• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2022 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2022 08:39
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2022 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2022 10:20

Detail zákazky Z20223897

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2022 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2022 08:39
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2022 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2022 10:20

Základné údaje

Z20223897

OF-253239

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6416723

Objednávateľ

00738301

Nemocnica pre obvinených a odsúdených a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Súdna 15, Trenčín, 91196, SVK

Dodávateľ

31571697

GLOBUS spol. s r.o.

Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka ryže, strukovín, sójových výrobkov a obilnín I.

ryža, hrach, fazuľa, šošovica, tofu, sezamové semiačka, sójová nátierka, mak, kokosová múčka

  • 03212211-2 - Šošovica
  • 03212220-8 - Strukoviny
  • 03211000-3 - Obilniny
  • 03211300-6 - Ryža
  • 03212213-6 - Sušený hrach
  • 03111500-7 - Sezamové semená
  • 03212200-2 - Suché strukoviny a strukoviny
  • 03212210-5 - Suché strukoviny
  • 03111100-3 - Sójové bôby
  • 15331150-3 - Spracované strukoviny
  • 03221220-4 - Hrach
  • 03221210-1 - Fazuľa
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka ryže, strukovín, sójových výrobkov a obilnín
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ryža, balená 1 kg, guľatozrnná , I. akosť kg 3 100
Hrach, polený, suchý, 500 g ks 280
Fazuľa, suchá farebná, biela,  500 g ks 330
Šošovica, suchá, 500 g ks 400
Tofu, biele, neudené kg 10
Tofu, biele, neudené, 180 - 200 g ks 650
Sezamové semiačka, 100 g ks 40
Sójová nátierka črievko, 100 g (francúzska, mexická) ks 1 000
Mak mletý, balenie 1 kg kg 50
Mak mletý, valenie 200 g ks 80
Kokosová múčka, balenie 200 g ks 25
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody.
Predávajúci musí zabezpečovať dopravu osobou občiansky bezúhonnou, v dopravných prostriedkoch vyhovujúcich všetkým hygienickým a potravinovým zákonom, normám, predpisom SR a EÚ. Táto osoba je povinná pri vstupe do objektu kupujúceho, ako aj pri odchode, strpieť vykonávanie nevyhnutných bezpečnostných opatrní zo strany kupujúceho.
Cena za tovar sa rozumie cena vrátane obalu, DPH a dopravy na miesto plnenia určeného kupujúcim a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru, uvedené v menu EUR.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavku 1 . triedy akosti.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 zákona č. 343/ 2015 Z. z. o verejnom obstarávaní sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 6 mesiacov.
Dodanie tovaru na dve miesta plnenia.
Rámcová dohoda sa uzatvára na 6 mesiacov, na dobu určitú.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, doba plnenia bude 6 mesiacov a technická špecifikácia predmetu obstarávania je na 6 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať finančný limit.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky s dodávateľom riešiť žiadosť o nápravu.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa vystavenia.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 24 hod od telefonickej objednávky obstarávateľa a v pracovných dňoch od 07.00 do 14 .00 hod.
Za podstatné porušenie zmluvy bude verejný obstarávateľ považovať:- ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami, ako požadoval,- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže splniť svoje záväzky,- dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH (dodávateľ zadá pri súťaži DPH 0,00)
V súlade s vyššie uvedeným bude dodávateľovi udelená negatívna referencia a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka neuspokojivá.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Súdna 15, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

6

1,00 celok

14 942,40

6 226,00

požadujem vlastný návrh plnenia

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.04.2022 11:02

05.05.2022 08:39

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.05.2022 08:54

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 263
 155
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.05.2022 12:23 - Vstupná ponuka 14 942,40 € Cena s DPH
03.05.2022 12:54 - Najvýhodnejšia ponuka 14 942,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS