• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2022 13:48
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2022 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2022 11:05

Detail zákazky Z20223949

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2022 13:48
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2022 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2022 11:05

Základné údaje

Z20223949

OF-253317

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6422353

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

51881560

NGX, s. r. o.

Bancíkovej 1/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozšírenie kapacity diskových polí a pamätí serverov

disk, SSD, HDD, pamäť, RAM

  • 30234100-9 - Magnetický disk
  • 30234200-0 - Optické disky
  • 30233100-2 - Počítačové pamäťové jednotky
  • 71356300-1 - Technická podpora
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rozšírenie kapacity diskových polí a pamätí serverov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
P11040-B21 - HPE 128GB (1x128GB) Quad Rank x4 DDR4-2933 CAS-21-21-21 Load Reduced Smart Memory Kit ks 8
817718-B21 - HPE Ethernet 10/25Gb 2-port SFP28 BCM57414 Adapter ks 4
845398-B21 - HPE 25Gb SFP28 SR 100m Transceiver ks 8
R0Q40A - HPE MSA 2060 SAS 12G 2U 24-disk SFF Drive Enclosure ks 2
R0Q47A - HPE MSA 1.92TB SAS 12G Read Intensive SFF (2.5in) M2 3yr Wty SSD ks 2
R0Q66A - HPE MSA 10.8TB SAS 12G Enterprise 10K SFF (2.5in) M2 3yr Wty 6-pack HDD Bundle ks 4
R2C33AAE - HPE MSA 2060 Advanced Data Services E-LTU ks 2
D1 support - HPE D1 support SLA úroveň 24x7 24h Fix time minimálne do 31.05.2024 ks 1
00WC014 - Lenovo 1.6 TB 12 Gb SAS 2.5 Inch Flash Drive ks 4
00MJ101 - Lenovo 4GB to 8GB Cache Upgrade (ACHB) ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Miesta dodania tovarov budú upresnené úspešnému uchádzačovi v rámci územného obvodu Bratislavy po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
I.2 Vrátane dopravy na miesta dodania.
I.3 Vrátane inštalácie tovarov od výrobcu HPE, resp. jeho ekvivalentov v mieste dodania.
I.4 Dodávateľ predloží do 5 (piatich) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail;
b) vyplnenú Prílohu č. 1 a Prílohu č. 2 k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu zákazky podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Dodávateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena bez dane z pridanej hodny (ďalej len „DPH“) z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“) je totožná s celkovou cenou bez DPH z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru;
c) technické listy preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
d) fotokópiu potvrdenia, vydaného výrobcom, alebo autorizovanou certifikačnou autoritou (pre každú ponúkanú obchodnú značku tovarov) že:    i. ponúkaný tovar je dodávaný v rámci štandardných obchodných kanálov výrobcu, ii. má status autorizovaného obchodného partnera, iii. má status autorizovaného servisného partnera. Uvedené je možné nahradiť potvrdením výrobcu, že garantuje vykonanie odbornej implementácie a odborného záručného a pozáručného servisu na zariadenia dodané prostredníctvom dodávateľa v prípade zániku dodávateľa, alebo ukončenia jeho pôsobnosti na trhu.
I.5 Predmet zákazky musí byť nový, nepoužitý, v originálnom vyhotovení a balení.
I.6 Predmet zákazky musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve.
I.7 Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ umožňuje dodávateľovi predložiť ponuku s ekvivalentným riešením s identickými resp. lepšími parametrami bez potreby akýkoľvek ďalších nákladov objednávateľa za predpokladu, že navrhovaný ekvivalent vrátane jeho inštalácie (i) je plne kompatibilný s existujúcim riešením bez nutnosti akýchkoľvek ďalších zásahov či nákladov, (ii) svojím zapojením nespôsobí stratu záruky existujúceho riešenia, vrátane dodávaného ako celku, garantovanej vendorom (HPE a Lenovo),
a (iii) toto preukáže v lehote podľa bodu I.4 vyhlásením od vendora (HPE a Lenovo). Takto predložené stanovisko vendora (HPE a Lenovo) má objednávateľ právo v lehote 5 (päť) pracovných dní od doručenia preveriť, pričom v prípade, že získa odlišné stanovisko, má toto prednosť pred stanoviskom poskytnutým dodávateľom a objednávateľ má právo neprijať navrhované riešenie, resp. kedykoľvek jednostranne odstúpiť od zmluvy bez akéhokoľvek nároku zo strany dodávateľa.
I.8 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v prípade, ak nespĺňa funkčné a technické špecifikácie uvedené v predmete zákazky, resp. zmluve.
I.9 Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky v zmysle požiadaviek objednávateľa najneskôr do 30 (tridsiatich) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“), vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane nákladov na výjazd technika, dopravné náklady, inštaláciu a poskytovanie všetkých služieb súvisiacich s dodaním tovaru, ktoré sú predmetom zákazky.
II.3 Celková cena plnenia v zmysle tejto zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru.
II.4 Jednotkové ceny tovaru z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania zmluvy.
II.5 K cene plnenia bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.6 Celková cena za dodanie predmetu zákazky je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet zákazky bude faktúra, vyhotovená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vyhotovenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zákazky, po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH v zmysle Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru.
III.3 Pri nadobudnutí tovaru v tuzemsku z iného členského štátu je podľa § 69 ods. 6 zákona o DPH povinná platiť daň osoba, ktorá tovar nadobudla podľa § 11 zákona o DPH, ak je tento predmetom dane v tuzemsku. Vznik daňovej povinnosti pri nadobudnutí tovaru v tuzemsku z iného členského štátu ustanovuje § 20 zákona o DPH, a to 15. deň kalendárneho mesiaca nasledujúceho po kalendárnom mesiaci, keď sa uskutočnilo nadobudnutie tovaru, alebo deň vyhotovenia faktúry, ak bola faktúra vyhotovená pre nadobúdateľa tovaru pred týmto 15. dňom...
...Na faktúre sa uvedie povinná formulka „Prenesenie daňovej povinnosti“ a teda tovar sa fakturuje za cenu bez DPH.
III.4 Pri dovoze tovaru z tretieho štátu do tuzemska sa na daň vzťahujú ustanovenia colných predpisov. Správcom dane z pridanej hodnoty pri dovoze tovaru je colný orgán, t.j. daň pri dovoze tovaru vyrubuje príslušný colný orgán.
III.5 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry poštou, resp. osobného doručenia do podateľne v sídle objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom ustanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, objednávateľ má právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.6 Dodávateľ je oprávnený fakturovať objednávateľovi len skutočne dodaný tovar.
III.7 Objednávateľ uhradí dodávateľovi cenu za dodanie tovaru prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na dodanie tovaru uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. v zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 3 % (tri percentá) z hodnoty zákazky.
IV.2 Dodávateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy.
IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia dodávateľom, je objednávateľ oprávnený vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Dodávateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, či sa jedná o dodanie tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkaného tovaru, resp. služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky.
V.2 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
V. 3 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. v zmluve.
V.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 Návrh na plnenie kritéria.
V.5 Podmienky neupravené v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných a účinných obchodných podmienok elektronickej platformy (OPEP).
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

09.05.2022 08:00 — 08.06.2022 14:00

37,00 ks

98 770,00

98 770,00

v zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.04.2022 13:48

06.05.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.05.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 600
 22
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.05.2022 17:43 - Vstupná ponuka 98 700,00 € Cena bez DPH
06.05.2022 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 97 706,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS