• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2022 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2022 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2022 13:35

Detail zákazky Z20223936

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2022 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2022 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2022 13:35

Základné údaje

Z20223936

OF-253320

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6410222

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46643206

UNICARBACK, s.r.o.

Fraňa Mráza 624, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Likvidácia inváznych rastlín

Likvidácia inváznych rastlín

  • 77312100-1 - Likvidácia buriny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Likvidácia inváznych rastlín
Funkcia
Likvidácia inváznych rastlín musí byť vykonaná  na základe Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EU) č. 1143/2014 z 22.10.2014, Zákona NR SR č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších zmien a doplnkov (§ 7b - Nepôvodné druhy rastlín a invázne druhy rastlín, ods. 2 a 3 zákona) a v súlade s Vyhláškou MŽP SR č. 24/2003 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov, ktorou sa vykonáva zákon č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny § 2, príloha č. 2a.
Spôsob likvidácie inváznych rastlín - kosenie, odvoz - uloženie na skládku, mulčovanie, chemický postrek na invázne rastliny.
Označenie skupiny inváznych rastlín podľa prílohy č.2 k vyhláške č. 24/2003 Z. z. - A, B, C.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lokalita  Sučany - Turany: - -
1. Zlatobyľ obrovská (vedľa cesty obojstranne 3 m) - C - kosenie 2x za sezónu m2 43 000
2. Zlatobyľ obrovská (vedľa cesty obojstranne 3 m) - C - kosenie 2x za sezónu m2 13 000
Lokalita Žilina: - -
3. Pohánkovec - krídlatka (popri oplotení areálu, z jednej strany vonkajšieho oplotenia časť pri ceste II.triedy - cca dĺžka 150 m, šírka 1 m a na viacerých plochách v rámci areálu) - A -  kosenie 2x za sezónu m2 3 200
Lokalita Zvolen: - -
4. Zlatobyľ kanadská (celá plocha) - C - kosenie 2x za sezónu m2 15 000
Lokalita Kvetnica: - -
5. Zlatobyľ obrovská, Netýkavka žliazkatá, Boľševník obrovský a Pohánkovec - krídlatka - (1 m okolo celého oplotenia areálu a objektov vo vnútri areálu) - C,C,B,A - kosenie 2x za sezónu m2 8 568
Lokalita Malý Šariš: - -
6. Zlatobyľ kanadská, Netýkavka žliazkatá, Boľševník obrovský a Pohánkovec - krídlatka - (celá plocha) - C,C,B,A m2 77 112
Lokalita Kvetnica: - -
7. Zlatobyľ obrovská, Netýkavka žliazkatá, Boľševník obrovský a Pohánkovec - krídlatka - (celá plocha) - C,C,B,A - kosenie 2x za sezónu m2 2 758
Lokalita Kubrá: - -
8. Zlatobyľ obrovská (pri plote, za garážami) - C m2 10
9. Iva voškovníková (nad potokom) m2 30
Lokalita Nitra: - -
10. Krídlatka japonská (pri plote, okolo budovy) - A m2 30
11. Javorovec jaseňolistý (pri plote, okolo budovy) - B m2 150
Lokalita Topoľčany: - -
12. Agát biely (pri plote) - A m2 50
13. Dvojzub listnatý (trávnatá plocha) - A m2 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
K bodu 1: chránené územie - 2 stupeň ochrany; svahovitý a zložitý terén; (k.ú. Sučany - Turany);  kosenie, odvoz a  uloženie na skládku; prvé kosenie - do 15.7.2022; druhé kosenie - do 15.9.2022
K bodu 2: chránené územie - 2 stupeň ochrany; svahovitý a zložitý terén; (k.ú. Turany); kosenie, odvoz a uloženie na skládku; prvé kosenie - do 15.7.2022; druhé kosenie - do 15.9.2022
K bodu 3: chránené územie - nie; kosenie, odvoz a uloženie na skládku, (Žilina);  prvé kosenie - do 15.6.2022 a následný postrek cca do 2 týždňov; druhé kosenie - do 15.9.2022
K bodu 4: chránené územie - nie; kosenie pred kvitnutím, odvoz a uloženie na skládku  (k.ú. Badín), terén v povodí Hrona; prvé kosenie - do 15.7.2022; druhé kosenie - do 15.9.2022
K bodu 5: chránené územie - nie;  svahovitý a zložitý terén; (k.ú. Spišská Teplica); prvé mulčovanie najneskôr do 31.5.2022 a následný postrek;  druhé mulčovanie najneskôr do 31.8.2022 a následný postrek
K bodu 6: chránené územie - nie; mulčovanie (k.ú. Prešov)
K bodu 7: chránené územie - nie; mulčovanie (k.ú. Spišská Teplica); prvé mulčovanie najneskôr do 31.5.2022; druhé mulčovanie najneskôr do 31.8.2022
K bodu 8: chránené územie - nie; kosenie, odvoz a uloženie na skládku a následný postrek (k.ú. Kubra)
K bodu 9: chránené územie - nie; kosenie, výrub pred obdobím kvitnutia (kvitne od augusta do októbra) (k.ú. Kubra)
K bodu 10: chránené územie - nie; kosenie, odvoz a uloženie na skládku, následný postrek (Nitra)
K bodu 11: chránené územie - nie; kosenie, odvoz a uloženie na skládku, následný postrek (Nitra)
K bodu 12: chránené územie - nie; kosenie, odvoz a uloženie na skládku, následný postrek (Topoľčany)
K bodu 13: chránené územie - nie; kosenie, odvoz a uloženie na skládku, následný postrek (Topoľčany)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy - rozpis ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. Podklady poskytne objednávateľ.
Dodávateľ do 7 dní od od uzavretia  zmluvy preukáže, že disponuje krovinorezmi, pojazdnými kosačkami s mulčovacou hlavou, pojazdovými kosačkami so zberom.
Dodávateľ do 7 dní od od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje odbornými pracovníkmi - koscami s preukazom na obsluhu krovinorezov a kosačiek.
Dodávateľ do 7 dní od od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi doklad z povinného školenia zamestnancov z BOZP, ktorí sa budú podieľať na realizácii zákazky v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci.
Dodávateľ do 7 dní od od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi  doklad,  že disponuje osobou s odbornou spôsobilosťou na odborné použitie toxických látok a zmesí -pesticídov + bezpečnostné karty použitých prípravkov.
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba vykonaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu.
Vyžaduje sa ochrana majetku objednávateľa pred poškodením od odletujúcich kamienkov a trávy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Plocha kosenia:   248 534 m2 .
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektov objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP,  EČ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby.
Služba musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby.
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Súčasťou zmluvy je cenová ponuka zahŕňajúca špecifikáciu prác dodávateľa uvedená v tejto zmluve.
Cena za vykonanie služby je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní služby podľa zmluvy, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania služby. Zahŕňa aj náklady spojené s odvozom pokosených rastlín a ich uložením na skládku a náklady na postrek.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán a potvrdenie o ekologickej likvidácii odpadu.
Miesta vykonávania služby - lokality: Sučany, Turany, Žilina, Badín, kat. územie Spišská Teplica, Prešov, Kubrá, Nitra a Topoľčany.
Dodávateľ je povinný začať s čiastkovým plnením zmluvy do 5 pracovných dní od vyzvania objednávateľom.
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedenú službu v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak bude zmluva uzavretá s dodávateľom, ktorý sa v predchádzajúcich troch rokoch dopustil závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže objednávateľ preukázať (napr. nesplnenie predmetu zmluvy, odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.)
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sa dohodli, že za pôsobenie vyššej moci považujú aj pandémiu (napr. COVID-19) a opatrenia štátnych orgánov súvisiace so zabránením šírenia ochorenia, pokiaľ tieto opatrenia majú vplyv na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán.
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany za zaväzujú zúčastniť sa rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. Zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán.
V prípade, ak na rokovaní k dohode zmluvných strán nedôjde, môže zmluvná strana, ktorá je oprávnená prijať plnenie od druhej zmluvnej strany, odstúpiť od zmluvy v tej časti, ktorá ešte nebola splnená, ak jej toto plnenie nemôže byť poskytnuté z dôvodu pôsobenia vyššej moci.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12.05.2022 07:00 — 15.09.2022 15:00

1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie

45 628,42

38 023,68

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.04.2022 11:32

04.05.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.05.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 190
 343
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.04.2022 10:12 - Vstupná ponuka 45 628,42 € Cena s DPH
02.05.2022 14:11 - Najvýhodnejšia ponuka 45 624,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS