35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
31560270
A.R.S. spol. s r.o.
Medený Hámor 4, Banská Bystrica, 97401, SVK
Prezúvanie motorových vozidiel Ústredia Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s.
pneumatiky, sezónne prezúvanie
Služba
1. Rámcová dohoda podľa čl. XVI OPEP, 2. časť „VZP“ - Prezúvanie motorových vozidiel Ústredia Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s.
|
|
---|---|
Funkcia |
Verejný obstarávateľ požaduje prezúvanie a uskladnenie pneumatík motorových vozidiel Ústredia Národnej diaľničnej spoločnosti, a. s., v mestách: Bratislava, Trenčín, Žilina, Banská Bystrica, Prešov a Košice (ďalej len „miesta poskytovania“), v rozsahu a v súlade s požiadavkami, uvedenými v Opisnom formulári / Rámcovej dohode. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
R 14 | ks | 4 | ||
R 15 | ks | 62 | ||
R 16 | ks | 58 | ||
R 17 | ks | 48 | ||
R 18 | ks | 9 | ||
R 19 | ks | 8 | ||
R 20 | ks | 1 | ||
Spolu za sezónu | ks | 190 |
Názov |
I.PLNENIE |
I.1 Poskytovateľ je povinný poskytnúť predmet plnenia v zmysle požiadaviek Objednávateľa v prípade prezúvania pred letnou sezónou a to najneskôr do 15.05.2022: prezutie kolies zo zimných pneumatík na letné pneumatiky, kontrola tlaku v pneumatikách a hustenie na výrobcom predpísané hodnoty, vyváženie letných pneumatík pred ich namontovaním na vozidlá, dodanie a montáž závaží, čistenie nábojov kolies, čistenie kolies v čističke, nakonzervovanie pneumatík a mimosezónne uskladnenie zimných pneumatík v každom uvedenom mieste poskytovania služby - spolu 4 kolesá za jedno vozidlo. (4 kolesá = 1 sada) |
I.2 Poskytovateľ je povinný poskytnúť predmet plnenia v zmysle požiadaviek Objednávateľa v prípade prezúvania pred zimnou sezónou a to najneskôr do 15.12.2022: prezutie kolies z letných pneumatík na zimné pneumatiky, kontrola tlaku v pneumatikách a hustenie na výrobcom predpísané hodnoty, vyváženie zimných pneumatík pred ich namontovaním na vozidlá, dodanie a montáž závaží, čistenie nábojov kolies, čistenie kolies v čističke, nakonzervovanie pneumatík a mimosezónne uskladnenie letných pneumatík v každom uvedenom mieste poskytovania služby - spolu 4 kolesá za jedno vozidlo (4 kolesá = 1 sada) |
I.3 Poskytovateľ predloží do 5 (piatich) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody nasledujúce doklady a dokumenty: |
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Rámcovej dohody a osôb, ktoré budú vykonávať samotné poskytovanie služby podľa Rámcovej dohody v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail; |
b) vyplnenú Prílohu č. 1 a Prílohu č. 2 k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu plnenia podľa funkčnej a technickej špecifikácie. Poskytovateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Poskytovateľ zodpovedá za to, že celková cena bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“) je totožná s celkovou cenou bez DPH z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru. |
I.4 Poskytovateľ je povinný zabezpečiť jednorázovú prepravu kolies s letnými pneumatikami z aktuálneho miesta uskladnenia v rámci územného obvodu Bratislavy, do miesta poskytovania predmetu plnenia v rámci územného obvodu Bratislavy. V ostatných miestach poskytovania predmetu plnenia si budú realizovať dovoz pneumatík jednotliví užívatelia motorových vozidiel Ústredia Národnej dialničnej spoločnosti, a. s. sami, pred prvou prezúvacou sezónou a následne budú v ďalšom období uskladnené u Poskytovateľa. |
I.5 Mimosezónne uskladnenie pneumatík a diskov zahŕňa: - Uskladnenie letných pneumatík s diskami v zimnom období a zimných pneumatík a diskov v letnom období, a to vo všetkých miestach poskytovania predmetu plnenia. - Poskytovateľ bude povinný sady pneumatík a diskov pred ich uskladnením označiť evidenčným číslom (ďalej EČV) príslušného vozidla a vystaviť protokol o ich stave vrátane uvedenia hĺbky dezénu. Uskladnenie pneumatík a diskov musí byť v súlade s predpísanými požiadavkami výrobcov pneumatík a diskov na uskladnenie, aby nedošlo pri skladovaní k zníženiu kvality pneumatík a diskov. |
I.6 Objednávateľ požaduje z dôvodu operatívnosti uskladnenie mimosezónnych pneumatík priamo v prevádzke, v ktorej bude prezúvanie realizované. |
I.7 Poskytovateľ je povinný poskytnúť predmet plnenia v zmysle požiadaviek Objednávateľa na základe čiastkových výziev v zmysle bodov I.1 a I.2 tohto Opisného formulára. |
II. CENA |
II.1 Cena za poskytované služby musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“), vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. |
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytovaním služby, vrátane dopravných nákladov a ekologickej likvidácie nevyhovujúcich pneumatík. V prípade realizovania ekologickej likvidácie nevyhovujúcich pneumatík, Objednávateľ požaduje čestné vyhlásenie Poskytovateľa, ktorým potvrdí ekologickú likvidáciu nevyhovujúcich pneumatík. |
II.3 Celková cena v zmysle tejto Rámcovej dohody bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a poskytnutých služieb. |
II.4 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Rámcovej dohody. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Poskytovateľ vystaví faktúru na základe Objednávateľom vystavenej čiastkovej výzvy. Po predošlom písomnom súhlase Objednávateľa, môže poskytovateľ vystaviť faktúru, v ktorej bude obsiahnutých viac úkonov objednaných Objednávateľom na základe čiastkových výziev, t. j. faktúra môže obsahovať väčší počet čiastkových výziev ako jedna. Faktúra môže zahŕňať všetky vozidlá prezuté v rámci všetkých uvedených miest poskytovania služby v rámci celej Slovenskej republiky. |
III.2 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo Rámcovej dohody, referenčné číslo u Objednávateľa, popis plnenia v zmysle predmetu Rámcovej dohody, bankové spojenie v zmysle Rámcovej dohody. |
III.3 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade s Rámcovou dohodou, Objednávateľ má právo vrátiť ju Poskytovateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
III.4 Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočné poskytnuté plnenie. |
IV. ODSTÚPENIE OD RÁMCOVEJ DOHODY, PODSTATNÉ PORUŠENIE RÁMCOVEJ DOHODY, ZMLUVNÁ POKUTA |
IV.1 Nedodržanie funkčných a technických parametrov na predmet plnenia, uvedených v technickej špecifikácii / opisnom formulári / v Rámcovej dohode a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Poskytovateľa považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody a Objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/ Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Poskytovateľa. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
V.1 Poskytovateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,... |
...v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania rámcovej dohody v Elektronickom kontrakčnom systéme (ďalej len „EKS“), ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. |
V.2 Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Poskytovateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
V.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Poskytovateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Rámcovej dohody v EKS. |
V.4 Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkový zazmluvnený počet prezúvacích sád na jednotlivé motorové vozidlá a ani celkový objem finančných prostriedkov ktoré boli na ich obstaranie určené, a to bez nároku na akúkoľvek kompenzáciu zo strany Poskytovateľa. |
V.5 Podmienky výslovne neupravené v predmete plnenia, resp. v Rámcovej dohode sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP. |
V.6 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 Návrh na plnenie kritéria. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská republika
12
190,00 ks
28 556,46
28 556,46
v zmysle OF.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.04.2022 09:07
03.05.2022 13:00
03.05.2022 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.05.2022 12:28 - Vstupná ponuka | 28 329,48 | € | Cena bez DPH |
02.05.2022 12:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 329,48 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: