• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2022 14:19
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2022 14:52
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2022 17:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2022 17:15

Detail zákazky Z20224021

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2022 14:19
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2022 14:52
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2022 17:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2022 17:15

Základné údaje

Z20224021

OF-253390

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6428748

Objednávateľ

00738301

Nemocnica pre obvinených a odsúdených a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Súdna 15, Trenčín, 91196, SVK

Dodávateľ

31571697

GLOBUS spol. s r.o.

Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka mlieka a mliečnych výrobkov I.

mlieko¸ mliečne výrobky¸ jogurt¸ puding, termix, syr¸ bryndza, tvaroh

  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15551310-1 - Neochutený jogurt
  • 15551320-4 - Ochutený jogurt
  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15511400-7 - Polotučné mlieko
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15551000-5 - Jogurt a ostatné fermentované mliečne výrobky
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko¸ mliečne výrobky
Funkcia
Tovar bude použitý pri príprave jedál ako potravina pre zariadenia spoločného stravovania, ako aj potravina určená na priamy konzum a kuchynskú úpravu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mlieko trvanlivé kravské¸ balené tetrapak¸ polotučné ¸ 1 l¸ 1¸5 % ks 7 000
Mlieko trvanlivé kravské, balené tetrapak, polotučné, 250 ml, 1,5 % ks 2 100
Smotana kyslá 16 % ¸ balené téglik 200 ml ks 1 060
Smotana kyslá 24 %¸ balené tetrapak 1 liter ks 65
Smotana 31 %¸ balené tetrapak 1 liter ks 125
Šľahačka spray, tuk najmenej 17 %, ošetrené UHT, balenie 250 ml ks 50
Smotana trvanlivá , balenie tetrapak 250 ml, minimálne 30 % tuku ks 750
Acidofilné mlieko, balené téglik,  minimálne 200 gr., 3,5 % tuku ks 4 800
Acidofilné mlieko ochutené, balené tetrapak 330 ml ks 2 800
Mliečna ryža, balené tetrapak 200 ml ks 2 900
Jogurt Probio, biely, tuk najmenej 3,5 %, balenie 150 ml ks 1 300
Jogurt Probio, smotanový ovocný, ovocná zložka 15 %, tuk 10 %, balenie 150 ml ks 900
Jogurt biely, tuk najmenej 4,5 %, balenie 150 ml ks 4 600
Jogurt smotanový ovocný, ovocná zložka 15 %, tuk 10 %, balenie 150 ml ks 7 000
Puding so šľahačkou 200 ml ks 3 900
Termix z tvarohu 90 g, 48 % tvarohu ks 4 500
Syr - tehla EIDAM, sušina najmenej 40 % kg 1 150
Syr -  tehla EIDAM údený, sušina najmenej 40 % kg 350
Syr - tehla EIDAM plátky, balený minimálne 100 g ks 4 800
Bryndza plnotučná, balenie minimálne 125 g, množstvo ovčej zložky min . 50 % hmotnosti zo sušiny výrobku, tuk v sušine min. 48 %, sušina min. 44 % kg 120
Tvaroh hrudkovitý , balenie 250 g ks 2 200
Tavený syr ( 8 ks v balení), minimálne 140 g bal. 2 300
Tavený syr (3 ks v balení), minimálne 141 g bal. 1 400
Cottage syr biely, 150 g balenie téglik ks 1 400
Mozzarella 125 g ks 1 650
Syr s bielou plesňou 80 g ks 400
Niva plesnivý syr, originál kg 60
Syr balkánsky, balenie 200 g ks 200
Syr balkánsky, balenie 1,25 kg ks 40
Syr tavený črievko 1 000 g kg 20
Parmezán, balenie 100 g ks 60
Syr s bielou plesňou 120 g ks 1 500
Tavený syr črievko, minimálne 140 g, tuk v sušine 50 % ks 4 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu I. trieda
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Rámcová dohoda sa uzaviera na dobu určitú - na 6 mesiacov.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. písm. a)zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 6 mesiacov.
Cena je vrátane dopravy na dve miesta plnenia.
Interval opakovaných plnení.
Objednávky budú realizované približne každý druhý pracovný deň.
Predmet plnenia nebude dodaný jednorazovo, doba plnenia bude 6 mesiacov a technická špecifikácia predmetu zákazky je na 6 mesiacov.
Dodanie tovaru bude na dve miesta plnenia.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, ešte pred riadnym plnením zmluvy, verejný obstarávateľ požaduje predložiť Potvrdenie regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie potravín a surovín.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstva, akosť tovaru. cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatka a podpis zodpovedného pracovníka. Faktúra musí obsahovať aj kód zákazky podľa požiadavky verejného obstarávateľa. Sumy uvedené vo faktúre budú matematicky zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu  jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácie podľa zákona č. 211/2000 Z. z.
Predávajúci musí zabezpečovať dopravu osobou občiansky bezúhonnou v dopravných prostriedkoch vyhovujúcich všetkým hygienickým a potravinovým zákonom, normám a predpisom SR a EÚ. Táto osoba je povinná pri vstupe do objektu kupujúceho, ako aj pri odchode, strpieť vykonávanie nevyhnutných bezpečnostných opatrení zo strany kupujúceho.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy.
Cena za tovar sa rozumie cena vrátane obalu, DPH a dopravy na miesto plnenia určeného kupujúcim a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru, uvedené v menu EUR.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu :meno, priezvisko, email, telefonický kontakt.
Dovoz tovaru  sa bude uskutočňovať do 24 hodín od telefonickej objednávky od obstarávateľa a v pracovných dňoch od 7:00 do 14 :00 hod.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa dodania potraviny.
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavku 1 . triedy akosti.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácie podľa zákona č. 211/2000 Z. z..
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Po uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať na vlastné náklady.
Doprava na miesto plnenia- požiadavky na dopravné vozidlo : maximálna výška 3,8 m, maximálna šírka 3 m.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom bude verejný obstarávateľ považovať: - ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, respektíve s lepšími parametrami ako požadoval, - v súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH (dodávateľ zadá pri súťaži DPH 0,00).
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 6 mesiacov.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude následne dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka neuspokojivá.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Súdna 15, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

6

1,00 celok

84 288,00

35 120,00

požadujem vlastné plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.05.2022 14:19

09.05.2022 14:52

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.05.2022 15:07

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 118
 320
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.05.2022 12:52 - Vstupná ponuka 84 288,00 € Cena s DPH
09.05.2022 12:21 - Najvýhodnejšia ponuka 84 287,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS