37910337
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
48286621
airo, s. r. o.
Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK
Aktualizácia a ročná podpora VMware
WMware, aktualizácia, podpora
Služba
1. VMware Support and Subscription
|
|
---|---|
Funkcia |
VMware Support and Subscription - podpora prostredia pre virtualizáciu |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Contract ID 41684409 | charakteristika obsiahnutá v Contracte ID 41684409 |
Contract ID 465455734 | charakteristika obsiahnutá v Contracte ID 465455734 |
Názov |
Poskytovateľ je autorizovaným obchodným partnerom spoločnosti VMware. |
Túto skutočnosť poskytovateľ preukáže objednávateľovi do 3 dní po uzavretí zmluvy. |
Zmluva je neplatná v celom rozsahu v prípade, ak poskytovateľ nie je v čase uzavretia zmluvy preukázateľne registrovaným obchodným partnerom spoločnosti VMware. |
Podpora musí byť poskytovaná priamo výrobcom softvéru. |
Vzhľadom na používané SW vybavenie nie je možné predložiť variantné riešenie. |
Poskytovateľ je podľa obchodného alebo iného registra oprávnený dodať predmet zákazky. |
Zmluva je neplatná v celom rozsahu v prípade, ak poskytovateľ nie je v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri konečných užívateľov výhod, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. |
Poskytovateľ službu sprístupní od 25.09.2022 prostredníctvom My VMware portálu pod účtom objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí plynulé pokračovanie kontraktu. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci oprávnenie dodávateľa poskytovať služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy. |
Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality dodávateľa. |
Dodávateľ musí doložiť uzavreté poistenie za prípadné škody vzniknuté pri výkonne činnosti, minimálna poistná suma 50 000 Eur. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky. |
Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy dodávateľ predkladá na účely kontroly či ponúkaný tovar alebo služba zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba celý predmet zákazky naraz po dodaní všetkých položiek, nie sú prípustné faktúry za čiastkové plnenie. |
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku vzniká predávajúcemu riadnym dodaním a odovzdaním kupujúcemu. Podkladom pre úhradu ceny za dodanie bude faktúra vystavená predávajúcim, doložená súpisom dodaných služieb a protokolom o ich odovzdaní. |
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok dodávateľovi. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
V momente uzavretia zmluvy musí dodávateľ mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora, inak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
25.09.2022 07:00
1,00 zákazka
12 828,47
10 691,00
Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb podľa požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.05.2022 14:05
13.05.2022 14:10
13.05.2022 14:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.05.2022 15:22 - Vstupná ponuka | 12 828,47 | € | Cena s DPH |
02.05.2022 15:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 828,47 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: