• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.04.2022 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2022 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2022 11:05

Detail zákazky Z20223896

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.04.2022 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2022 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2022 11:05

Základné údaje

Z20223896

OF-252588

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6386348

Objednávateľ

00305065

Mesto Senec

Mierové námestie 8, Senec, 90301, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drobné kancelárske potreby,

Euroobaly, spinky, šanóny, rýchloviazače, perá, obálky

  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30192121-5 - Guľôčkové perá
  • 39241200-5 - Nožnice
  • 30192800-9 - Samolepiace etikety
  • 30199230-1 - Obálky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drobné kancelárske potreby,
Funkcia
kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Šanón pákový A4, s vymeniteľným štítkom, šírka chrbta 7,5cm s chrbt.krúžkom , uzatvárateľným mechanizmom, farebné prevedenie ks 60
2. Zošívačka s oceľovým mechanizmom, kvalitným plastom, na náboje 24/6, 26/6, kapacita zošitia 30 listov ks 12
3. Tuha do gumovacieho pera Pilot Frixion 0,7 (3ks v bal.) modrá bal. 5
4. Evidencia dochádzky 42 x 15 cm ks 40
5. Rýchloviazač PVC na euroobaly, A4 (10 ks v bal.) farebné prevedenie bal. 6
6. Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy, A5, 100 listov, IGAZ 275 ks 4
7. Kalkulačka MS-100MS, 10 miestný display, základné funkcie, obchodníce funkcie ks 2
8. Farba razítková 30 ml, ks 6
9. Pero Spoko easy ink 40 ks v bal.) modrá tuha, farebné prevedenie bal. 1
10. Tuhy do pera Spoko easy ink ks 30
11. Laminovacia fólia A4, 216 x 303 mm, 125 mic., (100 ks v bal) bal. 1
12. Laminovacia fólia A3, 426 x 303 mm, 100 mic., (100 ks v bal) bal. 1
13. Pripínačky farebné (120 ks v bal.) bal. 2
14. Spisový obal A3 (500 ks v bal.) bal. 2
15. Rýchloviazač závesný celý Prošpán (25 ks v bal.) farebné prevedenie bal. 3
16. Spisové dosky so šnúrkou A4,  (25ks v bal.) bal. 2
17. Dovolenkové lístky A6 (100 listov v bloku) ks 6
18. Drôtený stojan na kancelárske potreby, čierny ks 2
19. Dierovačka, malá stolová ks 5
20. Náboje do zošívačky Rapid Standard 24/6, kovové (1000 ks v bal.) bal. 20
21. Nožnice celk.dĺžka 18cm s pogumovanými rúčkami ks 5
22. Plastový pohár biely 200 ml. (100 ks v bal.) bal. 10
23. Veľké sponky 75 mm (50 ks balík), kovové bal. 5
24. Lepená kocka, biela  85 x 85x 85 mm ks 10
25. Lepiaca tyčinka 20g, s prírodným glycerínom ks 7
26. Klipy Binder na dokumenty, mix.farieb, bal. 12
27. Korekčný strojček  Roller Bianco, jednorázový 4,2 mm x 14m ks 10
28. Plastové samolepiace záložky 12 x 48mm,5 x 20 listov ks 15
29. Spinky malé 32 mm (100 ks v bal.) kovové bal. 10
30. Samolepiacie bločky 75x75 mm (100 listov v bloku) farebné prevedenie ks 15
31. Trhací blok A7, linajkový, 50 stranový (80 x 125 mm) ks 40
32. Obálka B6 biela , doporučene do vlastných rúk, opakované doručenie 125x176 mm (1000 ks v bal. ) samolepiace s odtrhávacou páskou bal. 6
33. "Obálka C5 Do vlastných rúk s Opakovaným doručením 162 x 229 mm (1000 ks v bal. ) " bal. 1
34. Obálka C4 s doručenkou „Do vlastných rúk s opakovaným doručením “ (250 ks v bal.) biele, samolepiace, rozmery: 229 x 324 mm bal. 2
35. Kancelárske spony kovové 50mm (100ks v bal.) bal. 5
36. Ceruzka HB s gumou ks 24
37. Samolepiace záložky 20x50 mm papierové 4 farby, 4x50 listov, neon ks 15
38. Popisovač na CD čierny Centropen 4616 ks 5
39. Centropen pernament marker 8516, čierny ks 5
40. Zvýrazňovač s oválnym telom s ergonomickým úchytom, šírka stopy 1-5mm , ks 12
41. Euroobal prospektový, priehľadný  A4, 50 mic., (100ks, bal.) bal. 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
8. Farba razítková 30 ml, 3 x modrá, 3x červená
26. Klipy Binder na dokumenty, mix.farieb, 19 mm - 4ks, 25 mm - 4ks, 41 mm - 4 ks
40. Zvýrazňovač s oválnym telom s ergonomickým úchytom, šírka stopy 1-5mm , 3x žltý, 3x ružový, 3x oranžový, 3x zelený
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy a vykládky na miesto plnenia: Senec
2. Čas dodania : PO - PIA do 14:00 hod.
3. Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu / faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 8, Senec, Senec, Bratislavský, Slovenská republika

09.05.2022 14:00

41,00 položky

1 100,00

916,66

vlastný návrh podľa položiek predmetu zákazky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.04.2022 08:38

28.04.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.04.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 541
 34
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.04.2022 14:01 - Vstupná ponuka 1 099,99 € Cena s DPH
28.04.2022 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka 1 099,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS