objednávateľ požaduje vystavovanie faktúr v papierovej forme s podpisom a pečiatkou.
Podkladom na vystavenie faktúry je povinne sprievodný list nebezpečných odpadov , doklad o skutočnej váhe zneškodneného  odpadu ako aj preberací protokol / potvrdenie o prevzatí nebezpčného , ostrého a biologického odpadu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky.
Ponuka aj rozpočet sa predkladajú v mene EUR (€).
Uvedené množstvá sú orientačné a Objendávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný objem zákazky.
Hmotnosť odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení v mieste plnenia.
Zvoz odpadov bude zabezpečený krytou zbernou nádobou alebo uzatvoreným dopravným prostriedkom.
V prípade, že Dodávateľ uzatvoril  zmluvu s dopravcom, ktorej predmetom je preprava nebezpečného odpadu, alebo vykoná prepravu nebezpečného odpadu sám prostredníctvom vlastnej dopravy, je povinný:a) zabezpečiť prepravu nebezpečného odpadu v súlade so zákonom a súhlasom, ak vyžaduje jeho udelenie,b) vykonať prepravu nebezpečného odpadu dopravnými prostriedkami, ktoré vyhovujú ustanoveniam medzinárodných    zmlúv o preprave nebezpečných vecí c)ak nevykonáva prepravu sám, je povinný zabezpečiť ju u dopravcu oprávneného podľa osobitných    predpisov
Ak je preprava zabezpečovaná treťou osobou - je Dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť Objednávateľovi.
Dodávateľ predloží do 2 dní od uzatvorenia zmluvy Objednávateľovi kópiu dokumentov o oprávnení podnikať v oblasti nakladania s nebezpečným odpadom vrátane udelených súhlasov príslušnej miestnej štátnej správy na nakladanie  s nebezpečným odpadom vrátane prepravy; ak prepravu zabezpečuje prostredníctvom tretej osoby - predloží povolenie tejto tretej osoby.
!!!UPOZORNENIE - vzhľadom na nové podmienky elektronického trhoviska- Požaduje sa uviesť VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY v rámci kontraktačnej ponuky. Táto príloha bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy a bez vloženia vlastného návrhu vrátane požadovaných príloh nie je možné túto povinnú prílohu odsúhlasiť v stanovenej lehote 3 pracovných dní. Túto prílohu nie je možné dodatočne doplniť , musí byť súčasťou kontraktačnej ponuky a obsahovať požadované informácie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 2622/48, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 kpl

74 400,00

62 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením množstva a jednotkovej ceny v EUR s DPH a bez DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.05.2022 08:34

09.05.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.05.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 216
 33
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.05.2022 09:15 - Vstupná ponuka 74 376,00 € Cena s DPH
09.05.2022 11:37 - Najvýhodnejšia ponuka 68 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS