• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2022 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2022 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2022 14:20

Detail zákazky Z20223973

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2022 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2022 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2022 14:20

Základné údaje

Z20223973

OF-252411

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6428762

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky spotrebný materiál

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný kancelársky materiál
Funkcia
Spotrebný kancelársky mater využívaný na administratívnu činnosť.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Poznámkový blok A5 linajkový 80 listový ks 200
2. Poznámkový blok A6 linajkový 80 listový ks 200
3. Valcek MFG2021.01 ks 30
4. Samolepiace cenove etikety 23x16 - 54rol/bal. bal 4
5. Špendlíky na tabule a nástěnky, 100 ks bal 50
6. Euroobal na katalógy DONAU s chlopňou 12ks bal 30
7. Plastový box na gumičkou - hrúbky 800 µm ks 30
8. Doska prešpán s gumičkou A4 ks 300
9. Maped Expert HD 90 zosivacka ks 10
10. Obchodná kniha A4/200l - linajková tvrde dosky ks 50
11. Termo páska 57/60/12 ks 150
12. Samolepiace vrecko 57x90mm bal 10
13. Xerox papier A3 80g bal 150
14. Roller opravný korektor 4,2 mm 12 m ks 400
15. Laminovacia fólia 9,5 x 6 bal 20
16. Xerox papier A4 80g color 500ks bal 100
17. Listova spona 78, Durable zinok/100 ks bal 50
18. Listova spona 50, Durable zinok/100 ks bal 400
19. Stabilo ALL ceruza na kožu ks 20
20. Zakladač, kartónový, 100 mm, DONAU ks 200
21. Papier uhlový čierný A4/25ks bal 100
22. Popisovač na biele tabule 2,5mm mix 4 farieb bal 30
23. Magnetická stierka na tabulu ks 30
24. Obal „L“, PP, A4, lesklý bal 50
25. Podložka pod myš, 220 x 180 x 1,5mm ks 10
26. Pero so stojanom Q-CONNECT ks 50
27. Stlačený vzduch 600ml ks 30
28. Drôtený stojan na spony malý ks 50
29. Americký klip na visačku, 100 ks bal 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. šité , 80 listové , blok je v kratšej strane pre vyššiu odolnosť zosilnený farebnou lemovkou. Listy z kvalitného recyklovaného papiera sú pre ľahšie a presné vytrhnutie perforované.
2. šité , 80 listové , blok je v kratšej strane pre vyššiu odolnosť zosilnený farebnou lemovkou. Listy z kvalitného recyklovaného papiera sú pre ľahšie a presné vytrhnutie perforované.
3. farbiaci valček je kompatibilný k štíkovačom: Jolly JP6, Jolly JS14, Jolly JS16, Jolly JC20
4. Klasické cenové etikety na jednoduché označovanie vášho tovaru. Etikety nezanechávajú stopy lepidla, napriek tomu pevne držia. Počet kotúčikov v balení 54 . Počet etikiet na kotúčiku 870. farba biela
5. Farebné pripínačky do korkových tabúľ. Balenie obsahuje 100 kusov.
7. Transparentný  box s tromi chlopňami vyrobený zo silného polypropylénu hrúbky 800 µm, uzatvárateľný gumičkou. Rozmery (v×hך) 300×220×30 mm. mix farieb - Kapacita 300 listov
8. materiál: 390 g/m2 leskla lepenka ( prešpán )gumičky cez rohy s 3 vnútornými chlopňami
9. Komfortná zošívačka so zásobníkom na 400 ks náplní. Možnosť regulácie hÍbky vkladania papiera do 38 mm. Náplne 23/10. Na 90 listov.
10. Záznamová kniha s tvrdým obalom, A4, 200 listov, linkované listy
11. gramáž papiera 48 g/m2 - návin 44m farba biela
12. Samolepiaca taška z priehľadného mäkkého filmu. otvor zboku DURABLE 100ks/bal.
13. Xerografický papier - A3, 80 g, 500 listov papier biely , opacita (nepriehľadnosť) min. 90 % belosť 146 CIE ± 3
14. Roller opravný korektor 4,2 mm 12 m
15. laminovacia fólia • 100 kusov/bal. • rozmery: 6 × 9,5 cm • na tepelné laminovanie 80mic.
16. Kancelársky papier farebný A4 80g. balenie 500 list.
17. 18. kancelárske listové spony vyrobené z oceľového drôtu, jednoduché a rýchle zopnutie dokumentov, dĺžka: 78 , 50mm / 100 spôn v krabičke
19. Grafitová ceruzka na kožu. Vodou zmývateľná.
20. A4 materiál: kartón v nezloženom stave rozmery: 100x255x320 mm balenie: 1 ks farba modra
21. Papier uhľový čierny, formát A4, balenie: 25 ks Čierny kopírovací papier do písacích strojov alebo ručné písanie.
22. farba uzáveru sa zhoduje s farbou atramentu kuželovitý, polyesterový hrot rýchloschnúci atrament bez uzáveru nevyschne aj 9 hodín hrúbka písma: 2,5 mm
23. magnetická, na utieranie bielych a flipchartových tabúľ, bez krytu sa dá pripevniť na magnetickú tabuľu rozmer: 11 x 5,7 x 2,5 cm
24. priehľadný „L" obal na dokumenty z polypropylénu • otváranie zhora a po dlhšej strane • lesklý • formát A4 • hrúbka: 190 µm ( 0,11 mm) 10ks / bal. - mix farieb / priesvitný
25. Povrch - textil
26. Plastové pero na stojane s prilepovacou základňou, spojené 58 cm retiazkou. Dodávané s čiernou náplňou a 2 náhradnými náplňami. Farba čierna
27. Čistící spray pro těžko přístupné oblasti počítače a příslušenství. 600ml.
28. drôtený stojan na kancelárske spony okrúhleho tvaru • rozmery: 80 x 30 mm • v čiernej farbe
29. Americký klip na visačku, 100 ks klipy na uchytenie visačiek, menoviek alebo identifikačných kariet na odev • dodávaný ako
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, balenia, naskladnenia a vyloženia na miesto plnenia. Dodávateľ dopraví tovar na vlastné náklady na objednávateľom určené miesto dodania.
Požadujeme dodať originálny tovar, alebo ekvivalent.:
- dodanie ekvivalentu v tom prípade, ak bude mať zhodné, alebo lepšie parametre v porovnaní s originálom.
Požaduje sa, aby dodávateľ odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatne vzorky tovaru, ak ním je ekvivalent. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis položiek a sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.
Kupujúci je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, kupujúci neprevezme tovar a predávajúci je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom kupujúcim.
Dodávanie predmetu zmluvy počas trvania zmluvy bude závisieť od priebežných potrieb objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.
Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok po dobu trvania zmluvy na základe emailovej objednávky.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,, nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že Predávajúci ako veriteľ nepostúpi pohľadávky voči Kupujúcemu podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov bez predchádzajúceho súhlasu Kupujúceho ako dlžníka a zároveň sa Zmluvné strany dohodli, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Predávajúceho v rozpore s dohodou podľa prechádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. Súhlas Kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Zriaďovateľa.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová, 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

5 639,41

5 639,41

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.05.2022 12:50

09.05.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.05.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 336
 38
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.05.2022 13:00 - Vstupná ponuka 5 639,41 € Cena bez DPH
09.05.2022 12:56 - Najvýhodnejšia ponuka 5 637,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS