• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2022 11:40
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2022 14:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2022 14:15

Detail zákazky Z20223931

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2022 11:40
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2022 14:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2022 14:15

Základné údaje

Z20223931

OF-253205

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6403692

Objednávateľ

42337402

Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum

Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK

Dodávateľ

36862126

AGROFERT, a. s., organizačná zložka Agrochémia

Nobelova 34, Bratislava, 83605, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Agrochemikálie pre projekt

herbicídy, fungicídy

  • 24450000-3 - Agrochemikálie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Agrochemikálie
Funkcia
Agrochemikálie potrebné k ošetrovaniu porastov poľných plodín projektu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Preemergentný pôdny herbicíd, min. požadovaná účinná látka Dimethenamid-p 212,5g/l; pendimethalin250g/l, Tomu zodpovedá: napr. Wing P alebo ekvivalent, balenie= 10 l, 20l alebo ekvivalentné balenie pri zachovaní celkového požadovaného množstva l 20
2. Selektívny systémový herbicíd, min. požadovaná účinná látka tembotrione 44g/l, isoxadifen-ethyl 22g/l, Tomu zodpovedá: napr. Laudis alebo ekvivalent, balenie= 5 l alebo ekvivalentné balenie pri zachovaní celkového požadovaného množstva l 40
3. Listový herbicíd, min. požadovaná účinná látka  Kyselina 3,6-dichlorpyridin- 2-karboxylová 300g/l, Tomu zodpovedá: napr. Lontrel 300 alebo ekvivalent, balenie= 5 l alebo ekvivalentné balenie pri zachovaní celkového požadovaného množstva l 10
4. Selektívny postemergentný kontaktný herbicíd, min. požadovaná účinná látka bentazone 480 g.l-1 (48% w/w) forme sodnej soli 524 g.l-1 (52,4% w/w), Tomu zodpovedá: napr. napr. Benta 480 SL alebo ekvivalent, balenie= 5 l alebo ekvivalentné balenie pri zachovaní celkového požadovaného množstva l 30
5. Selektívny herbicíd v strukovinách a slnečnici, min. požadovaná účinná látka 40 g/l imazamox, Tomu zodpovedá: napr. Pulsar 40 alebo ekvivalent, balenie= 5 l alebo ekvivalentné balenie pri zachovaní celkového požadovaného množstva l 30
6. Herbicíd na ničenie trávovitých burín, min. požadovaná účinná látka 540 g.l, glyphosate, t.j.663 g/l draselná soľ glyphosátu,  Tomu zodpovedá: napr. Agil 100EC alebo ekvivalent, balenie= 5 l alebo ekvivalentné balenie pri zachovaní celkového požadovaného množstva l 20
7. Herbicídny prípravok na ničenie trvácich a jednoručných burín, min. požadovaná účinná látka 450 g.l -1 glyphosate , t.j. 551 g.l-1 draselná soľ glyfosátu (N-fosfonomethyl-glycinu), Tomu zodpovedá:napr. Roundup rapid alebo ekvivalent, balenie= 20 l alebo ekvivalentné balenie pri zachovaní celkového požadovaného množstva l 60
8. Širokospektrálny fungicíd do obilnín, min. požadovaná účinná látka  250 g/l azoxystrobin, Tomu zodpovedá: napr. Amistar alebo ekvivalent, balenie= 5 l alebo ekvivalentné balenie pri zachovaní celkového požadovaného množstva l 10
9. Systémový prípravok na ničenie burín na ornej pôde. Kombinácia 360 g/L glyfosátu vo forme draselnej soli a  zmesi zmáčadiel efektívne a rýchlo ničí buriny predovšetkým v nepriaznivých podmienkach na strnisku. Tomu zodpovedá napr. ROUNDUP BIAKTIV alebo ekvivalent, balenie=20 l alebo ekvivalentné balenie pri zachovaní celkového požadovaného množstva l 80
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia (položky č.1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8: Milhostov, položka č. 9: Piešťany)
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s uvedením podrobnej špecifikácie tovaru vrátane výrobcu, zloženia, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov.
V prípade,že nie je uplatnená požiadavka objednávateľa o predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky,predloženej v lehote na predkladanie ponúk,dodávateľ je povinný predložiť aktualizovaný rozpočet a podrobnú špecifikáciu tovaru s uvedením výrobcu, zloženia, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov, a to do 5 dní od uzavretia zmluvy.Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa,objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite.
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorými sú napr.: skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie alebo technická dokumentácia výrobcu
Zákazka je financovaná z nenávratného finančného príspevku a podlieha schvaľovaciemu procesu postupu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku.
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z nenávratných finančných prostriedkov (NFP) poskytnutých Ministerstvom dopravy a výstavby cez MŠVVŠ SR a VA z Európskeho fondu regionálneho rozvoja a zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky v rámci programu OPII 2014-2020 projektu „Udržateľné systémy inteligentného farmárstva zohľadňujúce výzvy budúcnosti“ (Akronym: SmartFarm) s ITMS kódom: 313011W112
Oprávnení zamestnanci poskytovateľa NFP a ďalšie oprávnené osoby v súlade s právnymi predpismi SR a EÚ môžu vykonávať voči dodávateľovi kontrolu/audit obchodných dokumentov a vecnú kontrolu v súvislosti s realizáciou zákazky a dodávateľ je povinný strpieť túto kontrolu a poskytnúť oprávneným osobám súčinnosť v plnej miere.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj s identifikáciou projektu: OPII 2014-2020 názov projektu „Udržateľné systémy inteligentného farmárstva zohľadňujúce výzvy budúcnosti“ (Akronym: SmartFarm) s ITMS kódom: 313011W112.
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa prevzatia a odsúhlasenia faktúry objednávateľom. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude aj originál dodacieho listu.
Kupujúci má právo kontrolovať množstvo a kvalitu dodaného tovaru. V prípade, že kupujúci zistí nedostatky, resp. rozpor s vopred dohodnutými požiadavkami, je oprávnený požiadať predávajúceho o ich odstránenie. Predávajúci sa zaväzuje v prípade opodstatnenosti požiadavky kupujúceho tieto nedostatky bezodkladne a bezplatne odstrániť. Predávajúci poskytuje záruku za dodaný tovar počas záručnej doby, ktorá je 24 mesiacov prípadne kratšia v závislosti od druhu objednávaného tovaru, ak je výrobcom stanovená iná doba exspirácie.
Predávajúci preberá záruku za akosť tovaru podľa § 429 a nasl. a zodpovedá za vady tovaru podľa § 422 a nasl. Obchodného zákonníka v platnom znení. Kupujúci je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar: a) je nekompletný, b) je poškodený, c) vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy.
Kupujúci je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od predávajúceho: a) výmenu vadného tovaru za nový bezvadný tovar, najneskôr do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním vadného tovaru.
V prípade opakovaného dodania vadného tovaru predávajúcim má kupujúci právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný vadný tovar.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a kupujúci je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

NPPC-VUA: Milhostov 237, 075 01 Trebišov a VURV:Experimentálne pracovisko Borovce 60, 922 09 Borovce, Milhostov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

10.05.2022 09:00 — 24.05.2022 15:00

9,00 počet položiek

11 623,00

11 623,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s uvedením podrobnej špecifikácie tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.04.2022 11:40

03.05.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.05.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 147
 111
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.04.2022 16:27 - Vstupná ponuka 11 622,93 € Cena bez DPH
03.05.2022 07:41 - Najvýhodnejšia ponuka 11 622,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS