35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36597767
eSOLUTIONS s.r.o.
Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK
Zaobstaranie Office365
Softvér, Microsoft Office 365, licencia, podpora
Služba, Tovar
1. Rámcová dohoda podľa čl. XVI OPEP, 2. časť „VZP“ - Zaobstaranie Office365
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom verejného obstarávania je obstaranie Microsoft 365 pozostávajúcich z licencií Microsoft 365 Business Basic v rozsahu 140 (stoštyridsať) ks a Microsoft 365 Business Standard rozsahu 5 (päť) ks s dĺžkou predplatného každej licencie 12 (dvanásť) mesiacov, ako aj služieb podpory Office365 podľa potrieb Objednávateľa, v rozsahu najviac 1 (jeden) osobodeň, resp. 8 (osem) osobohodín mesačne, po dobu 12 (dvanásť) mesiacov, a to podľa požiadaviek a špecifík uvedených v opisnom formulári, resp. Rámcovej dohode. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Microsoft 365 Business Basic Dĺžka predplatného obdobia každej licencie je 12 mesiacov | ks | 140 | ||
Microsoft 365 Business Standard Dĺžka predplatného obdobia každej licencie je 12 mesiacov | ks | 5 | ||
Podpora Office365* (1 osobodeň = 8 osobohodín) | osobodeň* | 12 |
Názov |
I.PLNENIE |
I.1 Miesto poskytovania predmetu Rámcovej dohody bude upresnené Poskytovateľovi v rámci územného obvodu Bratislavy. |
I.2 Vrátane dopravy na miesto poskytovania predmetu Rámcovej dohody. |
I.3 Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér, zakúpený cez oficiálny distribučný kanál spoločnosti Microsoft. |
I.4 Plnenie musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Rámcovej dohode. |
I.5 Objednávateľ nie je povinný prevziať plnenie v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Rámcovej dohode. |
I.6 Poskytovateľ je povinný dodať licencie (s dĺžkou predplatného každej licencie 12 (dvanásť) mesiacov) v zmysle požiadaviek Objednávateľa, resp. vykonať aktiváciu služieb najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti (písomnej, resp. emailom) zo strany Objednávateľa. |
I.7 Poskytovateľ predloží do 5 (päť) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody nasledujúce doklady a dokumenty: |
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Rámcovej dohody a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu Rámcovej dohody v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail. |
b) vyplnenú Prílohu č. 1 Špecifikácia ceny a Prílohu č. 2 Návrh na plnenie kritéria k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu Rámcovej dohody podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Poskytovateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru. |
I.8 Poskytovateľ je povinný poskytovať služby Podpory Office365 počas trvania Rámcovej dohody v období 12 (dvanásť) mesiacov a to v súlade s touto Rámcovou dohodou, na základe čiastkových výziev Objednávateľa. |
I.9 Služby Podpory Office365 operačného systému spočívajú najmä v podpore pri prevádzke, užívaní a riešení incidentov týkajúcich sa tohto IS, konfiguračných prácach na rozvoji integrácií na interné systémy s využitím Graph API a Enterprise aplikácií, a bezpečnosti (MFA vrátane výnimiek) v rozsahu dodaných licencií, poskytovaní konzultácii, resp. školení a v obnove prevádzky po vyriešení prípadnej havarijnej situácie. V zmysle uvedeného Objednávateľ požaduje zo strany Poskytovateľa prístup k helpdesku s dostupnosťou 24/7 a garantovanou odozvou najneskôr nasledujúci pracovný deň. |
II. CENA |
II.1 Cena za obstarávaný predmet Rámcovej dohody musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách. |
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu zákazky, ako aj primeraného zisku. |
II.3 Celková cena v zmysle tejto Rámcovej dohody bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne poskytnutého predmetu Rámcovej dohody. |
II.4 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Rámcovej dohody. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Celková cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet zákazky. Ceny predloží v elektronickej forme. |
II.5 Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta plnenia predmetu Rámcovej dohody. Miesto plnenia predmetu Rámcovej dohody nemá vplyv na jednotkové ceny. |
II.6 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Poskytovateľ vystaví faktúru za dodané licencie (s dĺžkou predplatného každej licencie 12 (dvanásť) mesiacov) do 15 (pätnásť) dní odo dňa ich preukázateľného dodania na podklade podpísaného protokolu. Za deň dodania sa považuje deň ich preukázateľného odovzdania Objednávateľovi. |
III.2 Poskytovateľ vystaví faktúru za služby Podpory Office365 vždy ku dňu naplnenia mesačného rozsahu 1 (jeden) osobodeň, t. j. 8 (osem) osobohodín, resp. v prípade nenaplnenia daného mesačného rozsahu, k poslednému dňu daného kalendárneho mesiaca a to v rozsahu pomeru skutočne vykonaných a Objednávateľom schválených (elektronicky prostredníctvom emailu) činností k mesačnému rozsahu. Uvedený rozhodný deň sa zároveň považuje za deň poskytnutia plnenia. |
III.3 Podkladom pre zaplatenie ceny za predmet Rámcovej dohody podľa bodu I.8 a I.9 budú faktúry vystavené Poskytovateľom. Faktúry budú vystavené výlučne počas obdobia platnosti Rámcovej dohody vygenerovanej v Elektronickom kontrakčnom systéme (ďalej len “EKS“). Poskytovateľovi vznikne právo na vystavenie faktúr dňom riadneho a včasného poskytnutia plnenia predmetu Rámcovej dohody. |
III.4 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo Rámcovej dohody, dodatku, referenčné číslo u Objednávateľa, popis plnenia v zmysle predmetu Rámcovej dohody, bankové spojenie v zmysle Rámcovej dohody. |
III.5 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa doporučeného, resp. osobného doručenia faktúry do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade s Rámcovou dohodou, Objednávateľ má právo vrátiť ju Poskytovateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
III.6 Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočne poskytnuté plnenie. |
III.7 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre. |
IV. ODSTÚPENIE OD RÁMCOVEJ DOHODY, PODSTATNÉ PORUŠENIE RÁMCOVEJ DOHODY, ZMLUVNÁ POKUTA |
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. Rámcovej dohode sa považuje za podstatné porušenie Rámcovej dohody, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Rámcovej dohody. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Poskytovateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2 (dve) % z hodnoty zákazky, minimálne však vo výške 700 (sedemsto) EUR. |
IV.2 Poskytovateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený poskytovať služby, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. Rámcovej dohody, inak ide o podstatné porušenie Rámcovej dohody, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Rámcovej dohody. |
IV.3 V prípade odstúpenia od Rámcovej dohody z dôvodu jej podstatného porušenia Poskytovateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Poskytovateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Poskytovateľom. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
V.1 Poskytovateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky. |
V.2 Poskytovateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z Rámcovej dohody, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
V.3 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Rámcovej dohody riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. Rámcovej dohode. |
V.4 Táto Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 (dvanásť) kalendárnych mesiacov, odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. Rámcová dohoda nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv - vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky. Množstvo uvedené v Technickej špecifikácii, v časti „Podpora Office365“ je maximálne množstvo, ktoré nie je možné prekročiť. Skutočné poskytnuté množstvo, bude určené na základe samostatných čiastkových výziev Objednávateľa. |
V.5 Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkový zazmluvnený počet osobohodín ani celkový objem finančných prostriedkov, ktoré boli na ich obstaranie určené, a to bez nároku na akúkoľvek kompenzáciu zo strany Poskytovateľa. |
V.6 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 - Návrh na plnenie kritéria. |
V.7 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. v Rámcovej dohode sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
157,00 ks
15 012,20
15 012,20
v zmysle OF.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.04.2022 13:49
06.05.2022 13:00
06.05.2022 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.04.2022 15:48 - Vstupná ponuka | 14 998,00 | € | Cena bez DPH |
05.05.2022 16:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: