• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2022 09:24
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2022 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2022 12:15

Detail zákazky Z20223923

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2022 09:24
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2022 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2022 12:15

Základné údaje

Z20223923

OF-253127

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6428702

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36314196

HÔRKA s.r.o.

Teplická 1/655, Trenčianska Teplá, 91401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäso a mäsové výrobky

Bravčové mäso, hovädzie mäso, mäsové výrobky

  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 15130000-8 - Mäsové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäso a mäsové výrobky
Funkcia
Dodávka mäsa a mäsových výrobkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hovädzie zadné bez kosti kg 150
Hovädzia roštenka - býk kg 200
Hovädzia falošná sviečková - býk kg 100
Hovädzie predné bez kosti kg 120
Hovädzie rebrá kg 30
Kosti na polievku - hovädzie kg 50
Bravčové stehno bez kosti kg 200
Bravčové karé vykostené kg 200
Bravčová krkovička vykostená kg 100
Bravčové plece bez kosti kg 200
Bravčová panenka kg 40
Bravčový bôčik kg 50
Bravčová pečeň kg 20
Bravčové koleno zadné vykostené kg 20
Údená krkovička bez kosti kg 40
Údené rebrá bravčové kg 50
Údené koleno zadné vykostené kg 50
Dusená šunka bravčová kg 50
Domáca klobása kg 50
Klobása na grilovanie kg 70
Oravská slanina údená kg 50
Bravčová masť škvarená kg 50
Hovädzie držky predvarené kg 40
Domáce jaternice kg 20
Párky hydinové kg 50
Párky obyčajné kg 40
Párky spišské kg 20
Škvárky kg 10
Špekačky kg 50
Saláma jemná balená 100g krájaná ks 100
Salám Nitran 75g krájaný balený ks 100
Salám Vysočina 75g krájaný balený ks 100
Malokarpatská saláma 75g krájaná balená ks 100
Lovecký salám 75g krájaný balený ks 100
Bravčová šunka 100g balená krájaná ks 100
Hydinová šunka 100g balená krájaná ks 100
Morčacia šunka 100g balená krájaná ks 50
Údená slanina bez kože kg 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá potravín sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá mäsa a mäsových výrobkov upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Množstvá jednotlivých druhov potravín slúžia pre potreby súťaže. dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadeniach obstarávateľa.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 8.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na obdobie od 29.4.2022 do 31.12.2022 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr.
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

10.05.2022 12:00 — 31.12.2022 00:00

1,00 ks

15 050,00

15 050,00

písať email na petra.dzuberova@mil.sk

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.05.2022 09:24

09.05.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.05.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 129
 56
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.05.2022 22:54 - Vstupná ponuka 14 999,00 € Cena s DPH
05.05.2022 13:10 - Najvýhodnejšia ponuka 13 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS