00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
44025726
Jarident, s.r.o.
Podtatranská 2501 , Poprad, 05801, SVK
RTG prístroj 3D + Radioviziografia
RTG prístroj 3D; 2D; Intraorálne; Radioviziografia
Tovar, Služba
1. RTG prístroj 3D
|
|
---|---|
Funkcia |
Zdravotnícke zariadenie umožňujúce zobraziť anatómiu zuba z rôznych uhlov; Digitálne zariadenie pre stomatologickú diagnostiku |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Napätie na rontgenke-rozpätie | kV | 40 | 120 | |
2. Anódový prúd | mA | 2 | 16 | |
3. Ohnisko v mm | mm | 0,5 | 0,7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
4. Panoramatické snímkovanie | požaduje sa |
5. 3D snímkovanie | požaduje sa |
6. Možnosť rozšírenia na CAD/CAM funkcionalitu (sken modelov) | požaduje sa |
7. Výška RTG prístroja je nastaviteľná aj pre pacienta na invalidnom vozíku | požaduje sa |
8. Samostatný senzor pre panoramatické a 3D snímkovanie | požaduje sa |
9. Minimálne 5 bodové uchytenie hlavy pacienta | požaduje sa |
10. Samostatný senzor pre kefalometrické snímkovanie | požaduje sa |
11. Možnosť polohovania pacienta Face to Face v stoji aj v sede | požaduje sa |
12. Polohovanie pacienta pomocou laserových lúčov | požaduje sa |
13. Funkcie pre zníženie množstva žiarenia | požaduje sa |
14. Ovládanie prístroja cez dotykový panel na prístroji | požaduje sa |
15. Prístroj optimalizuje kvalitu obrazu dávky v oblasti krčnej chrbtice | požaduje sa |
16. Redukcia žiarenia v oblasti mäkkých tkanív | požaduje sa |
17. Požadované panoramatické parametre: | |
- Štandartné panoramatické programy | požaduje sa |
- Detský program | požaduje sa |
- Maxillary sinus | požaduje sa |
- Segmetované panoramatické programy (bitewing) | požaduje sa |
- LA TMJ | požaduje sa |
- Predprogramované filtre obrazu | požaduje sa |
18. Požadované 3D parametre: | |
- Možnosť voľby FOV | požaduje sa |
- Maximálna výška FOV 18 cm | požaduje sa |
- Maximálna šírka FOV 15cm-16cm | požaduje sa |
- Minimálna veľkosť najväčšieho FOV (bez skladania obrazu) 8x15 cm (vxš) | požaduje sa |
- Detský program | požaduje sa |
- Rozlíšenie - min. 3 rozlíšenia | požaduje sa |
- Najkratší čas skenovania Pan od 6 sek. | požaduje sa |
- Najkratší čas skenovania Ceph min. 6 - 9 sek | požaduje sa |
- Doba RTG žiarenia pri CBCT vyšetrení min. 1 - 2 sek | požaduje sa |
- Čas rekonštrukcie snímkov ( s - min ) / 30 s - 2 min. | požaduje sa |
19. Požadované kefalo parametre: | |
- Detský program | požaduje sa |
- Lateral | požaduje sa |
- Frontal AP/PA | požaduje sa |
- Submento Vertex | požaduje sa |
- Carpus | požaduje sa |
- Predprogramované filtre obrazu | požaduje sa |
- Možnosť konfigurácie Ceph. Ramena vpravo alebo vľavo | požaduje sa |
20. Snímače: | |
- CMOS snímač s priamou konverziou RTG žiarenia pre panoramatické, CSI snímač pre 3D | požaduje sa |
- Snímač s priamou konverziou RTG žiarenia pre kefalo snímkovanie | CMOS |
- Škála šedej na senzoroch min. 14 bit | požaduje sa |
- Akvizičná stanica/ovládací panel | požaduje sa |
- Pre riadenie chodu zariadenia, akvizíciu snímok a zaslanie na PACS | požaduje sa |
- Náhľadový LCD monitor | požaduje sa |
- Možnosť úpravy údajov pacienta | požaduje sa |
- Spracovanie obrazu | požaduje sa |
- Kapacita akvizičnej pracovnej stanice v DICOM formáte | požaduje sa |
- Možnosť uloženia štúdie na CD/DVD nosič | požaduje sa |
- Požiadavka pre pripojiteľnosť | požaduje sa |
- Pripojenie na NIS | požaduje sa |
21. Softvér: | |
- Neobmedzený počet licencií programu bez dodatočných poplatkov | požaduje sa |
- Dodávka 3D diagnostického softwéru, licencia pre min 6 – 10 PC | požaduje sa |
- Dodanie továrenského PC s monitorom | požaduje sa |
- Možnosť napojenia na nemocničný systém PACS | požaduje sa |
2. RTG - Intraorálne 2D
|
|
---|---|
Funkcia |
Digitálne zariadenie na zhotovenie intraorálnych a bitewing snímok |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Generátor - konštantný potenciál, vysokonapäťové DC | kHz | 100 | 200 | |
2. Napätie rontgenky - voliteľné | kV | 60 | 70 | |
3. Prúd rontgenky | mA | 7 | ||
4. Ohnisko | mm | 0,4 | 0,7 | |
5. Celková filtrácia | mm | 2,0 mm | ||
6. Doba expozície | s | 0,02 | 3,2 | |
7. SSD (vzdialenosť zdroja - kože) - štandartný kolimátor | mm | 200 | 240 | |
8. Sieťové napätie - 115 - 240 VAC +- 10% | V | 115 | 240 | |
9. Dosah | cm | 216 | ||
10. Hmotnosť | kg | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
11. Prevedenie nástenné | požaduje sa |
3. Digitálny RVG Senzor
|
|
---|---|
Funkcia |
Radioviziografia - intraorálny senzor na presnejšiu diagnostiku a ochranu zdravia pacienta pre ionizačným žiarením |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Rozmery senzoru veľkosti 1 | mm | 24x36 | ||
2. Rozlíšenie - teoretické | lp/mm | 25 | 26 | |
3. Rozlíšenie - viditeľné | lp/mm | 20 | 25 | |
4. Dĺžka kábla s aktívnou ochranou | m | 3 | ||
5. Priemer kábla s aktívnou ochranou | m | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
6. Port USB 2.0 / USB 3.x | požaduje sa |
7. Materiál kábla vystužený kevlarom | požaduje sa |
8. Software a ovládače - CliniWiew, VixWin3.6 (Gx Picture4.0) alebo TWAIN | požaduje sa |
9. Pripojitelnosť - monitorovanie funkčného stavu zariadenia | požaduje sa |
10. Ochrana/ bezpečnostné prvky zariadenia - pre prepätím a nadprúdom, nízky výkon | požaduje sa |
Názov |
1.0 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je 3D RTG Zubný; RTG - Intraorálne 2D a Digitálny RVG Senzor, ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len "zariadenie“). |
2.0 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o zariadení, v rozsahu - názov a typ prístroja, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností prístroja tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností prístrojov). |
3.0 Dodávateľ je povinný spolu so zariadením dodať kompletnú sprievodnú dokumentáciu, ktorá musí obsahovať aj užívateľskú príručku v slovenskom jazyku. |
3.1 Dodávateľ po dodaní zariadenie inštaluje, odskúša a uvedie do prevádzky v mieste plnenia. Následne vyhotoví Preberací protokol a Inštalačný protokol. Inštalačný protokol sa samostatne nevyhotovuje, ak je súčasťou Preberacieho protokolu. |
3.2 Dodávateľ zaškolí na obsluhu zariadenia príslušný personál objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia zariadenia objednávateľom t.j. od podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. Dodávateľ vystaví protokol o zaškolení pracovníkov a doručí ho najneskôr do 3 dní odo dňa zaškolenia. |
3.3 Zariadenie musí byť dodávateľom dodané nové, nepoužívané, nerepasované a kompletné. Objednávateľ je oprávnený neprevziať zariadenie dodané po častiach. |
3.4 Zariadenie sa považuje za riadne dodané ak je dodávateľom dodané v súlade s jeho špecifikáciou uvedenou v zmluve, podmienkami dodania podľa tejto zmluvy, spolu s príslušnou dokumentáciou, bol podpísaný Preberací protokol a Inštalačný protokol a Protokol o zaškolení personálu na obsluhu (s menným zoznamom zaškolených osôb a ich podpismi). |
4.0 Dodávateľ je povinný dopraviť zariadenie na miesto dodania na vlastné náklady. Miestom dodania je pracovisko objednávateľa - Stomatologická klinika. |
5.0 Lehota plnenia zmluvy (dodania zariadenia) je 8 týždňov odo dňa platnosti zmluvy. |
6.0 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní zariadenia (bod 3.4). |
6.1 Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť a doručiť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
7.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou zariadenia predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie verejného obstarávania: Položkovitý rozpočet predmetu zmluvy (ďalej len "rozpočet") podľa bodu 7.1. |
7.1 Ceny uvedené v rozpočte sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy. |
7.2 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH. |
8.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou zariadenia predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie zdravotníckej techniky: |
a) Prospektový materiál ponúkaného zariadenia s popisom technických vlastností zariadenia tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností zariadenia. |
b) CE certifikát/Declaration of Conformity vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia, úradne preložené do slovenského jazyka. |
c) Vyhlásenie o zhode - trvanie a platnosť certifikátu na základe ktorého bol vydaný ŠUKL kód. |
9.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 8.0 a bod 2.0) nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
10.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 8.0 a bod 2.0) budú dodávateľom doručené v stanovenom termíne ale dodávateľ nedoručí správne doklady alebo objednávateľ nadobudne dôvodnú pochybnosť o dôveryhodnosti doručených dokladov, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
11.0 Dodávateľ je povinný zariadenie dodať v lehote plnenia zmluvy. Presný dátum a čas prevzatia zariadenia si zmluvné strany dohodnú najmenej 2 pracovné dni vopred elektronicky, kontaktovaním Objednávateľa - Stomatologickú kliniku v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 15.00h. |
12.0 V prípade, že podmienkou riadneho dodania zariadenia je poskytnutie súčinnosti zo strany objednávateľa musí dodávateľ požiadavku súčinnosti presne zadefinovať najneskôr spolu s predložením dokladov podľa bodu 8.0. Po dobu omeškania objednávateľa s poskytnutím súčinnosti nie je dodávateľ v omeškaní s dodaním zariadenia. Objednávateľ je povinný informovať dodávateľa o akýchkoľvek skutočnostiach, ktoré by mohli mať vplyv na poskytnutie súčinnosti. |
13.0 Záručná doba na zariadenie je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom (t.j. odo dňa podpisu Inštalačného protokolu). |
14.0 Dodávateľ je povinný zabezpečiť objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby zariadenia počas trvania záručnej doby. |
14.1 Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami, komunikujúcimi v slovenskom jazyku. |
14.2 Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy elektronicky v rámci záručného servisu. |
14.3 Dodávateľ zabezpečí záručný servisný zásah do 24 hodín od nahlásenia poruchy / sobota, nedeľa a sviatok sa do lehoty nezapočítava/. Dodávateľ odstráni poruchu v čo najkratšom čase, najneskôr do 2 pracovných dní od nástupu na opravu poruchy ak nie je potrebný náhradný diel. Ak je potrebný náhradný diel, dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť výmenu náhradného dielu do 3 dní od odsúhlasenia jeho výmeny objednávateľom najneskôr do 7 pracovných dní od nástupu na opravu. Za oznámenie poruchy sa považuje aj oznámenie e-mailom. |
14.4 Dodávateľ predloží kontakt na servisného technika poskytujúceho záručný servis v rozsahu: meno, tel. číslo, e-mail do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
14.5 Garancia dodania náhradných dielov: min 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
14.6 Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru a následne nepodpísať preberací protokol pre preukázateľné vady dodaného tovaru / napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod./ |
14.7 Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu zariadenia, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov. |
15.0 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok z Osobitých požiadaviek na plnenie tejto zmluvy. |
16.0 Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľa bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom. |
16.1 V prípade porušenia bodu 16.0 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
17.0 Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
18.0 Predmet zmluvy je hradený z kapitálových výdavkov zo štátneho rozpočtu a objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak poskytovateľ finančných prostriedkov (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky) neposkytol objednávateľovi z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu na realizáciu tejto zmluvy alebo už poskytnuté finančné prostriedky na realizáciu tejto zmluvy verejnému obstarávateľovi odňal. |
18.1 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu uvedenom v bode 18.0, nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
Rastislavova 43, Tr. SNP č. 1, Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
19.05.2022 14:18 — 14.07.2022 15:00
1,00 celok
79 830,51
79 830,51
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o zariadení, v rozsahu - názov a typ prístroja, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností prístroja tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností prístrojov), v zmysle Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.2.3 v OPEP.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.04.2022 14:34
11.05.2022 08:00
11.05.2022 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.04.2022 10:02 - Vstupná ponuka | 78 745,00 | € | Cena bez DPH |
10.05.2022 17:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 78 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: