00156582
Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky
Matúškova 21, Bratislava - Nové Mesto, 83316, SVK
46340998
Ing. Petra Spišáková - Majster Papier
Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK
Čistiace a hygienické prostriedky
Čistiace prostriedky, leštiace prostriedky, dezinfekčné prostriedky, umývacie prostriedky, sáčky do košov, tekuté mydlo, toaletný papier
Tovar, Služba
1. Čistiace a hygienické potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Čistiace a dezinfekčné výrobky na upratovanie vhodné do administratívnych priestorov |
Podľa účelového určenia vhodné na všetky príslušné plochy a povrchy bez rizika poškodenia a potreby následného oplachu. |
Prostriedky určené na ručnú aplikáciu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Domestos, WC čistič, zelený, alebo ekvivalent, 750ml | ks | 591 | ||
Fixinela tekutý čistič, kyslý prostriedok, zelený, 500ml alebo ekvivalent | ks | 524 | ||
Sprej na WC, 330ml, rôzne vône | ks | 660 | ||
Ajax, čistič na podlahu, 1000ml, rôzne vône alebo ekvivalent | ks | 404 | ||
Ajax, čistič na podlahy, 5000ml, rôzne vône alebo ekvivalent | ks | 15 | ||
Cif cream, 500ml alebo ekvivalent | ks | 432 | ||
Citra práškový, 400g alebo ekvivalent | ks | 20 | ||
Jar, 450ml rôzne vône alebo ekvivalent | ks | 668 | ||
Jar, 900ml rôzne vône alebo ekvivalent | ks | 115 | ||
Hubka na riad, balenie po 5 ks | bal | 336 | ||
Hubka na riad - tenká, balenie po 10 ks | bal | 65 | ||
Sanytol – dezinf. univerz.čistič s rozprašovašom, 500ml alebo ekvivalent | ks | 495 | ||
Sanytol – dezinf.gél, 250 ml alebo ekvivalent | ks | 105 | ||
Sanilon – dezinfekčný gél na ruky, 900ml alebo ekvivalent | ks | 385 | ||
Savo originál, 1200 ml, tekutý dezinf. protiplesňový prípravok alebo ekvivalent | ks | 462 | ||
Savo proti plesniam s rozprašovačom, 500ml alebo ekvivalent | ks | 100 | ||
Gumené rukavice pevné (na umývanie WC), rôzne veľkosti | ks | 564 | ||
Sáčky do koša, 50x60 cm, 35l, LDPE extra pevné | ks | 2055 | ||
Sáčky do koša, 60x70 cm, 60 l, LDPE extra pevné | ks | 680 | ||
Mydlo tekuté, univerzálny prostriedok na umývanie rúk, 1 liter | ks | 408 | ||
Mydlo tekuté, univerzálny prostriedok na umývanie rúk, 5 litrov | ks | 90 | ||
Solvina, umývacia pasta, 450g, Industry alebo ekvivalent | ks | 202 | ||
Handra na podlahu, 65x60cm, tkaná biela | ks | 113 | ||
Prachovka na podlahu, flanelová 40x30 (45x35) | ks | 20 | ||
Rukavice chirurgické, Latex, L, 100Ks/balenie | bal | 24 | ||
Jednorazové papierové utierky, kotúč, 2 vrstvové, min 100m/kotúč | kotúč | 164 | ||
Clin na okná, rozprašovač, 500ml alebo ekvivalent | ks | 61 | ||
Prací prášok, 3 kg | ks | 12 | ||
Prací prášok, 1,5 kg | ks | 20 | ||
Toaletný papier, 1 vrstvový, kotúčik | kotúč | 16980 | ||
Papierové hygienické obrúsky na ruky, krabica obsahuje 20 balíkov po 150 útržkov v 1 balíku | krabica | 204 | ||
Hygienické jednorazové rúška, trojvrstvové ochranné jednorazové rúško na ústa s mikrobakteriálnym filtrom z netkanej antialergickej textílie | ks | 9000 | ||
Respirátor FFP2, ochranný respirátor FFP2 na jednorazové použitie | ks | 7000 | ||
Biolit plus, pasť na mravce, 6ks/balenie alebo ekvivalent | bal | 10 | ||
Biolit proti mravcom v spreji, 400ml, alebo ekvivalent | ks | 10 | ||
Mop komplet strapcový (šnúrový), komplet/balenie | ks | 20 | ||
Náhrada na mop – strapcová, šnúrová | ks | 100 | ||
Rúčka na mop – zmeták, univerzálna | ks | 10 | ||
Vedro 5l | ks | 10 | ||
Mop plochý, 40 cm | ks | 5 | ||
Náhrada na mop, plochý, 40 cm | ks | 10 | ||
Metla s rúčkou | ks | 30 | ||
Metla, spodok, náhrada | ks | 20 | ||
Metlička a lopatka | ks | 10 | ||
Mop Vileda plochý alebo ekvivalent | ks | 4 | ||
Mop náhrada plochá Vileda alebo ekvivalent | ks | 10 | ||
Indulóna modrá alebo ekvivalent | ks | 50 | ||
Indulóna nechtíková alebo ekvivalent | ks | 120 | ||
Kefa na riad 21 cm | ks | 30 | ||
Kefa na fľaše, priemer 40mm | ks | 25 | ||
Lapač potravinových molí Biolit, 3ks/bal. alebo ekvivalent | bal | 10 | ||
Lopatka s metlou - sada | ks | 20 | ||
Mydlo, toaletné, 100g/ks | ks | 65 | ||
AJATIN PLUS, roztok, 10%, 1L/kus alebo ekvivalent | ks | 10 | ||
AJATIN PLUS, roztok s rozprašovačom, 1%, 500 ml alebo ekvivalent | ks | 100 | ||
Prachovka 35x35 | ks | 95 | ||
Rukavice gumené, veľkosť L-9, 1pár/balenie | bal | 30 | ||
Rukavice gumené, veľkosť M-8, 1pár/balenie | bal | 35 | ||
Rukavice gumené, veľkosť S-7, 1 pár/balenie | bal | 15 | ||
Rukavice chirurgické, jednorazové, latex., ľahko púdrované, biele, veľkosť L, 100ks/balenie | bal | 24 | ||
Sifo, čistič odpadov, 500g/ks alebo ekvivalent | ks | 20 | ||
Štipce na prádlo 20ks/balenie | bal | 5 | ||
Švédska utierka, 30x30 cm/ks | ks | 85 | ||
Utierka univerzálna, savá, 3ks/bal | bal | 65 | ||
Vrecia PVC, 550x1000mm, 100l, 50ks/bal | bal | 35 | ||
Vrecia PVC, rozmer 70x110 cm, 120l, 25 ks/rolka, extra pevné | rolka | 60 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi predmet zákazky vrátane dopravy v požadovanom rozsahu a kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky (ďalej len „tovar/ry““) alebo ekvivalenty a záväzok objednávateľa prevziať od dodávateľa tovar a zaplatiť mu zaň dohodnutú cenu. |
1.2 Dodávateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom zmluvy, rozsahom a povahou dodania tovarov a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodávanie tovarov uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
2.2 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t. j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
2.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWIFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v systéme EKS. |
2.4 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 2.1 až 2.3 zmluvy do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa ÚKSÚP, Matúšková 21, Bratislava. |
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
4.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
5.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovary na základe čiastkových písomných objednávok, podpísaných oprávnenou osobou Objednávateľa na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy. |
5.2 Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
5.3 Dodávateľ sa zaväzuje, že zabezpečí vyloženie tovaru v mieste plnenia spôsobom, ktorý určí objednávateľ. |
6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou dodacích listov vystavených dodávateľom. |
6.2 Dodací list musí obsahovať: označenie dodávateľa a odberateľa, termín dodávky, názov tovaru, veľkosť balenia, množstvo dodaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH a s DPH, samostatne DPH, dátum prevzatia tovaru. |
6.3 Ak objednávateľ vyznačí na dodacom liste výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový dodací list/faktúra. |
6.4 Tovar musí byť nový, nerozbalený, bez viditeľného poškodenia obalu, bez zjavných vád v okamihu preberania. |
6.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy a v súlade s bodom 6.4 tejto zmluvy. |
7. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
7.1 Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s požiadavkami v tejto zmluve. |
7.2 Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1.časť „Trhový poriadok, čl. IV „Dodávateľ“, bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zmluvy. |
Všetky ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2 časť „Všeobecné zmluvné podmienky“. |
7.3 Dodávateľ dodá výlučne tovar, ktorý je schválený na dovoz a predaj na území Slovenskej republiky, resp. Európskej únie a bude vyhovovať platným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
7.4 Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, s návodom na použitie a s uvedením zloženia výrobku v slovenskom, resp. českom jazyku. |
7.5 Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent tovaru. Ekvivalentom sa chápe tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadovaný tovar bez obmedzení, má všetky technické vlastnosti rovnaké alebo lepšie ako požadovaný tovar uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
7.6 Ak technické požiadavky odkazujú na konkrétneho výrobcu, značku, typ, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za podmienky, že ním ponúkané riešenie spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú určené a ním ponúknuté riešenie spĺňa požadované technické parametre a špecifikáciu v rovnakom alebo vyššom rozsahu. |
7.7 V prípade dodania ekvivalentu tovaru, je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi technický popis ekvivalentu tovaru na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
7.8 Ak dodaný ekvivalent tovaru nebude spĺňať požadované technické parametre podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
8. TRVANIE ZMLUVY |
8.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva/rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, na 12 mesiacov. |
9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
9.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu. |
9.2 Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú, nemennú, celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, likvidácia vzniknutého odpadu a iné súvisiace náklady). |
9.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavených faktúr. Faktúry budú vystavené na základe jednotlivých čiastkových objednávok. |
9.4 Dodací list podľa bodu 6 tejto zmluvy sú neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH. |
9.5 Faktúry musia obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
9.6 Faktúry musia obsahovať čiastku DPH. Okrem toho musí obsahovať: názov zákazky, predmet úhrady, meno a sídlo objednávateľa a dodávateľa, identifikačné údaje objednávateľa a dodávateľa (IČO, DIČ, IBAN), číslo tejto zmluvy (dodatku k tejto zmluve), čiastku k úhrade spolu, samostatne vyčíslenú DPH, číslo účtu dodávateľa vo formáte IBAN, dátum vyhotovenia faktúry. |
9.7 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.3 zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
9.8 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u dodávateľa v plnom rozsahu. |
9.9 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
9.10 Faktúry budú vystavené s termínom splatnosti 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia jednotlivých faktúr objednávateľovi. |
10. OSTATNÉ USTANOVENIA |
10.1 Dodávateľ predloží zoznam subdodávateľov (ak je to relevantné), prostredníctvom ktorých bude plniť predmet tejto zmluvy. Zoznam subdodávateľov bude obsahovať: obchodné meno alebo názov subdodávateľa, adresa pobytu alebo sídla, IČO, meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy, funkcia, podiel subdodávky v % a stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude predmetom subdodávky. |
10.2 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa vyplývajúce mu z tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Matúškova 21, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
40 215,00
33 511,89
Dodávateľ dodá predmet zákazky podľa uvedenej špecifikácie. V prípade vlastného návrhu plnenia zákazky dodávateľ predloží do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy podrobnú špecifikáciu predmetu zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.04.2022 08:36
05.05.2022 10:00
05.05.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.04.2022 09:02 - Vstupná ponuka | 40 215,00 | € | Cena s DPH |
04.05.2022 19:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 40 209,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: