• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2022 11:01
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2022 08:17
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2022 09:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2022 09:35

Detail zákazky Z20223889

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2022 11:01
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2022 08:17
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2022 09:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2022 09:35

Základné údaje

Z20223889

OF-253341

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6416721

Objednávateľ

00738301

Nemocnica pre obvinených a odsúdených a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Súdna 15, Trenčín, 91196, SVK

Dodávateľ

36326615

Jakub Ilavský, s. r. o.

Záblatská 471, Trenčín, 911 06, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka mäsových výrobkov I.

krkovička údená bez kosti, br. rolka údená, rebrá údené, bravčový bok s kosťou údený, jemná saláma - bravčové mäso, šunková saláma neúdená, šunková saláma dusená bravčová, tokaj, malokarpatská, strážov, šunková saláma, strážov saláma, suchá saláma, šunka výberová bravčová, tlačenka bravčová, jaternica biela ryžová, oškvarky, pečeňový syr tehlička, párky viedenské, párky obyčajné, klobása bravčová údená, špekáčiky bravčové, slanina oravská údená, slanina údená s kožou.

  • 15131400-9 - Bravčové výrobky
  • 15131500-0 - Hydinové výrobky
  • 15131120-2 - Klobásové výrobky
  • 15131130-5 - Klobásy/párky/saláma/jaternice
  • 15130000-8 - Mäsové výrobky
  • 15131230-6 - Saláma
  • 15131220-3 - Slanina
  • 15131410-2 - Šunka
  • 15131210-0 - Údená šunka/slanina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäsové výrobky
Funkcia
Potraviny na priamu spotrebu, varenie, prípravu pokrmov. Tovar bude použitý pri príprave jedál pre zariadenie spoločného stravovania.
1. trieda
Čerstvé, na priamy konzum, na kuchynskú úpravu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bravčové mäso - krkovička údená bez kosti - I. trieda kg 170
Bravčové mäso - bravčová rolka údená kg 50
Bravčové mäso - kosti údené kg 20
Bravčové mäso - rebrá údené kg 50
Bravčové mäso -  bravčový bok s kosťou údený kg 10
Saláma - jemná, bravčové mäso 52 % kg 510
Saláma - šunková neúdená, bravčové mäso 55 %, hovädzie mäso 2 % kg 320
Saláma - šunka dusená bravčová výberová, bravčové mäso 80 % kg 660
Saláma - Tokaj kg 100
Saláma -  Malokarpatská kg 230
Saláma - Strážov kg 110
Saláma - Šunková saláma, balená 100 g kg 1 000
Saláma - Strážov saláma, balená 75 g kg 1 000
Saláma - Suchá saláma, balená 100 g kg 1 300
Saláma - Šunka výberová  bravčová, balená 100 g kg 2 400
Výrobky - Tlačenka bravčová svetlá kg 150
Výrobky - Jaternica biela ryžová kg 140
Výrobky - Oškvarky kg 100
Výrobky - Pečeňový syr tehlička kg 110
Párky - Viedenské, bravčové mäso 45 %, hov. mäso 21% kg 850
Párky - Obyčajné, bravčové mäso 41 %, hov. mäso 20% kg 310
Klobása - Bravčová údená, bravčové mäso 70 %, hov. mäso 9 %, slanina 15 % kg 250
Špekáčiky - Bravčové, bravčové mäso 70 %, hov. mäso 9 %, slanina 15 % kg 160
Slanina - Slanina oravská údená kg 290
Slanina - Slanina údená s kožou kg 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
množstvo jednotlivé časti uvedené v popise predmetu obstarávania tvoria maximálne predpokladané množstvo plnenia počas trvania Rámcovej dohody.
mäsové výrobky bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavku 1 . triedy akosti.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predávajúci musí zabezpečovať dopravu osobou občiansky bezúhonnou v dopravných prostriedkoch vyhovujúcich všetkým hygienickým a potravinovým zákonom, normám a predpisom SR a EÚ. Táto osoba je povinná pri vstupe do objektu kupujúceho, ako aj pri odchode strpieť vykonávanie nevyhnutných bezpečnostných opatrení zo strany kupujúceho.
Dodanie tovaru je na dve miesta plnenia.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, doba plnenia bude 6 mesiacov a technická špecifikácia predmetu obstarávania je na 6 mesiacov.
Rámcová dohoda sa uzatvára na 6 mesiacov, na dobu určitú.
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2. pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného kupujúcim a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky s dodávateľom riešiť žiadosť o nápravu.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 zákona č. 343/ 2015 Z. z. o verejnom obstarávaní sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 6 mesiacov.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 24 hod od telefonickej objednávky obstarávateľa a v pracovných dňoch od 07.00 do 14 .00 hod.
Faktúra je splatná 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať: - ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, resp. s lepšími parametrami ako požadoval, - v súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH (dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00)
V súlade s vyššie uvedeným bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Súdna 15, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

6

1,00 celok

57 183,72

23 827,00

požadujem vlastný návrh plnenia

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.04.2022 11:01

05.05.2022 08:17

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.05.2022 08:32

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 129
 74
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.04.2022 14:42 - Vstupná ponuka 57 183,72 € Cena s DPH
04.05.2022 14:28 - Najvýhodnejšia ponuka 33 230,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS